Toon posts:

MSN kan niet via MSN Messenger, wel via Trillian *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg elke keer deze schijt error:

Sorry, aanmelden is mislukt om een of meer van de volgende redenen:

- de aanmeldingsnaam bestaat niet;
- je wachtwoord is onjuist;
- de wachtwoordservice is tijdelijk niet beschikbaar.

Ik weet dat het bullshit is want ik zit nu vrolijk met trilian te msnen, toch wil ik me oude msn terug, fijner etc... kan iemand me helpen waar het aan licht?

ik heb:

WINDOWS 98 se
MSN Messenger 5.0

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Start eens opnieuw op, gebeurd bij mij ook wel eens als ik msn net heb geïnstalleerd...

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Hoe is je pc met het internet verbonden

Verwijderd

Welkom op GOT... :) Lees eerst de FAQ eer je een topic opent, je oplossing staat waarschijnlijk hier... [link naar een stuk uit de SA FAQ]

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 22:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb pc al vet vaak opnieuw opgestart maar werkt niet...ik heb chello, dus lan heb al gekeken op die help van msn het is niet zo dat ie denkt dat ik een vaste verbinding heb maar dat ie eigenlijk moet inbelle...

Verwijderd

Topicstarter
heeft 't misschien iets te maken met mijn brakke geheugen, krijg ook vet vaak die register error--> dat msn daar misschien fucked door raakt

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Lekkere topictitel hoor :{.
Titelfix :).

Verwijderd

Topicstarter
aah sorry amen :o)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 22:14:
Welkom op GOT... :) Lees eerst de FAQ eer je een topic opent, je oplossing staat waarschijnlijk hier... [link naar een stuk uit de SA FAQ]
sorry dit is niet het geval, zoals ik al zei ik kan wel op trilian :( dat is juist het vreemde....

Verwijderd

www.dmsn.nl; da's ook een msn versie, probeer het daar eens mee?
mocht het inlogeen daarmee ook lukken dan zou ik gewoon ff msn van je pc slopen en de nieuwste setup weer ff bij microsoft vandaan plukken.

Verwijderd

Ik heb dit probleem dus ook gehad (MSN werkte niet en trillian wel terwijl dit dezelfde gebruikersgegevens zijn) en heb vanalles geprobeert, nieuwe versie, firewall uitgezet en nog veel meer.
Uiteindelijk heb MSN weer werkend gekregen door MSN echt helemaal te verwijderen en windows opnieuw te installeren.
MAAR ik kan nog steeds niet via MSN messenger naar m'n postvak in van hotmail.
Wel kan ik post van hotmail lezen via outlook express (POP3).
Ook kan ik niet op de .NET server inloggen om m'n gegevens te wijzigen of controleren.
Heb al op diverse fora en nieuwsgroepen gekeken en er zijn er mee met dit probleem alleen de oplossing weet ik nog niet.
Dus als iemand de oplossing weet hoor ik dat graag.

GreetZ Qistnx
Pagina: 1