[WinXP] eMule half gecrasht, hoe terughalen?

Pagina: 1
Acties:

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Mijn eMule heeft wel eens de neiging dat ie verdwijnt uit de tray, dus alsof ie gewoon eruitklapt, maar ik kan 'm nog wel terugvinden in de taskmanager. En ik kan ook aan de up- en download zien, dat ie gewoon nog aanstaat.
Hoe kan ik eMule terugkrijgen, zonder 'm eerst af te sluiten in de taskmanager en dan opnieuw op te starten?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Soms als je hem weer probeert op te starten haalt ie de oude weer terug zeg maar... Dat is de enige manier hoe je hem terug kan halen.

• MightyMauz
hmmm, hij doet helemaal niks als ik 'm nog een keer opstart, geen nieuw venster en ook de ouwe exe klapt er ni uit

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• MightyMauz
????
Ik dacht dat meer programma's er last van hebben en dat het een probleem van windows zelf is

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Lord_Asswipe schreef op 20 March 2003 @ 11:34:
Ik dacht dat meer programma's er last van hebben en dat het een probleem van windows zelf is

Huh? Je zei niets over andere programma's - welke hebben nog meer spontane semi-crashes? Hoe dan ook zal het waarschijnlijk op een los programaatje aankomen.

Ontopic: er is vorige week (of was het alweer vorige maand, de tijd gaat hard :+ ), ook al een vraag over gesteld in WOS of SA. Hier werd een programmaatje genoemd die het kon oplossen, ik heb er geen tijd voor maar misschien kan jij het vinden :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MightyMauz
Volgens mij had Popup-killer er ook last van, maar zeker ben ik er niet van

• MightyMauz
Ik heb alle topictitels van WOS en SA van de afgelopen maand vluchtig bekeken (damn wat een pokkewerk!) en ik heb gezocht op eMule, maar niks gevonden :(

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 17:43

Zoefff

❤ 

Misschien weet ik wat je bedoelt?

Als bij mij de explorer crast (EXPLORER.EXE dus), en hij gaat daarna weer aan, dan komt vaak maar de helft van de icoontjes terug in de systemtray. Als dat het probleem is, dan weet ik niet hoe je het kan oplossen, maar dan weet je wel dat het aan de explorer ligt, en dus niet aan eMule.

Probeer het maar eens uit, kill gewoon het proces "EXPLORER.EXE" en doe vervolgens, ook vanuit taakbeheer "Bestand --> Nieuwe taak (uitvoeren) --> explorere.exe", en kijk of het dan ook gebeurt..

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• MightyMauz
Zoefff schreef op 20 maart 2003 @ 14:06:
Misschien weet ik wat je bedoelt?

Als bij mij de explorer crast (EXPLORER.EXE dus), en hij gaat daarna weer aan, dan komt vaak maar de helft van de icoontjes terug in de systemtray. Als dat het probleem is, dan weet ik niet hoe je het kan oplossen, maar dan weet je wel dat het aan de explorer ligt, en dus niet aan eMule.

Probeer het maar eens uit, kill gewoon het proces "EXPLORER.EXE" en doe vervolgens, ook vanuit taakbeheer "Bestand --> Nieuwe taak (uitvoeren) --> explorere.exe", en kijk of het dan ook gebeurt..
Damn, het heeft gewerkt! TNX m8
Ik heb alleen nooit een verschijnsel gezien dat explorer gecrasht is, maar jah, boeie

Pagina: 1