Ik heb last van problemen met mijn Philips Breedbeeld 100 Hz TV. Sinds vanavond is de ondertiteling niet meer scherp. Het lijkt alsof dit alleen aan de linkerkant en de rechterkant (vertikaal) van het scherm zo is. Het midden ziet er goed uit. Gewoon tv beeld is ook scherp. Een andere tv op de zelfde aansluiting heeft er geen last van (geen breedbeeld). Teletekst valt al helemaal niet naar te kijken, dat is zo onscherp dat je er gewoon hoofdpijn van krijgt. Wanneer je de tv op twin-view oid zet , dus gewoon tv beeld links en teletekst rechts zie je aan de rechterkant van het teleteksbeeld lijnen verticaal door het beeld lopen en is het niet om aan te zien zo wazig. De TV is nu bijna 2 jaar oud. Wie heeft een idee waar het aan kan liggen en hoe dit te verhelpen? Bij een audio / tv zaak vragen ze al behoorlijk veel onderzoekskosten om er uberhaubt maar naar te gaan kijken en als ik eventueel een duidelijke richting kan aangeven, of in minder tv "noob" taal de problemen kan omschrijven zou het mooi zijn. Help wanted dus!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum