cvsnt en benodigde rechten

Pagina: 1
Acties:

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 17:35
Ik zit met een project bij een bedrijf en daarvoor willen we cvsnt gebruiken om op een windows nt 4.0 bak een cvsserver op te zetten. Probleem gelijk al is dat bij installatie administrator rechten nodig zijn. Om dit voor elkaar te krijgen wordt natuurlijk een hele reutemeteut in gang gezet voor ik uberhaupt die rechten krijg tijdelijk.

Mijn vraag echter, is herstarten vereist na installatie? En heb ik daarna alsnog administrator rechten nodig?

En heb ik tijdens het beheer van de cvsnt server ook nog administrator rechten nodig om het goed te kunnen beheren?

Je begrijpt, ik ga liever niet om de zoveeltijd voor hetzelfde om administratorrechten vragen.

3kwp pvoutput

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:58
Dit heeft helemaal niets met Programming en Webscripting te maken.
't Hoort meer thuis in SA denk ik.

P&W -> SA

https://fgheysels.github.io/

• morpheus
Misschien heb je gelijk, echter wat ik via de search over cvsnt vond stond in P&W.

In P&W is denk ik ook meer kans dat er ervaring is omtrent mijn vraag. Maar jij hebt het laatste woord ;)

3kwp pvoutput

• morpheus
niemand ervaring met cvsnt?

3kwp pvoutput

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

En kan de systeembeheerder of de man die wel administrator rechten heeft dit niet doen dan?

MechWarrior || Monsters Game

• morpheus
De systeembeheerder heeft niets te maken met ons op te zetten CVS systeem. Vandaar dat het nogal irritant zou zijn als we voor het beheer van de CVSserver frequent administrator rechten nodig hebben. In dat geval moeten we een andere oplossing zien te vinden.

3kwp pvoutput

Pagina: 1