Ik heb het volgende probleem ik heb op de Linksys BEFW11S4 port forwarding ingestelt.
Dit heb ik op de volgende manier gedaan.
Heb van poort 0 tot 65535 gedaan en dan tcp en udp aan op mijn internet ip adress 192.168.1.100.
Dat werkt op zich goed met icq en msn enzo.
Alleen nu is het probleem dat als ik op een ftp server wil komen dat niet lukt.
Hij gaat dan wel connecten alleen blijft dan hangen en wil dus niet de lijst met files ophalen.
En hij wil ook niet een online steaming trailer bekijken want dan wil windows media player soms niet gaan bufferen.
Maar de ftp wil hij gewoon nooit op komen, maar icq en msn blijven het wel gewoon goed doen.
hoe zou dit komen?
PS heb de poortmapping faq al door gelezen.
me Linksys BEFW11S4 is ingestelt zo als op www.linksys.nl staat en me Alcatel speedtouch staat nog standard ingestelt maar wel met nieuwste software van mxstream site.
Alvast bedankt voor de reacties.
Dit heb ik op de volgende manier gedaan.
Heb van poort 0 tot 65535 gedaan en dan tcp en udp aan op mijn internet ip adress 192.168.1.100.
Dat werkt op zich goed met icq en msn enzo.
Alleen nu is het probleem dat als ik op een ftp server wil komen dat niet lukt.
Hij gaat dan wel connecten alleen blijft dan hangen en wil dus niet de lijst met files ophalen.
En hij wil ook niet een online steaming trailer bekijken want dan wil windows media player soms niet gaan bufferen.
Maar de ftp wil hij gewoon nooit op komen, maar icq en msn blijven het wel gewoon goed doen.
hoe zou dit komen?
PS heb de poortmapping faq al door gelezen.
me Linksys BEFW11S4 is ingestelt zo als op www.linksys.nl staat en me Alcatel speedtouch staat nog standard ingestelt maar wel met nieuwste software van mxstream site.
Alvast bedankt voor de reacties.