Arcade-kast

Pagina: 1
Acties:
  • 2.680 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74843

Topicstarter
Ik ben net klaar met het bouwen van een arcade-kast (zie voor foto's members.lycos.nl/bosmanke) en ik was benieuwd of er nog meer mensen zijn hier in nederland die bezig zijn met zoiets.
Ik wil kijken of er ook interesse is bij andere mensen om zoiets te maken.
Tevens wil ik kijken of het dan zinvol is om hierover een website te maken, over hoe je zo'n kast kunt maken.

In die arcade-kast draai ik een emulator (MAME) waarmee je allemaal games kunt spelen die vroeger in een arcadehal hebben gestaan.

Greetings,

Bosmanke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-11-2024

MrE

Sugardaddy take me home..

clickable

members.lycos.nl/bosmanke

Om maar wat te laten zien

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bosmanke/Mame%20Cabinet%20Finished1.jpg

Ziet er heftig uit overigens, welke spellen draai je het liefst?

[ Voor 86% gewijzigd door MrE op 19-03-2003 21:57 . Reden: een panini zalm en roomkaas en een karnemelk ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja de oude bekende zoals Pacman, Donkey Kong, galaga, galaxian, 1941, zaxxon, robotron etc. Op dit moment heb ik 3792 roms in mame, dus ik heb genoeg keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Holy Crap! :o :o :o _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~ :9~

Die is echt mega! Lijkt wel een originele kast!

Waar heb je trouwens de onderdelen van de joystick vandaan? Ik kan nergens een electronica-winkel vinden die ze verkoopt?

Is die draaiknop boven de trackball om nog Pong te kunnen spelen? ;)
Tevens wil ik kijken of het dan zinvol is om hierover een website te maken, over hoe je zo'n kast kunt maken.
De vraag is of je zin hebt om zo'n site te maken. Misschien dat ze bij www.mame.dk wel een link er naartoe kunnen zetten.

[ Voor 45% gewijzigd door -=bas=- op 19-03-2003 22:14 ]

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de kast helemaal zelf gebouwd en de onderdelen zoals joysticks, buttons, trackball, spinner, coin acceptor in america besteld.
Ik heb hier in nederland ook gezocht maar kon het nergens vinden.

En met die draaiknop (Spinner) kun je inderdaad bijv. pong, arkanoid en racespelletjes zoals outrun spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 11:18

Speedpete

was barman

Jij verdient _heel_ erg veel lof hiermee, wat een resultaat!

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:33

Floor-is

5.2

Wat een onwijs mooi ding! Een site is denk ik zeker wel interessant, er zijn vast wel mensen die een soortgelijk project willen doen of een 'oude kast' in ere willen herstellen :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Wat zijn de kosten ongeveer en hoeveel uur zit erin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
OMG deze is wel erg vet. Ik heb er wel eens over gedacht om zo'n ding te bouwen, maarja ik ben niet zo handig dus heb maar besloten om het (voorlopig nog) niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:36

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Mooie kast, maar er zit wel een erg klein schermpje in... Je kan er toch makkelijk een 21" of groter in kwijt? En je kan ook een 'echte' arcade scherm kopen, die roteerbaar is. Ideaal voor horizontale en verticale games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marksanne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2023
Wat ontzettend gaaf! hierbij verbleekt mijn ordinaire Super Deal gokkast (met kwartjes/guldens/riksen inworp!!!) volledig bij! Zo'n site zou ik wel zien zitten! Heel erg gaaf, complimenten!

P.S. ook gaaf dat de hoeken (zo te zien) in dezelfde hoek staan van de kamer waar 'ie in staat, net als de hoogte van het plafond! Held!

[ Voor 29% gewijzigd door marksanne op 19-03-2003 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Op www.fruity.nl zijn ook een paar jongens bezig met arcadekasten
Maar voorlopig zijn gokkasten daar de hoofdactiviteit vooral de emulatie daarvan is bij ons vergevorderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:36

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Een community opzetten voor de Nederlandse Retro Gamers zou denk ik best wel draagvlak hebben, als je tenminste het niet alleen beperkt tot de arcade games. Op Fok loopt een heel groot topic over reparatie en verzamelen van oude consoles (en dankzij mij ook arcade games).

Er zijn altijd wel veel mensen te vinden. De vraag is wie het wil opzetten en beheren. Op zich wil ik best er aan meewerken.

