Toon posts:

"Eigen regeltjes..." in Multiplayer Games

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hiya,

Net weereens een rondje RTCW online gespeeld, en er af geknikkerd omdat ze vonden dat ik geen Panzerfaust mocht gebruiken...Het gebeurt me wel vaker, dat er "opeens" eigen regeltjes gelden. Vroeger was het met Quake dat je niet mocht 'campen'. Bij RedAlert was het 'rushen' of het niet mogen gebruiken van superwapens..."If it's in the game, why NOT allow it..?"

Ik vind dit altijd zo'n gezeik. Nou kun je met RedAlert het nog wel redelijk afspreken maar bij 16+ player games niet. Tuurlijk zijn er dingen die je kunt afspreken om het VOOR JOU bevordelijker te maken, maar dat hoeft voor een ander toch niet? Wat vinden jullie er nou van dat er vaak eigen regeltjes gaan gelden bij Multiplayer games?

Verwijderd

Je moet zelf weten wat je doet.
Ik rush in RA2, omdat ik wil winnen, misschien ishet niet leuk voor hun, maar pech.
en ik gebruik ook FPS alle wapens die er zijn, ook al vinden ze het lame, anders doen ze die guns er niet in he?
Of in generals meer dan 1 superweapon maken, ja pech he? Als ik het geld heb, dan maak ik er zoveel als ik kan.
Omdat ik op die manier me eigen toch redelijk kan verzekeren dat ik win.
En als het niet mag? Waarom laat het spel me er dan meer dan 1 maken ;).

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
manners heet dat

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Je kunt dat inderdaad zo denken, aan de andere kant, cheats zitten ook in games gebakken en de meeste medespelers vinden het vaak niet leuk als je een cheat gaat gebruiken ;)

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ochja, als je het niet leuk vind ga je toch op een andere server spelen
ik gebruik CS als voorbeeld omdat veel mensen dit kennen
- vaak is awp verboden, omdat als dit wapen door veel mensen word gebruikt het speelplezier bederft.
- campen is ook vaak verboden omdat dit ook het speelplezier bederft

jij zegt dat de makers het wel bedoeld hebben maar dat is neit bij alle spellen zo
- ja, ze wilden awp maar het was niet bedoeld voor dat veel mensen het gebruiken. (de colt en ak is er wel voor gemaakt dat veel mensen hem kunnen gebruiken zonder dat dit het speelplezier bederft)
- nee ze wilden nooit campen, maar dit is praktisch onmogelijk om dit uit te roeien

het spijt me voor het slechte schrijfgebruik maar dit komt omdat ik snel weg moet

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:32
Tja ik vind het echt zuigen iedereen met eigen regels ... waarom stoppen de makers van de game dan die dingen erin ?? Juist om mee te spelen... en dan vinden sommige mensen de wapens te goed en zeggen dan dat ze neit gebruikt mogen worden. Alleen in hun voorbeeld..

Zelfde als met Cs --> AWP mag je ook soms niet gebruiken omdat je dan meteen bestempeld wordt met camper.

Echt totale bullshit je mag alles in een game doen wat je kan ( exept cheats maarja dat spreekt voor zich )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01 19:52
Tja ik heb een Tactical Ops server en als mij daar iets nie bevalt gooi ik ze er ook gwoon af. In Tactical Ops heb je ook superwapens en als ze die gaan gebruiken dan is het gwoon exit. Tis die gast zijn server dus ja dan bepaalt hij ook wat erop gebeurt.

Nou kan ik je ergens ook wel gelijk geven want er is ook een server waarop ik gebanned wordt gwoon omdat ik de serveradmin 2 keer afmaak, dat vind ik dan wel triest.

Verwijderd

ik kan het wel begrijpen, iedereen wil min of meer dat iedereen het naar zn zin heeft, en natuurlijk jezelf het meest. Ik kan er meestal wel mee leven, behalve als er teveel restricties worden opgelegd, als er meerdere wapens/tactieken/routes niet gebruikt mogen worden. Vroeger speelde ik veel FireArms (ja oud he :P) en daar werd het meestal niet op prijs gesteld als je de uzi's gebruikte, ivm lag die de ander dan zou krijgen (was ook wel een ware bullet regen de dubbele uzi's, maar ok :))

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:36
Inderdaad, ik vind het ook irritant als mensen (de admins dan eigenlijk) ineens regels gaan verzinnen als, niet campen, geen smoke grenade gebruiken, niet rushen oid. In CS heb je bijvoorbeeld de AWM, een erg sterke snipergun, met een beetje goed gemikt schot is de ander gelijk dood. Sommigen vinden dit oneerlijk waardoor je op sommige servers dat wapen niet eens kan kopen. Waarom zit ie dan in het spel :?
Bij campen/rushen zit het natuurlijk niet ingebouwd in het spel, maar alsof je in het echt ook nooit achter een doos gaat zitten of je nooit zo snel mogelijk wilt winnen. Campen/rushen doe je omdat je wilt overleven en/of winnen, dat het soms lame is is te begrijpen, omdat er natuurlijk grenzen zijn, maar om het dan maar helemaal te verbieden vind ik onzin.
White Dust schreef op 19 maart 2003 @ 19:54:
Je kunt dat inderdaad zo denken, aan de andere kant, cheats zitten ook in games gebakken en de meeste medespelers vinden het vaak niet leuk als je een cheat gaat gebruiken ;)
Cheats zitten niet ingebakken in een spel die je uit de winkel hebt hoor. In ieder geval niet de multiplayer cheats. Die moet je er zelf in zetten en zolang je er zelf iets voor moet doen vind ik het niet 'ingebakken' :)

The devil is in the details.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:56
dat had ik ook met MoH vroeger
met de Panzershrenk ...

lamer :P

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

MaRc0 schreef op 19 March 2003 @ 20:01:
Cheats zitten niet ingebakken in een spel die je uit de winkel hebt hoor. In ieder geval niet de multiplayer cheats. Die moet je er zelf in zetten en zolang je er zelf iets voor moet doen vind ik het niet 'ingebakken' :)

In veel gevallen zitten cheats wel in gebakken, ik meen me te herinneren dat je in UT gewoon een god mode cheat kunt gebruiken...

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:57

Nakebod

Nope.

Twistedmark schreef op 19 maart 2003 @ 19:56:
Nou kan ik je ergens ook wel gelijk geven want er is ook een server waarop ik gebanned wordt gwoon omdat ik de serveradmin 2 keer afmaak, dat vind ik dan wel triest.
Haha, dit probleem komt me zo bekend voor he, in RedFaction (Wie speelt et? :D) zit ik als ik ff zin heb om serieus te gamen, altijd wel ergens in de top3, waarvan meestal 1e...
Wordt je vaak nog uitgemaakt voor cheater, en daarna kickt zo een lame ass "server admin" je...

Ok in RF, heb je amps, zoals power amp > Minder raken, en toch meer damage aanrichten.
Persoonlijk haat ik ze wel en gebruik ze zelden, maar ze zitten er gewoon standaard in de levels.
En dan als gasten beginnen te zeuren dat je geen amps mag gebruiken, of alleen dat 1e klote wapen .. wie ben ik om dat dan niet te gaan doen >:)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Twistedmark
MaRc0 schreef op 19 March 2003 @ 20:01:
Inderdaad, ik vind het ook irritant als mensen (de admins dan eigenlijk) ineens regels gaan verzinnen als, niet campen, geen smoke grenade gebruiken, niet rushen oid. In CS heb je bijvoorbeeld de AWM, een erg sterke snipergun, met een beetje goed gemikt schot is de ander gelijk dood. Sommigen vinden dit oneerlijk waardoor je op sommige servers dat wapen niet eens kan kopen. Waarom zit ie dan in het spel :?
Als ze ervoor zorgen dat je het wapen nie kan kopen dan is er toch geen probleem. Blijkbaar zijn er mensen die daar behoefte aan hebben. Daarnaast het blijft hun server waarmee ze kunnen doen wat ze willen. Als dat mij nie zou bevallen zou ik gwoon naar een andere server gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Twistedmark op 19-03-2003 20:25 ]

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-11-2025
kijk naar UT, waarom is er geen Redeemer bij clanmatches? Omdat de makers de redeemer erin hebben gezet om het spel een beetje uit te balanceren, zodat noobs ook zo nu en dan de hardcore spelers kunnen fraggen :P(had dit ergens gelezen, kweenie waar... op clanbase ofzo). Flakcannon vind ik ook gewoon hard zuigen. Is gewoon kut dat de UT dudes die erin hebben gedaan.

• LordMithril
  • Laatst online: 19:06
meestal houd ik me nooit aan die regels.
ok in UT gebruik ik vrijwel nooit de redeemer maar das omdat ik t geen leuk wapen vind.
maar voor de rest? if its in the game, use it (op de echt lame dingen na zoals bugs in levels)

toen Jedi Knight 2 net uit was was t cool :)
daar had je ook ongeschreven regels op sommige servers. met 8 man in een server en dan duels spelen. 1 tegelijk en de rest wacht netjes op zn beurt. de dooie sluit netjes achteraan.

Bier, Whiskey en Metal!!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
White Dust schreef op 19 March 2003 @ 20:07:

[...]

In veel gevallen zitten cheats wel in gebakken, ik meen me te herinneren dat je in UT gewoon een god mode cheat kunt gebruiken...
in multiplayer? ik d8 het niet, lol
bedoel je tegen bots ofzo?

multiplayer cheats kosten de makers enorm veel tijd aan fixes, die zijn wel gek om ze er bij te geven

TheS4ndm4n#1919

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Regels zuigen...

If its in the game its in the game.

Ik word er altijd schijt ziek van als er afwijkende regels zijn, vooral CS heeft er nogal wat.
Wel/geen AWP, wel/niet campen, niet fragjatten, wel/niet de hostages moven etc. etc.
Ik bedoel wat is nu fragjatten?? Als er iemand op me af komt schiet ik daar op, als ik dan de frag krijg zo be it. Ga dan niet moeilijk doen...

Met Q3/UT(2003) is dit probleem er nauwelijks, je joined gewoon een server met powerups of niet en klaar, geen gelul.
Toen UT pas uit was vond men het ook triest als je alle powerups timede en zo natuurlijk voordeel had, maar ik pak die dingen liever dan dat ik hem de tegenstander(s) gun.

Het komt er gewoon op neer als men geen antwoord hebt of weinig verweer kan tonen tegen de manier waarop iemand anders speelt, dit dan als "lame" wordt bestempeld.

Neem gewoon zo als het is, hou je mond en probeer hiervan te leren ipv. allerlei regels te maken. Ga anders een andere game spelen.
Daarom speel ik allang geen CS meer (community=triest) ;)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bong-One schreef op 19 maart 2003 @ 20:34:
kijk naar UT, waarom is er geen Redeemer bij clanmatches? Omdat de makers de redeemer erin hebben gezet om het spel een beetje uit te balanceren, zodat noobs ook zo nu en dan de hardcore spelers kunnen fraggen :P(had dit ergens gelezen, kweenie waar... op clanbase ofzo). Flakcannon vind ik ook gewoon hard zuigen. Is gewoon kut dat de UT dudes die erin hebben gedaan.
Flak Cannon komt gewoon van Unreal. En vrijwel elk wapen uit Unreal heeft het overleeft waaronder de Flak Cannon.

Wat is er zo klote aan die Flak Cannon dan? Soms best wel een handig wapen :)

C:\>_

• dvdgrs
  • Laatst online: 05-11-2025
Vinnie schreef op 19 maart 2003 @ 20:37:
[...]

Flak Cannon komt gewoon van Unreal. En vrijwel elk wapen uit Unreal heeft het overleeft waaronder de Flak Cannon.

Wat is er zo klote aan die Flak Cannon dan? Soms best wel een handig wapen :)
komen 20duizend flakfragments uit ofzo, die 10x doorstuiteren waarmee je fijn om hoekjes kan schieten of in iemand gaan rennen om hem in 1x te ontdoen van zijn shieldpack/armor/levens :P. Gewoon een kwestie van vaak op linkermuisknop rammen omdat je toch praktisch niet hoeft te mikken :)

• Redje
Flak is soms best irri, maar het zit er nu eenmaal in.
Zelfde geldt voor multi-rockets, genoeg mensen die veel frags halen omdat ze gewoon ongezien laden en ergens een gang in spammen...

Als iemand toevallig goed kan sniperen is dit ook irri op bv. Deck.

Wil je eerlijkheid speel dan instabgib :)

• MuSeLive
  • Niet online
Instabgib _/-\o_

• Tittysmack
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

Tittysmack

"no comment"

Je kunt het ook anders bekijken.... Hoe zou jij het vinden om bijvoorbeeld bij counterstrike aan het begin door een awm in je flikker geschoten te worden? dan zit je de rest van de ronde te wachten, alleen omdat 1 of andere mafkees wat makkelijke kills wil maken...

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

• Redje
Kan me niet voorstellen dan CS een map heeft waarbij je gelijk kan schieten op de vijand.
De spawnpunten staan volgens mij redelijk uit elkaar.

Kan dit wel (lang geen CS meer gespeeld) dan ligt dit meer aan de map dan aan de speler. ;)

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:12

Maxow

Hidden Sound System

bij het spelen van een potje generals over LAN, spreken we soms ook wel is af dat we geen superweapons gebruiken, aangezien dit ook nogal slecht is geregeld in generals. Aangezien je het niet uit kunt zetten, MOET je het wel afspreken. Op plublieke servers (in bv: cs) is het uiteraard anders, maar toch, iedereen heeft wel door als hij/zij aan het lamen is.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

eigen regels sucken.

Afspraken maken oke, maar daar stem je dan beiden in toe, doe je dat niet, dan speel je niet.

wapens op FPS servers, wil je dat ze niet gebruikt worden? moet je ze uit zetten, of het een besloten server maken waar duidelijk wordt aangegeven wat de regels zijn.

voor de rest vind ik ook, if it's in the game, use it

eigen regels zijn de reden waarom ik met TFC gestopt ben, als ik dan nu kijk hoe een maat van me met zijn clan nog in TFC leagues speeld, denk ik van jezus, wat een gezeik, vb

2 HW def -> LAME!
2 sniper def -> LAME!
Backtracken -> LAME!

had echt zoiets van WTF???

maak dan een nieuw spel ofzo, een war is een war en in een war zijn alle middelen die voorhanden zijn geoorloofd.

sommige mensen verzinnen echt de meest belachelijke regels en dan zijn er nog van die domme schapen die zich daaraan gaan houden en mee meelopen ook |:( sorry hoor, NOFI maar hoe dom kan je zijn

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• LordMithril
zeker wel :)
ik speel Insta in UT2K3 clan.
gewoon insta (geen zoom), geen adrenaline, geen translocator.
zo clean mogelijk dus.. heerlijk. en nog vinden mensen dingen om over te zeuren..
nu schijn je weer niet te mogen "trick jumpen" :/
dus in bijv Geo via muur op buis op lamp op andere buis op stukje muur boven ingang. en dan vinden ze het lame omdat zij dat niet kunnen en dan is t meteen weer cheaten |:(

@ -=BoKKiE=-
ik ken t gevoel :/
in UT2k3 vind iedereen het lame als je na 1 map met minimale voorsprong de andere map full defence speelt.. :?
Das toch logisch?

als mensen eigen regels willen moeten ze het maar VOOR de war zeggen. als we het er niet mee eens zijn spelen we gewoon niet. klaar.

[ Voor 24% gewijzigd door LordMithril op 19-03-2003 21:18 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Zoals in iedere community ontwikkelen zich na verloop van tijd bepaalde gedragsregels... zo ook in games. Ik vind dat volkomen normaal en vaak gaan de spellen er qua playability op vooruit.

Geen enkele developer kan een spel neerzetten wat 100% perfect is. In RTCW zijn bijvoorbeeld de flamer en panzerfaust niet helemaal geweldig voor de playability. Flamers fraggen voornamelijk teamies, met een panzerfaust schiet je vrijwel altijd iets neer zonder dat je daar skillz voor nodig hebt.

Ik ga zelf nooit lopen zeiken omdat ik ook vind dat de panzerfaust nou eenmaal bij het spel hoort. Ik heb bewondering voor gasten die echt goed met dat slome ding om kunnen gaan. Voor de mannekes die alleen raak kunnen schieten door zichzelf op te offeren heb ik echter minder respect... Ik ben het echter wel met je eens dat er teveel mannekes zijn die altijd beginnen te janken als ze worden geraakt door een panzerfaust, al was het een schot waar je skillz voor nodig hebt... Als ik een server config voor RTCW gebruik ik in ieder geval wel altijd OSP zodat ik het aantal panzerfausts per team kan limiteren.

