1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
of je een telefoon of iets anders koopt, moet je zelf uitmaken. maar als je voor een telefoon gaat, zou ik zeker geen 7110 nemen. het is gewoon een baksteen als je kijkt naar andere modellen die je voor dat geld kan krijgen. en wil je per se wap?
Ik heb nu een dolby prologic setje, maar ik zit er dus nu aan te denken om een DD versterker aan te schaffen of dus die 7110(ik vind hem nou eenmaals mooi, tis toch 'The Matrix' telefoon
)
Ik kan alleen uit deze versterkers kiezen (kosten alle 899 gulden)
Dus wie helpt serieus ...
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Als je niet al te veel eisen stelt aan de versterker dan is de JVC rx6010(denk dat je die bedoelt) een goede koop. Niet duur (699) en toch Dolby Digital en DTS. Het is alleen een basismodelletje maar voor bv aansluiting op je pc met dvdspeler een goede keuze.Op zondag 19 november 2000 17:55 schreef Canon23 het volgende:
Ik heb nu een dolby prologic setje, maar ik zit er dus nu aan te denken om een DD versterker aan te schaffen of dus die 7110(ik vind hem nou eenmaals mooi, tis toch 'The Matrix' telefoon)
BTW de 7110 is niet de Matrix telefoon. Die was er toen nog niet. Als je goed kijkt zie je dat het de 8110 is. Ik zou trouwens nieuw niet meer de 7110 nemen. Of een nieuwer en lichter model of gewoon tweedehands.
Pagina: 1