Toon posts:

Spearhead install probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gekeken in de search maar kan niks over mijn probleem vinden.

Ik wil spearhead installeren maar dit lukt niet. hij gaat naar een schermpje waar ik kan kiezen tussen repair en remove. (keb t spel nl eerder wel kunnen installeren tot +- 50 %). Als ik remove doe gebeurt er eigenlijk niks (er staat immers niks op mn harde schijf).

In configuratiescherm;software;staat inderdaad spearhead maar ik krijg die gewoon niet weg. Heeft iemand een idee? In register iets verwijderen ofzo? en waar dan? 8)7

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik weet niet of je verdere EA spellen heb geinstaleert zoja, uninstall die eerst even, vervolgens open je regedit en ga je om alles zoeken wat met "EA", "Spearhead", "Medal of Honer", etc zoeken en verwijderen... dit zou moeten werken ;)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 11:18
Je moet ff in de inf bestanden van je Mohaa setup kijken, daar vind je wel ergens een CLSID entry, die zien er zo uit :
{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}
Als je die gaat zoeken in je register en die eruit trapt kun je Mohaa weer opnieuw installen

en anders:
Je moet naar de volgende dir gaan:

c:\Program files\InstallShield Installation Information

hier moet een mapje staan met een stringkey van een aantal cijfers en letters(deze verschilt per pc)in een van die mapjes moet de installer van MOH zitten. Zodra je deze gevonden dan verwijder je dit mapje. Vervolgens ga je je registry in en zoek je de string op in je registry.
ALs je deze gevonden hebt dan verwijder je dit ook allemaal.

That's it

als je nu setup start van MOH dan moet je hem weer kunnen installeren op de normale manier.

edit:

btw, dit was heel makkelijk met de search te vinden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 20-03-2003 08:58 ]

Verwijderd

zoekgevalletje ;)
en crash-override heeft al het antwoord gegeven

Dit topic is gesloten.