... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Je hebt hem gekocht, dus je zal vast recht hebben op support.
Mail de maker eens.
Mail de maker eens.
Wat dacht je van contact opnemen met de supportafdeling van de makers? Daar heb je immers recht op als klant.
Weet je zeker dat het een legale versie is?
Weet je zeker dat het een legale versie is?
Verwijderd
Neem contact op met de devver. Ik denk niet dat je hier een goede oplossing kunt vinden.
Suc6 omdat ik het toch best lullig vindt dat het niet werkt terwijl je de software heb GEKOCHT
Suc6 omdat ik het toch best lullig vindt dat het niet werkt terwijl je de software heb GEKOCHT
Ook al koop je een echte licentie, een tweaker zoekt toch altijd eerst naar de hulp van een mede tweaker.... een supportafdeling, het was geeneens in me opgekomen. Duurt toch eeuwen.....
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Dat zou belachelijk zijn als je een betalende klant bent. Denk niet dat veel bedrijven dat soort Chello praktijken er op na houden.vries335 schreef op 19 maart 2003 @ 20:56:
Ook al koop je een echte licentie, een tweaker zoekt toch altijd eerst naar de hulp van een mede tweaker.... een supportafdeling, het was geeneens in me opgekomen. Duurt toch eeuwen.....
Mijn advies: Gewoon contact met ze opnemen! Als betalende klant hebben ze je te helpen!
offtopic:
Ondertussen is het wel duidelijk dat (ook) met de support contact opnemen zeker geen kwaad kan. Laten we eens zien of wij het sneller kunnen
Ondertussen is het wel duidelijk dat (ook) met de support contact opnemen zeker geen kwaad kan. Laten we eens zien of wij het sneller kunnen
Je kan regmon gebruiken om te zien waar in het register wordt gekeken.
Natuurlijk wil je, na je backup teruggezet te hebben, waar voor je geld krijgen en weer een poging doen om 1.3 aan de praat te krijgen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1