Overigens ben ikzelf ook bezig voor een mooie kast, alleen gaat hij geen Mame draaien, maar 'echte' arcade game boards. Kheb al een aardige verzameling die helaas deels nog gerepareerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De totale kosten van die kast moet ik nog precies uitrekenen, maar denk aan een totaal bedrag van tussen 1200 - 1500 euro excl. de computer en monitor.

En de monitor die erin staat is een 21" model.
Het lijkt inderdaad een klein schermpje, maar dat komt omdat de kast 70cm breed is.
En de zwarte randen van de BEZEL zijn behoorlijk breed, waardoor de monitor behoorlijk klein lijkt.
Ik maak niet alleen gebruik van MAME maar ook van andere emulators . (zoals Pinball Emu's, Gokkast Emu's, Consoles Emu's, etc.)
Ik heb er bewust geen TV of een echte arcade-monitor in gezet, omdat het op een monitor er sherper uitziet en ik de kast ook voor andere doeleinden wil gebruiken (zoals het spelen van moderne games, internet, etc.)

Tevens werkt de muntinworp ook, zo kan ik er een euro in gooien en krijg ik een credit. (ik had modules besteld voor 50 Eurocent maar kreeg modules van 1 Euro toegestuurd. Nou ja, ik ga in ieder geval met de tijd mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:16
OMFG,
Sjieke kast :9~ , lijkt me prachtig om daar een spelletje op te spelen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:53

Zym0tiC

^_^

o my god dit is dus echt mega geil :9~

echt hulde voor het vele werk _/-\o_ fantastisch gewoon

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 11:50
Waarschijnlijk nog een gans werk om al die knoppen aan de praat te krijgen? Is dat met één of andere module aangesloten op de printer/seriële poort, of gebruikje een gesloopt toetsenbord?

Maar het is zeker een mooie prestatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, daar gaat behoorlijk wat tijd in zitten. Maar de tijd gaat meer in het uitzoeken zitten dan in het daadwerkelijk programmeren van die buttons en joysticks.
Voor de aansturing van al die knoppen en joysticks gebruik ik een keyboard encoder met 72 dedicated inputs. Dus ik heb ook geen last van ghosting.
Die trackball is ook op die encoder aangesloten met een speciale interface.
En de Spinner control is op de USB-poort aangesloten.

De encoder zit tussen de keyboard interface van de PC en de keyboard zelf.

Op die encoder zit een EEPROM die je kunt programmeren via de RS-232 poort of de PS2-poort.
Zo kun je dus tot 72 inputs programmeren.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47107

* Anoniem: 66471 voelt zich creatief en pakt een P133 op met 15" monitor en wat oude gamepads..

Ik laat het resultaat wel een keertje zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12199

Damn, dat ding is echt mega groot en uber geil moet ik zeggen
hel erg veel lof voor het resultaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Ik ben ook bezig om met een maat zoiets te bouwen. Hij ontwerpt de kast, ik zorg voor de hard- en software. Ben al een eindje, heb een P2@450MHz, 192Mb ram, 8Gb, en een 16Mb TNT2-kaartje. Het kastontwerp stagneert een beetje wegens tentamens van die gast, maar ik ben al lekker op dreef:

- Windows 2000 SP3 geinstalleerd en fijngetuned voor dit doel (geen windows-geluidjes, automatisch inloggen, geen HD spindown, etc)
- Bootscherm en login-banner vervangen door Zero Wing-bitmap (All your base are belong to us) en Mame-banner
- Mame32 0.66 erop
- AdvanceMenu als frontend, start automatisch
- Lading games erop gezet
- Van de meeste games een screenshotje gemaakt, voor het menu van AdvanceMenu (tevens voor de screensaver)
- 3 uur muziek van de dvd van Matrix Revisited gehaald en als achtergrond voor het menu gebruikt

Maar ik zit toch nog met een paar dingen, met name de controls. Ik denk dat ik het bij 2 joysticks met 6 vuurknoppen per stuk houd (plus credits en start-knoppen), eventueel later een spinner en/of trackball als de games erom vragen. Ik heb het allergoedkoopste USB joypadje gekocht wat ik kon vinden, in de hoop rechtstreeks op het printplaatje daarvan de joystick en zo te solderen. Dat gaat eventueel niet lukken, het zijn dunne koperbaantjes (bovendien blijkt de USB-poort opeens de joypad niet meer te kennen na een reboot).

