[winMX]optimale instellingen

Pagina: 1
Acties:

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik gebruik dus winmx weer, omdat die veel meer moeilijk te vinden nummers kan vinden dan bijvoorbeeld kazaa.
Alleen tja, winMX werkt over het algemeen veel slechter dan kazaa bij mij.
Ik heb al een hele waslijst met servers toegevoegd aan winMX, en hij maakt met 14 servers een goede verbinding.

Het probleem van winMX is, als ik een mp3 toevoeg ik in een superlange queu lijst komt te staan. En meestal kom ik ook nooit aan de beurt. Dat betekend dus dat ik met een beetje geluk nu een mp3 dubbelklik, en dat ik hem over 2 maanden binnen heb.
Nou ja daardoor heb ik een hele waslijst met queued mp3's staan. Zodra ik winMX heb afgesloten (restart, of pc uit of andere reden) vind hij bij geen ENKELE mp3 weer nieuwe resources.

Ik weet niet zeker of dit gewoon DE manier van winMX is, want ik heb het gevoel dat het beter kan dan dit. Dus iemand die misschien bepaalde instellingen weet waardoor winMX wel goed gaat lopen?

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-09 14:22

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

ehm.. nee... maar bij zeldzame (oude) nummers, vind ik WinMX juist beter werken... dat ik eerder iets vind..... KaZaA vind je poplulaire (top100 en shit) nummer juist eerder bij heb ik t idee...

Specs

• Donuts
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-04 07:57
Als je op zoek bent naar house, ken ik je Soulseek aanraden! Ik gebruik het nou een paar weken en het werkt perfect! Oke, je komt bij de meeste eerst in een (meestal korte) queue te staan, maar dat hoort erbij. Ik heb met Soulseek nummers kunnen vinden waar ik al jaren naar op zoek was en ook nog zonder al te veel moeite...

Mocht je het proberen, zorg dan wel dat je zelf ook shared (het hoeft niet veel te wezen), anders wordt je door gebruikers gebanned en dat wil je niet...

8) 8) 8)

Women who seek to be equal with men lack sense of reality

Verwijderd

Tips:

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 05:19 ]