Ik vind het alleen niet fair om te zeggen dat alles moet kunnen omdat het nou eenmaal in de game zit. Soms is het goed fatsoen om iets niet te gebruiken omdat het spel daardoor veel leuker blijft. In Quake2 was het gebruik van de BFG ook not-done...

Verwijderd

ik ben tegen eigen regels, maar veel regels zijn gewoon standaard (zoals campen, respawn killen etc).
bij Ut2k3 kan ik me somsbest boos maken als mensen de redeemer gaan gebruiken, tuurlijk hebben de makers em er in gezet, maar ze hebben ook niet voor niets de optie 'no superweapons' erin gezet ;)

• LordMithril
De BFG in Q2, Redeemer in UT(2k3) ja dat snap ik.
dat zijn echt overkill wapens. maar bijvoorbeeld een flak cannon, die hoort erin.
als ik bij flak spawn en em pak omdat de rest van de gang al hostile is ben ik lame bezig?
wtf moet ik dan met een pistooltje 4 mensen met miniguns enzo afknallen?

campen is btw ook zoiets wat ik vaag vind.
in UT speelde ik een keer een war in Command. 1 van onze defenders bleef in de beneden gang staan met RL en gebukt. en die was ineens aan t campen?
hoe moet je dan defenden? heel je base rondlopen om zo de vijand te missen?
of in CS.. laatste van je team en je hebt een sniperrifle.
knappe gast die dan gaat rond rennen, of denk ik nu weer verkeerd?

[ Voor 43% gewijzigd door LordMithril op 19-03-2003 21:25 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Lightning gun in q3/ra3 = meestal OF gescheld, van Fuck off lame ass Pussy shafter (of mogen dit soort woorden niet :P) OF het is /callvote Kick *username* :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

RedTop schreef op 19 March 2003 @ 21:16:
Zoals in iedere community ontwikkelen zich na verloop van tijd bepaalde gedragsregels... zo ook in games. Ik vind dat volkomen normaal en vaak gaan de spellen er qua playability op vooruit.
ja, maar je kan het ook overdrijven, zoals ze nu TFC spelen, kan je beter gewoon 8 off tegen 8 def spelen soort assault dus, want als aanvaller van het ene team, mag je de aanvaller van het andere team niet aanvallun |:( get a friggin life
Geen enkele developer kan een spel neerzetten wat 100% perfect is. In RTCW zijn bijvoorbeeld de flamer en panzerfaust niet helemaal geweldig voor de playability. Flamers fraggen voornamelijk teamies, met een panzerfaust schiet je vrijwel altijd iets neer zonder dat je daar skillz voor nodig hebt.
je hebt altijd 2 kanten zij die de regels maken, en zijn die de regels haten.
tuurlijk zijn er bepaalde gedragscodes, maar als je wapens gaat bannen omdat JIJ die lame vind, denk ik dat die persoon juist lame is, en niemand anders
Ik ga zelf nooit lopen zeiken omdat ik ook vind dat de panzerfaust nou eenmaal bij het spel hoort. Ik heb bewondering voor gasten die echt goed met dat slome ding om kunnen gaan. Voor de mannekes die alleen raak kunnen schieten door zichzelf op te offeren heb ik echter minder respect... Ik ben het echter wel met je eens dat er teveel mannekes zijn die altijd beginnen te janken als ze worden geraakt door een panzerfaust, al was het een schot waar je skillz voor nodig hebt... Als ik een server config voor RTCW gebruik ik in ieder geval wel altijd OSP zodat ik het aantal panzerfausts per team kan limiteren.

Ik vind het alleen niet fair om te zeggen dat alles moet kunnen omdat het nou eenmaal in de game zit. Soms is het goed fatsoen om iets niet te gebruiken omdat het spel daardoor veel leuker blijft. In Quake2 was het gebruik van de BFG ook not-done...
Zoals ik al zei, zet er dan idd limieten op of schakel ze uit.
en kill de gameplay niet, anders kan je beter de mod gaan modden

ow als @mithril walldodgen niet meer mag, das wel heerg bout, nog ff en je mag niet meer strafen, gaan we terug naar wolfenstein, lekker draaien met de pijltjestoetsen, hoe kortzichtig kan iemand zijn, tegen zo'n clan zou ik dus gewoon niet spelen, walldodgen is een skill, en als je dat goed kan heb je gewoon de winning edge :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik ga meestal snel weg als ik dat soort regeltjes tegen kom. Als ik FPS spellen speelde waren dat meestal Tactical shooters zoals OPF, en bij OFP kunnen ze er vaak wat beter tegen. dan pak ik meestal een m21 of een druganov (o.i.d.) en dan maak ik vanuit een bosje een paar kills en dan relocate ik. Capmen is een realistische en gerechtvaardigde tactiek IMO. waarom zijn er anders snipers en sniperteams in elk leger? Omdat het werkt!
Hetzelfde voor de Mg34 en 42 in DoD. daar kan ik ook subleim mee overweg en op sommige maps gewoon defensive positions bewaken die ons dan de winst zeer sne lzeker stelt. als er mensen gaan lopen zeuren dan zijn ze gewoon niet goed genoeg. Ik kan totaal niet mikken dus je hebt meestal alle kans mij uit te schakelen.

[ Voor 27% gewijzigd door ocf81 op 19-03-2003 21:42 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• MuSeLive
  • Niet online
Lord_Mithril schreef op 19 maart 2003 @ 21:22:
of in CS.. laatste van je team en je hebt een sniperrifle.
knappe gast die dan gaat rond rennen, of denk ik nu weer verkeerd?
Klopt vind ik ook behoorlijk irritant. Laatse over en dan blijf je bij je base om toch nog een paar kills te krijgen (T) en dan maar roepen van lame, je moet bomb planten enzo :(

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:12

killercow

eth0

Ik ben van mening dat je op een game-server gewoon alle wapens mag gebruiken die er door de makers in gezet zijn, en dat je ook trucjes wel mag gebruiken tenzij ze echt heel erg vaag zijn, zoals vof cheats en center view cheats, deze dingen horen er gewoon niet in thuis en zijn er door de makers ook niet in gestopt om het gamen lekkerder of gebalanceerder te maken.

ik ben sinds een paar maanden bezig met het bouwen van een unreal tournament server en website systeem waarmee je voor geld tegen elkaar kunt spelen en waarbij je dus ook geldprijzen direct kunt winnen, dus geen langdurige ladders enzo

zouden jullie eens willen kijken of je mijn site wat vind en of je eventueel alles snapt en in de game terecht komt? mischien kunnen we wel een spelletje doen zodat we ook het uitbetalen enzo even goed kunnen testen, (ik zal dan niet winnen, i promise)
als iemand geintereseerd is moeten jullie het maar even zeggen dan post ik de url

openkat.nl al gezien?

Verwijderd

als er regels gelden, moet dat van tevoren gezegd zijn, anders is het een exit waarom je niet weet....

en dat snipen dat je dan direct word bestempeld met camper:

als jij een AWP/AWM heb, ga je nooit rushen
je zoekt een veilige/overzichtelijke plek waar je iedereen (of bijna) ziet aankomen....

daarom dat je al direct word benoemd naar 1ste rang camper :P

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025
ja ik vind eigen regels echt nergens opslaan.
Als ze het beter weten dan de developers maken ze toch zelf lekker een game/patch.

TO:
m4a201 mag niet, sterkste/duurste gun van SF die nades kan launchen.
M60mag niet: sterkste machinegun van Ter, 2 clips van 100.
Saiga: automatic shottie van Ter, vindt men lame
Spas: shottie van SF vind men niet leuk, omdat dit de sterkte shottie is
Campen vind men niet leuk, werd ik zelfs een keer voor gebannend :/

Kortom veel eigen regels of redenen om te schelden/kicken/bannen. Alleen de m4a201 en de m60 word je op de meeste servers voor gekicked.

Mohaa heeft de shotties en rocketlaunchers, persoonlijk vind ik daar niets irritants aan maar er zijn wel patches in de omloop.

• Sponge
  • Laatst online: 31-12-2025

Sponge

Serious Game Developer

Mja, als je het gezeur ziet op de "Tweakers" UT server (waar dus 99% tweaker lui komen), dan zie je dat er veel gezeur is over het Flak Cannon. Vroeger, toen ik nog NW speelde (nu insta), zag ik zulk gezeur nooit. Eigelijk pas echt sinds ik weer op ut.t.net speel. En ik speel al 3 jaar lang (ongeveer)!

Dat was flak cannon

Dan hebben we nog campen met sniper -> lame
Shock combo -> lame
Rocket spam -> lame
Redeemer staat al uit (ook lame)

Zooo.. dat zijn al 5 wapens weg.

conclusie: iedereen heeft hekel aan een paar wapens, en daardoor krijg je alleen maar gezeur over. Zelf zie ik het nut er niet van om er over te zeuren. Net zoals bij een cup match laatst, 1 clan rent overalvoor weg, maar wint de cup match.. terwijl ze extreem lame speelden. Tsja..

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Q3 lightning/shaften is gewoon skills, dat is geen uberweapon.

Enne, het is in het begin al gezegd. Je een beetje aanpassen aan het gedrag op de server is niets mis mee. 'Good manners'. En als de server je niet bevalt, moet je een iets newbie-erige server joinen waar wel BFG/Redeemer/Camping allowed is :)

• inXs
  • Laatst online: 20:58

inXs

known as inXs

Lolz ik d8 dat CS het enige spel was waar echt op gezeken werd (ik speel alleen maar CS vandaar) ... Maar de meeste mensen gebruiken campen echt verkeerd volgens mij.. Onder echt campen versta ik, elke ronde de hele ronde achter een 1 of ander kistje zitten op de meest lame plek die er is... Als je af en toe ergens zit, omdat je weet dat je in de minderheid bent en je weet dat de vijand er aan komt dan vind ik dat eigenlijk niet echt campen meer.. Als je erop af rusht ben je dood, op deze manier kan je het nog winnen, is dus gewoon slim!

Tja over awm, beetje proberen te ontwijken.. Je moet gewoon een beetje weten waar je het makkelijkst te raken bent voor die awm'er en die plekjes ontwijken... Je moet uiteraard ook zelf snel mikken, lok een schot uit van hem... Dan heeft ie tenminste 1 á 2 secondes nodig om weer te mikken, dit is de uitgesproken kans om hem een hersenbloeding te geven... Gebruik deze kans ook... Zeker ook nooit van flashbangs gehoord ofzo? Sommige mensen spelen gewoon erg dom en worden elke keer op dezelfde manier afgemaakt... Die zeuren dan over campers, lamers etc etc.... Maar dit is gewoon puur (volgens mij dan) frustratie, omdat ze zelf niet fatsoenlijk met wapens om kunnen gaan of gewoon simpelweg niet over dat inzicht beschikken dat ervoor zorgt dat je buiten je evt goede aim echt beter wordt dan de rest! I rest my case.....

superB

• Twistedmark
Rody schreef op 20 March 2003 @ 08:23:
ja ik vind eigen regels echt nergens opslaan.
Als ze het beter weten dan de developers maken ze toch zelf lekker een game/patch.
En dat doen ze dus dan ook. Bv patches die ervoor zorgen dat je geen M60 of M4 kan kopen.
Als ik op mijn eigen server speel ga ik mijn spelplezier toch niet laten verpesten doordat iemand lame gaat doen. Als je het niet eens bent met de regels moet je een server zoeken die jou wel aanstaat.