Dus na wat zoeken kom ik op www.ultimarc.com. Iemand enige ervaring met dit spul? De Ipac2 lijkt mij wel wat, namelijk. Genoeg voor 2 joysticks, per stuk 8 vuurknoppen en start- en creditknoppen.

Vraagjes:
- Is mijn aanpak van windows hierboven goed?
- Zijn er veel games die 8 knoppen gebruiken? Of is 6 voldoende? Wil nl wat knoppen overhouden voor menu-navigatie en zo (en ik ga niet aan shift-combo's beginnen)
- Iemand ervaring met de Ultimarc-spulletjes?
- Welke joystick van Ultimarc is aan te raden?
- Zijn er anders binnen Nederland ook winkels die dit soort interfaces verkopen?

Hulde voor het werk hierboven, ziet er echt profi uit. Heb je bijkans nog schetsen of aantekeningen of ontwerpen of zo die je wilt delen?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 19339 op 24-03-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hé Refriednoodle,
Hier een aantal antwoorden.

- Is mijn aanpak van windows hierboven goed?

Je aanpak is goed wat windows betreft. In principe maakt het niet zoveel uit welk besturingssysteem je gebruikt.
Maar Win2k is zeker geen slechte keuze. Het is in ieder geval een stuk stabieler dan bijv win98.
Ik raad je aan om altijd de meest recente drivers voor je grafische kaart te installeren.
Ikzelf gebruik voor mijn cabinet WinXP, met als frontend MAME32 v0.66.
Ik ben wel bezig om een andere frontend te gebruiken (3DArcade) zie http://3darcade.mameworld.net
Het mooie van deze frontend is dat je in 3d door een zelf gecrëerde arcadehal kan lopen en dus in 3d een spel kan selecteren.

-Zijn er veel games die 8 knoppen gebruiken? Of is 6 voldoende? Wil nl wat
knoppen overhouden voor menu-navigatie en zo (en ik ga niet aan shift-combo's beginnen)

Zelf heb ik voor iedere speler 7 knoppen gebruikt.
De spelletjes die gebruik maken van 6 of meer knoppen zijn meestal de vechtspelletjes zoals 'street fighter' en onder andere van NEOGEO zoals 'King of fighters' bijv.
Maar de meeste spelletjes gebruiken meestal maar 2 tot 4 knoppen.
Ik denk dat ongeveer 5 tot 10 procent van het totale aanbod aan MAME-games gebruik maken van meer dan 4 knoppen.
Voor het navigeren door menu's gebruik ik de joystick van player1 en voor het selecteren van een spel gebruik ik de button die voor op het controlpanel zit (zie foto).

- Iemand ervaring met de Ultimarc-spulletjes?

Ik heb zelf geen ervaring met de producten van Ultimarc, maar ik hoor er zeker goede verhalen over.
Vooral de I-PAC's worden veel gebruikt. Ik kan het je in ieder geval aanraden.
De keyboard-encoder die ik gebruik (KE-72T) komt van www.hagstromelectronics.com maar is ook een stuk duurder.
Als alternatief kun je natuurlijk ook een oud keyboard slopen en die gebruiken als encoder, maar dan heb je weer last van ghosting.

- Welke joystick van Ultimarc is aan te raden?

De joysticks, buttons en trackball heb ik bij www.happcontrols.com gekocht.
Maar de producten die Ultimarc aanbiedt zijn net zo goed.
Je moet wel opletten bij die joysticks dat je ze kunt gebruiken als 4-way of 8-way. Tegenwoordig kun je de meeste joystick omzetten van 4-way naar 8-way
Je hebt namelijk spelletjes die veel beter spelen met 4-way sticks zoals pacman, donkey kong, digdug, etc.
En je hebt games die juist veel beter spelen met een 8-way stick zoals 1941, streetfighter, etc.

- Zijn er anders binnen Nederland ook winkels die dit soort interfaces verkopen?

Ik heb in nederland ook gezocht naar de diverse producten, maar kon daarin niet slagen.
Daarom heb ik alles maar in amerika besteld.

- Van de meeste games een screenshotje gemaakt, voor het menu van
AdvanceMenu (tevens voor de screensaver)

Screenshotjes van games zijn ook te download van internet (ingepakt in zipfiles)
Ook foto's van cabinets, marquees, flyers, titles, controls zijn allemaal te downloaden. (kijk op www.mameworld.net)
Je kunt deze zipfiles in de meeste frontends gebruiken.

Ik ben bezig om een website op te zetten en zal daar ook mijn ontwerpen beschikbaar stellen.

Interresante links

www.hagstromelectronics.com
www.happcontrols.com
www.arcadecontrols.com (tip: vanwege de uitgebreide uitleg over het zelf maken van arcade-cabinets)
www.mame.net
www.mameworld.net
www.mameworld.net/emuloader (ook een goede frontend)
3darcade.mameworld.net
www.classicgaming.com/mame32qa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 19:49

notgib

ach, wat zal ik zeggen

super, ziet er echt heel erg gaaf uit. Ben het zelf ook al tijden van plan om te doen, en dit ziet er precies uit zoals ik het in mijn hoofd had. Echt heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ga zelf ook zo'n kast bouwen. Ideetjes voor mijn eigen implementatie:

- Verwisselbaar besturingspaneel. Ik zou i.p.v. het joystickpaneel ook een paneel met stuurwiel maken. Bovendien worden in de toekomst spellen als Beatmania, Pop'n Music, Bishi Bashi en dergelijke waarschijnlijk wel ge-emuleerd. Wellicht handig dus om het paneel verwisselbaar te maken.
- gas/rem/koppeling pendalen onderin de kast. Is meteen handig voor lichtpistoolspellen die een pedaalgebruiken om weg te duiken. Of bij nader inzien toch niet: je staat toch een paar meter van de kast af als je staat te schieten, dan kun je er toch niet bij.
- Lade voor toetsenbord en muis, zie ook de Bosmanke-implementatie :)
- Koeling: luchtroosters en mischien een fan? De PC en monitor genereren warmte en die moet weg kunnen lijkt me.
- Monitor keuze: Tsja, ik heb een 17inch over, maar dat is eigenlijk te klein. Ik wil er geen SVGA (PC) monitor, want dat geeft toch een heel ander beeld dan het origineel. Ik doe er een 55cm TV in. Ik ga geen TV-out gebruiken maar echte RGB (15kHz) zoals echte speelhal machines gebruiken.
- Beeldbuishoek positie moet bij voorkeur onder een instelbare hoek gepositioneerd kunnen worden. Moet voor lichtpistoolspellen onder een hoek van 90 graden met de vloer staan, maar voor plezierpook spellen waarschijnlijk onder 45-60 graden.
- Beeldbuis moet gedraaid kunnen worden naar landschap- of portretstand. Dit is vrij lastig. Weet nog niet echt een oplossing hiervoor.
- Mijn besturingspaneel:
2 x joystick (speler 1 en 2)
12 x vuurknop (speler 1 en 2)
2 x extra joystick (zelfde ingang als 4 vuurknoppen: simuleer Robotron, Smash TV, etc.)
1 x trackball (Marble Madness, Centipede, etc.)
2 x vuurknop zijkant van paneel (voor flipperspellen)
2 x draaiers (Asteroids, Arknoid, etc.)
1 x knop voor "Esc"
1 x knop voor "Pause"
2 x startknop (speler 1 en 2)
2 x muntinvoerknop (speler 1 en 2)
1 x houder voor lichtpistool, waarschijnlijk zo'n act-labs ding. Echte speelhalkwaliteit guns zijn ook te koop, maar duur en weet niet hoe ze aangesloten kunnen worden op de PC.
1 x rijtje knopjes A t/m N van een oud toetsenbord gesloopt voor majong spellen :)

Mis ik nog iets?

Heeft iemand wel eens een draaier (spinner) gezien met ingebouwde vuurknop? Het spel Sheriff (Nintendo, 1980) gebruikt dit namelijk. Bovendien kun je met een draaier met vuurknop PLUS een normale speelpook en zogenaamde draaipook (swiveljoystick) simuleren. Dit is nodig voor spellen als Ikari Warriors en Midnight Resistance.

Werken de spinners ook als stuurwiel in de race-spellen?

