non sony PS2 memorycards

Pagina: 1
Acties:

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-01 15:06

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
Beetje lullige topic titel maargoed,

Ik ben hevig opzoek naar een goedkope memorycard voor de ps2, want heb nu wel ps2 + gta Vice City, maar ik kan niet saven! Eentje van sony is 45euro, dat vind ik persoonlijk erg duur voor een memorycard, dus heb ik verder gezocht op het internet:

nou kwam ik deze tegen:

http://shop.insidegamer.nl/showproduct.asp?ProductCode=P1275

een memorycard van het merk HORI, nooit van gehoord, maar zijn deze nou anders dan de "officiele" sony PS2 memorycards?

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

dominic

will code for food

Nee werken gewoon hetzelfde.. Misschien iets mindere kwali maar dat maakt toch niet zoveel uit, zolang het maar werkt..

Download my music on SoundCloud

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
oke, dus het is niet zo dat ik binnen een maand al m'n saves kwijt ben?

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Roland_EM25 schreef op 19 maart 2003 @ 21:45:
oke, dus het is niet zo dat ik binnen een maand al m'n saves kwijt ben?
Ehm ja... ;)

Zo'n vaart zal het niet lopen. Maar ik persoonlijk zou altijd het advies geven om 1st party mem. cards te gebruiken. Kwaliteit heb je dan.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
hmm, oke ik ga dan maar voor de originele PS2 mem card.

Bedankt!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-01 17:08

DoctorV64

Cosmopoliet

Bij www.play.com zijn de sony memorycards een stuk goedkoper dan in NL. Misschien dat dat helpt ?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik heb voor mijn oude PSX ook zo`n goedkoop ding gehad......binnen 3 maanden kaduuk...

Ja doe maar.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
www.play.com..... 26,61 euro (18 pond) binnen twee dagen in huis

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:05

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik had er eentje besteld bij psxshop.nl van hori (is dezelfde winkel als de shop van insidegamer) maar ik kreeg er een van kemco. Deze werkt perfect dus ik vind het niet erg dat ik een andere kreeg.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Verwijderd

Wat ze mij altijd vertelden is dat er op de originele memorycard van Sony een of ander "Magic Gate" principe geinstalleerd is.

Je kan dan geen dvd stuurprogramma (Cd bij remote control) installeren op de "imitatie" memorycard...

Niet dat dat veel boeid aangezien jij aangeeft dat het niet specifiek voor je remote control is maar ik wil even weten of dit wel waar is of niet.

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:05

Kid Buu

Huh, Pietje?

Op die memory card van mij staat ook gewoon Magic Gate.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
Ik heb net een officiele gekocht, en hij doet het perfect. Wat me opvalt is dat hij ongeloofelijk snel is! Maar goed ik kan saven!

Pagina: 1