[ Voor 10% gewijzigd door Twistedmark op 20-03-2003 09:27 ]

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Ja de meeste cs'ers kunnen gewoon niet tegen hun verlies ! misschien is cs wel te realistisch.

Als iemand knife roept en vervolgens je kop eraf knal dan vind ik dat een mooie kill alleen al vanwege het feit dat in real life je nooit een terror met een sas dude ziet knife die kijken wel uit !! :P

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Ik speel nog vaak DFLW online en daar gelden gewoon algemen regels. Campen is lame, niet met een sniper natuurlijk. Campen met een ander char wel, je hebt er geen skill voor nodig om te wachten tot iemand lans loopt en dan maar net zo lang te schieten tot diegene dood is. Ook zijn bepaalde wapen lame, zoals de mm1. Dit is een grenade launcher en de meeste mensen die die gebruiken schieten zomaar een eind en hopen dat er iemand loopt. Die algemene regels zijn er om het spel spannender en leuker te maken en in DFLW is dat ook echt zo.

• inXs
  • Laatst online: 20:58

inXs

known as inXs

salutem schreef op 20 March 2003 @ 09:27:
Ja de meeste cs'ers kunnen gewoon niet tegen hun verlies ! misschien is cs wel te realistisch.

Als iemand knife roept en vervolgens je kop eraf knal dan vind ik dat een mooie kill alleen al vanwege het feit dat in real life je nooit een terror met een sas dude ziet knife die kijken wel uit !! :P
Is altijd wel leuk als iemand met zijn mesje stil staat en net aan het typen is of je wil knifen, maar net voordat die dude op enter hakt zit die kogel van jou glimmende colt al in zijn hoofd... :) Dan komen er meestal wel stoere frustraties naar boven :P

superB

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11-2025

DeMoN

Pastafari

Shaften in Q3 is idd niet lame. Dat is gewoon skills hebben met goed mikken.

Maar als er iemand in bijv. een TDM met de BFG door het level rent terwijl die alleen maar mouse1 in houd gedrukt dan wordt ik wel boos. Dat is gewoon lame.

Ik doe dat zelf gewoon niet, ook al kan je dat wapen pakken.

Als ik Quad Damage zie, dan pak ik dat 80% van de tijd ook niet want dat vind ik ook maar nep.. ik heb gewoon liever dat de BFG en de Quad Damage uit het spel zijn.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• salutem
bl!kje schreef op 20 March 2003 @ 09:28:
[...]

Is altijd wel leuk als iemand met zijn mesje stil staat en net aan het typen is of je wil knifen, maar net voordat die dude op enter hakt zit die kogel van jou glimmende colt al in zijn hoofd... :) Dan komen er meestal wel stoere frustraties naar boven :P
Ik heb er inmiddels al een sport van gemaakt :P

Het leuke is dat ze dan daarnaa aan je vragen om te knife en als je dan met je knife aan komt rennen en je weet ze toch nog neer te knalle das pas lol ! ahahah

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 19:50:
Hiya,

Net weereens een rondje RTCW online gespeeld, en er af geknikkerd omdat ze vonden dat ik geen Panzerfaust mocht gebruiken...Het gebeurt me wel vaker, dat er "opeens" eigen regeltjes gelden. Vroeger was het met Quake dat je niet mocht 'campen'. Bij RedAlert was het 'rushen' of het niet mogen gebruiken van superwapens..."If it's in the game, why NOT allow it..?"

Ik vind dit altijd zo'n gezeik. Nou kun je met RedAlert het nog wel redelijk afspreken maar bij 16+ player games niet. Tuurlijk zijn er dingen die je kunt afspreken om het VOOR JOU bevordelijker te maken, maar dat hoeft voor een ander toch niet? Wat vinden jullie er nou van dat er vaak eigen regeltjes gaan gelden bij Multiplayer games?
Campen is een TOTAAL ander verhaal dan het niet mogen gebruiken van bepaalde wapens. Ik 'mocht' soms niet shaften omdat ik dat te goed kon... vooral dan tegen n00bs, maar dat won je ook met boomstick :)
Campen is laf, zwak en voor gasten die niet kunnen spelen(IMO)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Waarom? Het is een werkende tactiek die IRL ook gebruikt wordt!
Het laat gewoon een zwakte in tactieken zien als je daar niet tegen kunt IMO.

[ Voor 39% gewijzigd door ocf81 op 20-03-2003 10:13 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• PizZa_CalZone
  • Laatst online: 01-03-2025

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Echte pro's in games horen zich niet te ergeren aan dat soort shit die killen de snipers, campers of andere lamers eerder dan zij hun kunnen killen... Cheats / hacks / bots is echter een ander verhaal. Ik erger me dood aan mensen die zeiken over dingen die wel of niet kunnen... :*) It's in the game! :D

• HuggyB
  • Laatst online: 13-12-2025
We mogen toch wel zeiken over de A10 heh? (don't ask) :p

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

PizZa_CalZone schreef op 20 March 2003 @ 10:59:
Echte pro's in games horen zich niet te ergeren aan dat soort shit die killen de snipers, campers of andere lamers eerder dan zij hun kunnen killen... Cheats / hacks / bots is echter een ander verhaal. Ik erger me dood aan mensen die zeiken over dingen die wel of niet kunnen... :*) It's in the game! :D
Ja, misschien lukt dat ze ook wel.. maar dat zegt niet dat de fun hetzelfde blijft als er van die BFG lamers/campers zijn enzo..

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Mozin
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Campen is sowieso geen issue in Q3, dat werkt gewoon niet
BFG ook niet, want die is nergens beschikbaar op normale servers TDM/OSP
Quad is een strategisch item, niets lame's aan

En de combinatie: "Die camping BFG-newby achter dat hoekje? Die quad-rail je gewoon."

Dus niet zeuren jullie :)

Verwijderd

mm ja . bij ut de normal wapens gaat het gewoon om de technieken die je nodig hebt om te winnen. bij instab.... is dat gewoon mikken en vuren. het flakcanon is toch zo gemaakt dat je er verschillende technieken mee kunt uitvoeren.

ik werd ook eens gebaned op een of andere server gewoon omdat ik 1e was. lames zijn het. lozers zijn het

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

HuggyB schreef op 20 March 2003 @ 11:09:
We mogen toch wel zeiken over de A10 heh? (don't ask) :p
I'm gonna ask you then :)

In OPF zuigt de A-10 qua bestuiring ebn de mavs werken niet zoals ze zouden moeten. Mikken gaat overall al niet zoals het moet in alle planes. verder zijn in OFP de wolken erg hinderlijk om een goede strafing run op te zetten. en is A-A combat erg verkeerd uitgevoerd. Ik vlieg tegenwoordig alleen nog maar in flightsims en het chopperen doe ik nog wel in OFP, maar in veteran mode kopt de damagemoddeling van de geleide raketten totaal niet. één hellfire raket zou genoeg moeten zijn voor een T-80.

On-topic:

Snipen houdt ondermeer campen in. Het is gewoon wachten tot je target langs komt, en evt nog een. Dan verkassen als er nietmand in de buurt is, dat is echt de manier om veel kills te halen zonder zelf vaak gedood te worden. Je moet nooit meer als 10 minuten op een plaats blijven, dan ben je namelijk geheid het bokje. De ideale combo is de LAW en een M-21 denk ik. zo ben ik als dat kon ook de SP camapigns door gekomen. (voor zover ik die gespeeld heb)
CS is gewoon een lame game die zeer onrealistisch is. Ik speel alleen full real games. (dus games die iets proberen te simuleren en waar de gameplay dus niet wordt aangepast op onrealistsche situaties)

Campen is gewoon een niet zo directe manier van spelen die misschien wat listig is. t.o.v. Qx of U(T)x is dat natuurlijk wat vervelend, maar je moet je daar aan kunnen aanpassen imo. Dat is namelijk een onderdeel van het spelletje. Cheats en exploits zijn uit den boze imo.

© ocf81 1981-infinity

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd campen is gewoon zwaar klote.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Mozin schreef op 20 March 2003 @ 11:21:
Campen is sowieso geen issue in Q3, dat werkt gewoon niet
BFG ook niet, want die is nergens beschikbaar op normale servers TDM/OSP
Quad is een strategisch item, niets lame's aan

En de combinatie: "Die camping BFG-newby achter dat hoekje? Die quad-rail je gewoon."

Dus niet zeuren jullie :)
Speel jij veel Quake 3?

Campen kan namelijk ZEKER wel.

Verwijderd

mensen voor lamers en campers uitschelden vind ik wel het leukste dat er is op public server :D en daarnaast met AWM rondlopen!!

• salutem
campen word pas leuk met die schildjes :P

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 12:33:
mensen voor lamers en campers uitschelden vind ik wel het leukste dat er is op public server :D en daarnaast met AWM rondlopen!!
idd, heb ik ook wel eens op Quake gedaan. Samen met een maat echt onwijjjsss lame doen en iedereen die wat flikt lame noemen.. ok dit is ECHT lame van mij maar ik heb het pas 1 keer gedaan in de 2 jaar dat ik quake maar dan zit ik ook echt wel met de tranen in mijn ogen :P :D

Met de railgun je teammates in de lava knallen en als ze eruit kruipen weer terug erin schieten enzo.. muahahha :P :D

[ Voor 12% gewijzigd door DeMoN op 20-03-2003 12:36 ]

• steveman
  • Registratie: Mei 2001

steveman

Comfortabel ten onder

In BF irriteer ik me nog wel es aan poppetjes (ook teamgenoten soms) die lopen te kampen op een niet inneembare spawnpoint. Luchtaanvallen vind ik nog wel okay, maar met je tank stil blijven staan vind ik wel heel erg laf.

Tja en als iemand je voor is bij een vliegtuig dat ding dan maar aan gort schieten kan er bij mij ook niet in. Maarja het is via internet dus je kunt geen klappen krijgen he?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

steveman schreef op 20 March 2003 @ 12:47:
In BF irriteer ik me nog wel es aan poppetjes (ook teamgenoten soms) die lopen te kampen op een niet inneembare spawnpoint. Luchtaanvallen vind ik nog wel okay, maar met je tank stil blijven staan vind ik wel heel erg laf.