Bosmanke: veel respect voor jouw kast! Heb je ook bouwtekeningen met afmetingen van jouw kast? Zou ze graag eens bestuderen. Vooral het besturingspaneel lijkt me precies de maat die ik zoek. Ook hoor ik graag hoe je de afwerking zo mooi hebt gekregen. Is dat spuitwerk?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ari3,

Leuk dat je ook een kast gaat bouwen.
Klink in ieder geval indrukwekkend van wat je van plan bent.
Ik kan mijn controlpanel ook verwisselen.
Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van laderails, zo kan ik het panel makkelijk loshalen.
In de toekomst wil ik nog een controlpanel maken met buttons voor fruitmachines en een controlpanel met stuurtjes.
Tevens ga ik 2 van die lightguns (waarschijnlijk die van Act Labs) aanschaffen.
Ik wil boven op die kast ook nog een lichtkrant installeren, want je kunt via bijv. mame32 bepaalde informatie broadcasten naar die lichtkrant.

De spinners werken inderdaad ook bij racespelletjes.
Die 2 joystick die je bovenaan het panel ziet, dat zijn 4-way sticks voor gebruik bij bijv. pacman en dergelijke

Tevens kan ik de voorste twee 8-way sticks zo instellen dat ik gebruik kan maken van games zoals Robotron, Crazy Climber, etc.

Sommige games kan ik nog niet goed spelen, denk maar aan Disc of Tron bijv.
Maar daar ga ik in de toekomst op een ander controlpanel speciale joysticks op zetten.

Ik heb wel de tekeningen op papier, maar die maten moet ik even nalopen want ik heb tijdens het bouwen nog het een en ander veranderd.
Zodra ik dat heb gedaan, zal ik het elektronisch beschikbaar stellen op mijn site.

Ik heb het meerendeel van het MDF hout geverfd met behulp van verfrollertjes
En een aantal planken heb ik met spuitbussen gedaan.

Ik hoop dat je ook foto's gaat maken van de voortgang van je kast.
Ben in ieder geval benieuwd hoe die kast gaat worden.

Als je nog vragen hebt over bepaalde dingen, mail mij gerust of post het hier op GOT.

Succes met bouwen.

Bosmanke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Ziet er zeer kwel uit zeg.. Hoe heb je al die buttons aangesloten ? com poort ofzo :?

[ Voor 12% gewijzigd door _MaLa_ op 27-03-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81846

Anoniem: 74843 schreef op 25 March 2003 @ 10:06:

Ik ben wel bezig om een andere frontend te gebruiken (3DArcade) zie http://3darcade.mameworld.net
Het mooie van deze frontend is dat je in 3d door een zelf gecrëerde arcadehal kan lopen en dus in 3d een spel kan selecteren.
hoop dat het een beetje lukt :)

De fe heb ik gemaakt voor mijn cab...emulaxian...zie http://www.i-modernist.com/emulaxian

peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Peter,

Het lukt aardig met die fe van 3DArcade, alleen de grafische kaart van de PC die in de kast staat is geen 3d kaart.
Ik moet eerst een andere PC aanschaffen met een goede 3d kaart.
Op de PC die op mijn bureau staat draait de fe wel behoorlijk.
Vooral ook met die 3d modellen van de cabinets ziet het er indrukwekkend uit

Ik moet je hiervoor wel mijn complimenten geven, want het ziet er echt gaaf uit.

Bosmanke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:48
Asociaal vet. Echt super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:55

amd187

Ondertitel

prachtig! echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5490

Mooi gemaakt zeg! Sjezus, daar zitten heel wat uurtjes werk in!
Maar het resultaat mag er dan ook zijn, vind ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Jezus :o :o :o _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Echt geweldig, wat draait er het liefst op? Tekken ofzow?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-03-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17-04 04:12
Anoniem: 74843 schreef op woensdag 19 maart 2003 @ 21:50:
Ik ben net klaar met het bouwen van een arcade-kast (zie voor foto's members.lycos.nl/bosmanke) en ik was benieuwd of er nog meer mensen zijn hier in nederland die bezig zijn met zoiets.
Ik wil kijken of er ook interesse is bij andere mensen om zoiets te maken.

In die arcade-kast draai ik een emulator (MAME) waarmee je allemaal games kunt spelen die vroeger in een arcadehal hebben gestaan.

Greetings,

Bosmanke
Ik weet dat dit een oud topic is, maar je linkje doet het niet en door alle positieve reacties ben ik benieuwd hoe de kast eruit ziet, heb je die nog?

Modbreak:Zoals je kunt zien is de topicstarter inmiddels door langdurige inactiviteit op onze site automatisch geanonimiseerd. Die gaat niet meer antwoorden ;). Daarmee vervalt het nut van de topickick.

[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 02-09-2023 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

.

[ Voor 99% gewijzigd door The Eagle op 02-09-2023 16:24 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.