Normaal kom ik er zelf wel uit, maar deze vond ik even vreemd en wou ik jullie mening even over polsen.
Met KaZaA_lite 2.1.0 heb ik pasgeleden Serious Sam: The second encounter gedownload
Na installatie bleek echter dat het The first encounter was, dus heb ik hem ge-Shift-Deleted van mijn harde schijf.
Nu zijn we een week verder, en wat schertst mijn verbazing? Iemand is bezig dat verwijderde bestand van mijn schijf te uploaden
Ik ben wel bezig een ander bestand (dus ook SSTSE) te downloaden, maar ten eerste komt het aantal MB's niet overeen, ten tweede zit er verschil in de titel, artiest enz en ten derde is het hele bestand nog niet binnen. Ik weet dus bijna zeker dat ie het gewiste bestand aan het uploaden is.
Nu ben ik bekend met het verschijnsel dat als je een bestand 'wist' dat ie dan alleen niet meer aanroepbaar is en dat je het mag overschrijven, maar dat ie tot die tijd gewoon op je schijf staat. En dat is nu precies wat ik niet begrijp. KaZaA_lite mag / kan in principe toch geen gewiste bestanden uploaden? Of maak ik ergens een denkfout?
Met KaZaA_lite 2.1.0 heb ik pasgeleden Serious Sam: The second encounter gedownload
Nu zijn we een week verder, en wat schertst mijn verbazing? Iemand is bezig dat verwijderde bestand van mijn schijf te uploaden
Nu ben ik bekend met het verschijnsel dat als je een bestand 'wist' dat ie dan alleen niet meer aanroepbaar is en dat je het mag overschrijven, maar dat ie tot die tijd gewoon op je schijf staat. En dat is nu precies wat ik niet begrijp. KaZaA_lite mag / kan in principe toch geen gewiste bestanden uploaden? Of maak ik ergens een denkfout?
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte