Toon posts:

Geheugenprijzen stijgen, komt dit door de oorlog?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk net ff in de pricewatch, zie ik dat de prijzen van het geheugen weer aan 't stijgen zijn.
Weet iemand waar dit door komt? Zijn de overschotten weggewerkt, of komt dit door de (beginnende) oorlog??

Verwijderd

Amai zenne.. als zij nu in oorlog kwamen met china of japan dan ken ik mij dat voorstellen he.. maar olie en chips.. mwha..

economie zal nu tijdelijk wel op klapperen staan he.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 20:43:
Amai zenne.. als zij nu in oorlog kwamen met china of japan dan ken ik mij dat voorstellen he.. maar olie en chips.. mwha..

economie zal nu tijdelijk wel op klapperen staan he.
Welkom op GoT trouwens, altijd fijn mensen van over de grens hier te hebben :)

Download my music on SoundCloud

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:07
Waar is een oorlog?

Die is er nog niet hoor!

Komt gewoon opdat de voorraden kleiner worden zodat de prijs omhoog kan!

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Verwijderd

jeroendevries schreef op 19 March 2003 @ 20:46:
Waar is een oorlog?

Die is er nog niet hoor!

Gaat natuurlijk wel op als mensen door de angst voor oorlog alvast geheugen hamsteren voor het geval dat de oorlog wel een prijsstijging veroorzaakt.

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-06 20:56
Misschien door fabrikanten zoals Samsang die z'n voorraad binnenhoud :( .
6 Weken geleden een reep 256 MB DDR bestelt na 3 weken, de melding van de winkel:'sorry meneer, maar het is niet leverbaar. Samsung levert niet meer uit omdat de prijzen zo laag zijn.' Weer drie weken later. 'Meneer we hebben een reep 256 voor u. Nee, hij is nu 65 pleuro ipv. 53 pleuro. Oh, u neemt hem niet?' Damn! |:( |:(

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Verwijderd

Heb het gisteren bij economie gehad over de economie bij zo'n oorlog. Het zit volgensmij ongeveer zo:

De Amerikaanse regering leent een hoop dollars om al die troepen in de golfregio te krijgen. Hierdoor ontstaat er dus een grote vraag naar dollars, omdat bijvoorbeeld een bank denkt, "Ik ga mijn euro's voor dollars ruilen, en deze vervolgens aanbieden aan de Amerikaanse regering en veel winst te maken". Door de grote vraag, stijgt de dollar. Je krijgt nu dus minder dollars voor een Euro dan voorheen. Aangezien de geheugenprijs sterk aan de dollar onderhevig is, gaat de prijs van geheugen dus ook stijgen.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:42

Shunt

Boe

jeroendevries schreef op 19 March 2003 @ 20:46:
Waar is een oorlog?

Die is er nog niet hoor!

erm vaker fok lezen :>
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26962

mare ik denk gewoon dat bij sommige leverancier's / mem bakkers de vooraad op raakt maar ik zie maar een paar steigers hoor :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Shunt schreef op 19 maart 2003 @ 20:55:
[...]

erm vaker fok lezen :>
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26962

mare ik denk gewoon dat bij sommige leverancier's / mem bakkers de vooraad op raakt maar ik zie maar een paar steigers hoor :P
Een paar prijssteigers ja, maar da's nog altijd veel aangezien er eerst alleen maar een boel prijsdalers waren.
Maargoed, dit heeft dus nix met de beginnende oorlog te maken?
Gelukkig, dan is er nog hoop dat de prijzen binnekort weer verder dalen :)

Verwijderd

ben ik volgens mij prima op tijd geweest >:)

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:47
sdram prijzen gaan stijgen

ddr blijft nog steeds dalen

Verwijderd

damn... daar draaien natuurlijk ook al die jets en tanks op... op DDR reepjes.... 8)7

:+ zie je zo'n patriotsysteem, staat er een tentje naast met dozen vol DDR geheugen.... :7 (Sponsored by Dane elec. )

daarom gaat saddam ook de oorlog verliezen, want die heeft alleen nog maar EDO ram liggen 8)7

Verwijderd

Dollar wordt weer duurder, jammer voor ons, goed voor onze economie. I think.

Verwijderd

olie is ook goedkoper geworden,. zie ik niks van bij de pomp :(

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Niemand weet het en dat is gezien de reacties (like HK :+ ) ook wel duidelijk. PMG gaat niet over economie. En dan nog, degenen die zich in dat vakgebied (economie) roeren staan nu niet bepaald bekend om hun eensgezindheid ;)

Sla je slag zolang je denkt dat 't nog kan :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.