Toon posts:

Is dat nou +4 waard?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze posting staat volgens mij wat erg hoog. Ik schat hem eerder op +2. Waarom? De poster doet niets anders dan een link geven en in een zinnetje een conclusie te trekken. Ik vind hem te kort voor die score, en te weinig inhoud hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

Nee dat is het zeker niet, draadjes die relateren naar file sharing en/of platenmaatschappijen lopen nu eenmaal vol met off-topic, populistisch, "cd's zijn te duur!" en 'ze verdienen al genoeg!" etc. gereutel.

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
-1 Overgewaardderd van mijn zijde...

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog zo een volgens mij sterk overgewaardeerde, waar de poster dus een opmerkingetje maakt en verder twee linkjes geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Been there. -1 voor beide van mij uit. Voor de eerste wordt dat effectief dan - 0.23

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

ยซ '-_-' ยป

-0.13 Overgewaardeerd erbij gedaan. Hij staat nu op Totaal: 2.17

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ook maar eens een overgewaardeerd gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Heb hier ook wat recht getrokken, een -1 First Post o.a. wat de 4e post in het draadje was en niet bepaald slim overkwam maar ook weer niet -1 waard was...

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1