[KaZaA] gewist bestand wordt geuploaded...

Pagina: 1
Acties:

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 18:20

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Topicstarter
Normaal kom ik er zelf wel uit, maar deze vond ik even vreemd en wou ik jullie mening even over polsen.

Met KaZaA_lite 2.1.0 heb ik pasgeleden Serious Sam: The second encounter gedownload O-) Na installatie bleek echter dat het The first encounter was, dus heb ik hem ge-Shift-Deleted van mijn harde schijf.

Nu zijn we een week verder, en wat schertst mijn verbazing? Iemand is bezig dat verwijderde bestand van mijn schijf te uploaden :| Ik ben wel bezig een ander bestand (dus ook SSTSE) te downloaden, maar ten eerste komt het aantal MB's niet overeen, ten tweede zit er verschil in de titel, artiest enz en ten derde is het hele bestand nog niet binnen. Ik weet dus bijna zeker dat ie het gewiste bestand aan het uploaden is.

Nu ben ik bekend met het verschijnsel dat als je een bestand 'wist' dat ie dan alleen niet meer aanroepbaar is en dat je het mag overschrijven, maar dat ie tot die tijd gewoon op je schijf staat. En dat is nu precies wat ik niet begrijp. KaZaA_lite mag / kan in principe toch geen gewiste bestanden uploaden? Of maak ik ergens een denkfout?

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Verwijderd

lijkt er op of ie uit je 'prullenbak' aan het uppen is. Nee idd dat zou niet mogen, kijk even waar kazaa mag uploaden. En kijk bij "My kazaa lite" of ie daar tussen staat

• Freakertje

Freakertje

Topicstarter
sorry, dat was ik ff vergeten te vermelden...

prullenbak is leeg (Shift-del, remember ;)) en net ook nog ff nagekeken :)
Hij is afgesteld op C:\shared folder, en daar staat ie dus niet in. Het bestand kan ik dus ook nergens meer vinden, niet met de zoekfuctie of wat dan ook. Ook niet in de andere folders van KaZaA of welk shareprogje dan ook.

Totale Modjesgekte

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

is kazaa sindsdien nog een keer opnieuw opgestart? tis namelijk zo dat je een bestand ook kan previewen, wissen en dan daar nog kan blijven kijken (zal wel in de temp staan dan ofzo..)

• Freakertje

Freakertje

Topicstarter
Als ie in de .tmp files staat dan zou die toch ook met een uitgebreide search gevonden moeten worden?
Enneh, tis het gaat hier om een laptop die ik regelmatig vervoer, dus ja, hij heeft meermalen uitgestaan :)
Maar ik ga nog wel ff zelf kijken in de Temp folders.

Nee, Temp-folder is zo goed als leeg.

[ Voor 8% gewijzigd door Freakertje op 19-03-2003 21:25 ]

Totale Modjesgekte

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:03

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Dat is inderdaad zeer curieus. Heb je ook gezocht op een bepaalde bestandsgrootte? Dus als in: Dezelfde grootte als die zogenaamde file. (Ok, je hebt een uitgebreide search gedaan, maar toch. Ben gewoon nieuwsgierig, wil nu namelijk ook weten hoe kazaa dit voor elkaar krijgt. :) )

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:05
Heb je misschien Norton Utilities geïnstalleerd. Zo ja, verwijder dan eens de Protected Files. Ik kan soms nog gewoon programma's draaien als ik die al gedeïnstalleerd heb.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 08:29
En voor een niet echt probleemoplossende maar wel manier om het probleem nog interessanter te maken:
defragmenteer je schijf eens - als het dan nog zou lukken zou het een nog mooier probleem zijn.
Maar als hij niet in je map, temp of prullenbak staat dan zou hij nergens moeten staan!
Pagina: 1