Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
In je system32 directory staan een zooi .AX en .ACM bestanden.. dit zijn je codecs en die kun je zo deleten als je wilt...
Als bij mij m'n codecs op een frut lopen dan delete ik al die bestanden en installeer enkel de codecs die ik nodig heb; niet een complete pack..
Als bij mij m'n codecs op een frut lopen dan delete ik al die bestanden en installeer enkel de codecs die ik nodig heb; niet een complete pack..
de nimo codec pack deinstalleren zou genoeg moeten zijn.
nog vergeten te vermelden... in mediaplayer spelen ze langzaam en in winamp spelen ze goed. Is dit nog logische te verklaren?
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Start-->Instellingen-->Confuguratiescherm-->Geluiden en audioapparaten-->Tabje Hardware-->Videocodecs of Audiocodecs, eigenschappen en dan kun je wel het een en ander verwijderen dacht ik zo. 
Succes.
Overigens heb ik nog nooit problemen gehad met Nimo, maar ik vind de een na nieuwste (ik dacht 5,7) het beste. Eventueel aanvullen met de nieuwste XviD codec.
Succes.
Overigens heb ik nog nooit problemen gehad met Nimo, maar ik vind de een na nieuwste (ik dacht 5,7) het beste. Eventueel aanvullen met de nieuwste XviD codec.
Mediaplayer gebruikt de codecs in je system directory om de mp3's te decoderen, en dus hangt de kwaliteit af van de kwaliteit van de codecs, die je dus kan veranderen door een nieuwe codec te installeren.marenk_vos schreef op 19 March 2003 @ 21:53:
nog vergeten te vermelden... in mediaplayer spelen ze langzaam en in winamp spelen ze goed. Is dit nog logische te verklaren?
Winamp gebruikt daarentegen zijn eigen mp3 decoder en is dus niet afhankelijk van wat er op het systeem aan codecs aanwezig is.
Verder vind ik het wel vaag dat er een codec zou zijn die echt zo'n merkbaar verschil geeft.
ik heb laatst van het nimo pack (503) alle codecs aangevinkt die er in stonden. Dit resulteerde dus tot bovenstaande situatie. Ik heb gisteren alle .acm en .ax bestanden verwijderd en vervolgens het nimo opnieuw geinstalleerd (basic) en daarna ffdshow en nu is alles weer goed.
Pagina: 1