If i want your opinion, I'll give it to you !!!
Hou er wel rekening mee dat de mensen van distributed.net liever niet hebben dat je blokjes vasthoudt, en dat ze erover lopen te denken om de houdbaarheid terug te schroeven tot 30 dagen.
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
Tot ze zuur worden. en wit gaan uitslaan
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
Nou, zo te zien snap je het nog niet helemaal, het waren de koeien die hoedbaar waren, als je dat goed doen gaan ze heel hard grazen, daarbij produceren ze blokjes, en die zijn maar beperkt houdbaar, nl. ongeveer 90 dagen. Gesnapt ??
[removed]
Thanx iedereen...
Ik had al een halve dag op Tech ed in Amsterdam rondgelopen en was dus een beetje MOU (ehhh... Moe ;-)
Kep nog gekeken of ik daar niet wat clients kan instaleren (een paar honderd pc staan er zeker) maar ze hebben de zooi dichtgegooid
jammer maar ik moet het met mijn netwerkje thuis blijven doen.
Iedereen in ieder geval bedankt voor de replies
cya
Ik had al een halve dag op Tech ed in Amsterdam rondgelopen en was dus een beetje MOU (ehhh... Moe ;-)
Kep nog gekeken of ik daar niet wat clients kan instaleren (een paar honderd pc staan er zeker) maar ze hebben de zooi dichtgegooid
jammer maar ik moet het met mijn netwerkje thuis blijven doen.
Iedereen in ieder geval bedankt voor de replies
cya
If i want your opinion, I'll give it to you !!!
dus ik kan niet eeuwig blijven fetchen?
ik flush gewoon naar d.net, dus niet via een proxy (geldt die houdbaarheid ook voor de "normale" gebruiker?)
ik flush gewoon naar d.net, dus niet via een proxy (geldt die houdbaarheid ook voor de "normale" gebruiker?)
How bad is it on a scale from one to Spurs
Ja je kan blijven fetchen tot je een ons weegt, maar als je de blokjes langer dan 90 dagen in je buff-out.rc5 houdt dan heb je kans dat dist.net diezelfde blokkies opnieuw verstuurd. Dan tellen ze dus niet bij jou.
maar nu wordt dat dus 30 dagen, das wel jammer
/me vindt 30 dagen wel belachelijk kort....
maar dat terzijde....
maar dat terzijde....
ik ook...... kunnen we ze niet overtuigen om dat niet door te laten gaan? wie heb hier een beetje invloed bij d.net?
wie is er nog meer tegen?
wie is er nog meer tegen?
Pagina: 1