>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik weet niet of er iets als DU-meter is voor Freesco maar je kunt wel iptraf installeren. Die geeft aan vanaf welk ip-adres wordt gedown/upload, en aan de hand van het aantal pakketten kun je inschatten hoe snel dat gaat.
Voor zover ik weet draait dat niet vanaf diskette.
Je zult Freesco op die oude harddisk moeten zetten die je hopelijk nog hebt. Je maakt daar een FAT partitie op aan, en maakt 'm bootable (sys c:\). Dan start je op met Freesco vanaf diskette, en doet
#move2hdd
Voor zover ik weet uit m'n hoofd. (Je moet dan wel in autoexec.bat C:\loadlin.exe zetten.) Dan start je op vanaf harddisk (Freesco wordt door DOS opgestart...)
Dan doe je
#listpkg
En daarna installeer je met installpkg iptraf.
Alleen is momenteel de "official Freesco Homepage" waar ook die packages te vinden zijn down...
Veel succes!
Edit: zie ook http://dingetje.homeip.net/iptotal/
Je moet dan wel weer wat extra software installeren...
Voor zover ik weet draait dat niet vanaf diskette.
Je zult Freesco op die oude harddisk moeten zetten die je hopelijk nog hebt. Je maakt daar een FAT partitie op aan, en maakt 'm bootable (sys c:\). Dan start je op met Freesco vanaf diskette, en doet
#move2hdd
Voor zover ik weet uit m'n hoofd. (Je moet dan wel in autoexec.bat C:\loadlin.exe zetten.) Dan start je op vanaf harddisk (Freesco wordt door DOS opgestart...)
Dan doe je
#listpkg
En daarna installeer je met installpkg iptraf.
Alleen is momenteel de "official Freesco Homepage" waar ook die packages te vinden zijn down...
Veel succes!
Edit: zie ook http://dingetje.homeip.net/iptotal/
Je moet dan wel weer wat extra software installeren...
[ Voor 18% gewijzigd door pinockio op 19-03-2003 20:53 ]
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
bedankt voor je snelle reply. Maar ik heb op dit moment dus geen hdd meer over. De gene die in de computer zat is dus totaal naar de
eeuwige jachtvelden 
Op de site van freesco (doet het hier wel) vond ik hetvolgende bericht:
*bericht
Hier staat dus dat er geen monitor tool is die kleingenoeg is zodat het bij de diskette op past.....
Op de site van freesco (doet het hier wel) vond ik hetvolgende bericht:
*bericht
Hier staat dus dat er geen monitor tool is die kleingenoeg is zodat het bij de diskette op past.....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Je kent ipacsum? Daarmee kun je de huidige snelheid niet opvragen maar wel exact hoeveel verkeer er door de bak is gejaagd. Ook queries als ipacsum -t "the month 4 months ago" zijn geldig enzo, erg leuk.