web gepubliceerd in frontpage niet te verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
ik heb een aantal web's via frontpage gepubliceerd in mijn 'noob' dagen. Nu wil ik via een ftp programma (cuteFTP) deze mappen weggooien op mijn webspace maar ik krijg telkens errors, die het er meestal mee te maken dat ik volgens mij geen permission heb.

via frontpage lukt ook niet meer met connecten, want leuk genoeg zijn er wel enkele delen van de files weggegooid, maar lang niet alles.

Ik hoop dat iemand een andere oplossing weet.

ftp via internet explorer werkt ook niet

dingen die ik er via ftp zelf op zet, gaan er altijd wel helemaal feilloos af

[ Voor 10% gewijzigd door mr._Anderson op 19-03-2003 22:28 ]

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Je kan niet een hele map weggooien die vol is denk ik, probeer eens de bestanden een voor een weg te mikken.

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
Pizzaman schreef op 19 March 2003 @ 22:28:
Je kan niet een hele map weggooien die vol is denk ik, probeer eens de bestanden een voor een weg te mikken.
de files lukt wel, maar als die vage mappen die frontpage aanmaakt zoals "_vti_cnf" krijg ik niet weggegooid

in internet explorer krijg ik de fout:
----------------------------------
an error occurred deleting the file or folder on the FTP server. make sure you have permission to acces this folder

details:
550 _vti_cnf: forbidden filename
----------------------------------

dit gaat via ftp in internet explorer dus!

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 13:19
heeft je hostingbedrijf die mappen er niet standaard opstaan?
en kun je ze niet verwijderen omdat hun een permissie hebben ingesteld?

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
Triloxigen schreef op 19 March 2003 @ 22:40:
heeft je hostingbedrijf die mappen er niet standaard opstaan?
en kun je ze niet verwijderen omdat hun een permissie hebben ingesteld?
er staan staandaard een aantal mappen op voor frontpage extensies. maar ik heb een nieuwe map aangemaakt waarin ik dus het web heb gepubliceerd in frontpage. met frontpage kom ik er niet meer op :(
volgende stap in contact opnemen met mijn ISP, ik heb ooit wel eens iets gehoord over een telnet sessie, zou dat de oplossing kunnen zijn?
maar ik heb geen idee hoe zoiets werkt...

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Topicstarter
voor de mensen die dit probleem nog eens tegenkomen, ik heb het probleem als volgt opgelost.

een web aangemaakt in frontpage, en deze met dezelfde naam gepubliceerd als de map die ik wilde deleten.
daarna een web openen in frontpage, het adres van het web opgeven.
dan linker kant komt een tree te staan van het online web, klik met rechtermuis op het root element, delete, kiezen: 'delete entire web', en het is te mooi om waar te zijn, alles is weg :Y)

succes als meer mensen dit probleem hebben, en bedankt voor de ideeen van replyers op dit topic

[ Voor 3% gewijzigd door mr._Anderson op 20-03-2003 22:23 . Reden: ik kan toch ook wel eens iets vergeten ]

Pagina: 1