Deze posting staat volgens mij wat erg hoog. Ik schat hem eerder op +2. Waarom? De poster doet niets anders dan een link geven en in een zinnetje een conclusie te trekken. Ik vind hem te kort voor die score, en te weinig inhoud hebben.
Nee dat is het zeker niet, draadjes die relateren naar file sharing en/of platenmaatschappijen lopen nu eenmaal vol met off-topic, populistisch, "cd's zijn te duur!" en 'ze verdienen al genoeg!" etc. gereutel.
FXDLS 'S&S edition'
๐ memento mori ๐
-1 Overgewaardderd van mijn zijde...
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Nog zo een volgens mij sterk overgewaardeerde, waar de poster dus een opmerkingetje maakt en verder twee linkjes geeft.
Been there. -1 voor beide van mij uit. Voor de eerste wordt dat effectief dan - 0.23
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
ook maar eens een overgewaardeerd gegeven...
Heb hier ook wat recht getrokken, een -1 First Post o.a. wat de 4e post in het draadje was en niet bepaald slim overkwam maar ook weer niet -1 waard was...
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Pagina: 1