Sorry dat ik alweer een topic open over de PS2, maar er is toch iets waarover ik me zorgen maak.
Ik heb de search gebruikt, en heb gezocht via google op: "PS2 damages Cd?" en "PS2 beschadigd cd's?"
Maar hier is de vraag:
Ik heb sinds gisteren een ps2 en ben er zeer tevreden over, heb een aantal uur achter elkaar Vice City gespeeld, en alles liep perfect. Toen wilde ik de cd eruit halen en in het doosje doen, maar toen ik dat deed, viel me op dat de cd onder een soort "Vet" vlekken zat. Ik kon ze gewoon wegvegen, maar ik weet 120% zeker, dat ze er eerst nog niet zaten.
Is dit normaal? Ik dacht aan smeerolie van het meganischme ofzo?
De PS2 is niet omgebouwd, en is nu nog geen 24uur in huis.
Ik heb de search gebruikt, en heb gezocht via google op: "PS2 damages Cd?" en "PS2 beschadigd cd's?"
Maar hier is de vraag:
Ik heb sinds gisteren een ps2 en ben er zeer tevreden over, heb een aantal uur achter elkaar Vice City gespeeld, en alles liep perfect. Toen wilde ik de cd eruit halen en in het doosje doen, maar toen ik dat deed, viel me op dat de cd onder een soort "Vet" vlekken zat. Ik kon ze gewoon wegvegen, maar ik weet 120% zeker, dat ze er eerst nog niet zaten.
Is dit normaal? Ik dacht aan smeerolie van het meganischme ofzo?
De PS2 is niet omgebouwd, en is nu nog geen 24uur in huis.
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4