Tja en als iemand je voor is bij een vliegtuig dat ding dan maar aan gort schieten kan er bij mij ook niet in. Maarja het is via internet dus je kunt geen klappen krijgen he?
Check de filmpjes eens die nog moeten komen van USA vs Iraq... Die rijden ook niet door hoor :+

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tja campen in quake3 is ook lomp, maar ze zijn wel meestal de genen die hard worden gekickt als ik ze tegen komen, dus daar heb ik niet zo veel problemen mee. Wat ik wel mega irritant vind ik de quad damage... die gebruik is zelf nooit, als iemand een quad damage gebruik zeg ik gewoon "kun je niet zonder" :+

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ook zoiets, De USAS in SOF2, een snelvurende shotgun. word ook in Multiplayer wel de "n00b-cannon" genoemd.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zoals gezecht: Speel Instagib. :)

Dit is ook zo'n beetje de reden dat ik Unreal Tournament Instagib CTF speel.

* Unreal Tournament heeft sowieso niet zo'n enorme last van lamerts..
* Bij DM heb zijn er ook manieren om makkelijk aan je punten te komen (op plekken waar je andere makkelijk kan raken telkens staan, spawncampen..), en sowieso vind ik de CTF gameplay leuker. ;)
* En instagib, ben je direct van het wapengezeur af.
Als je alleen ervoor zorgt dat je niet campt, zul je niet snel worden gekickt wegens lamen.
UT heeft trouwens sowieso weinig van dat soort regeltjes. :)

Waarom nou die regels?
Die grote wapens zijn niet bedoeld om constant te gebruiken, maar gewoon 'af en toe'. Blijkbaar is er voor gekozen om toch het wapen erin gedaan, en te hopen dat er geen misbruik van wordt gemaakt. De admins moeten dan maar verder toezien hierop.
Overigens worden er soms ook gebruik gemaakt van bugs in een spel, zo kun je in een bepaalde map in UT snel bij de andere base zijn (of is dat opzet? :+). Dat is zeker niet de bedoeling van de makers, maar zit er toch in.

🌞🍃

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-01 21:57
Ik speel ook CS en ik kan me echt über ergeren aan de AWP :P. Ik speel de hele tijd zo'n beetje de zelfde map :P (fy_iceworld), en het zijn telkens dezelfde mensen (alleen met een lage ping). Die één keer springen en je meteen met de AWP raken :(. Das niet liev :(. Die gaan dan ook gewoon rondlopen met de AWP.

tvw

• Faico
-=BoKKiE=- schreef op 19 maart 2003 @ 21:14:

eigen regels zijn de reden waarom ik met TFC gestopt ben, als ik dan nu kijk hoe een maat van me met zijn clan nog in TFC leagues speeld, denk ik van jezus, wat een gezeik, vb

2 HW def -> LAME!
2 sniper def -> LAME!
Backtracken -> LAME!

had echt zoiets van WTF???
In League games zijn die dingen NIET verboden... Als anderen dingen zoals "LAME" gaan zitten roepen moet je er gewoon niet op in gaan. Public moet je dan maar op n00b/normal servers gaan spelen en niet op clanservers waar ze wel "eigen-regels" hanteren (het is hun server... dus ze bepalen ook de regels, lijkt me logisch). En dan over wars...
Zelf vindt ik 2 Hwguy defense niet lame en deze tactic wordt nog regelmatig gebruikt in de huidige tfc-scene (die nog volop leeft). 2 Snipers def is eerder dom dan lame en wordt dus ook bijna nooit gebruikt (1 sniper komt nog weleens voor). En backtracken tijdens een war is gewoon flauw, zeker op top niveau (backtracken is dat de aanval van de ene clan de offense van de andere clan gaat aanvallen). Want dan wordt een wedstrijd snel saai en komt er maar weinig van terecht.

Ik speel nog steeds tfc en vindt het nog super leuk. Ben laag begonnen in de nl-scene maar op dit moment speel ik met de top van europa mee.

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

-=BoKKiE=- schreef op 19 maart 2003 @ 21:14:
2 HW def -> LAME!
2 sniper def -> LAME!
Backtracken -> LAME!
Dat backtracken vind ik een regel die nergens op slaat :/
Voor de mensen die het niet kennen: backtracken is een regel die niet toestaat dat een offense speler van team blauw een offense speler van team rood neerschiet, en andersom.
Dat snipers niet meer worden toegestaan vond ik ook dom Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ameijs/OF/Smilies/duh.gif
Zo ontneem je gewoon iemand zijn beroep 8)7

Maargoed, over de awm;
ik vind mensen die "lamer" roepen oid, erg zwak. Je weet dat ze gewoon zelf niet genoeg geld hebben om een awm te kopen. Hebben ze genoeg geld, kopen ze het niet anders zijn ze hypocriet :) Als iemand in jouw ogen "lame" doet, doe dan "lame" trug. Ik heb het niet over campen ofzo, of teamkilling/teamhurting whatever, maar gewoon over dingen die normaliter toegestaan zijn.

/ed
En het ligt er ook maar aan op wat voor server je zit. Bij CS heb je de servers van Darkseed en Strikerz. Daar wordt pas gehandeld wanneer je er écht iets fout doet.

[ Voor 11% gewijzigd door Booth op 20-03-2003 17:18 ]

• Faico
Het "backtracken" verpest de hele war: Niemand schiet er wat mee op en de wedstrijd wordt super saai: Beide offense komen bijna dood aan in de vijandelijke basis, waar ze zeer simpel worden afgeslacht door de defense. Op laag niveau tfc gebeurt dit nog wel regelmatig, maar in de top gebeurt het zeker niet. Backtracken vinden de meeste mensen lame (ik ook). En lame spelen is zeer slecht voor de reputatie van je clan en die is best belangrijk.

Maar tja, als je gewoon begint met tfc of je doe het niet zo lang kan ik het wel begrijpen dat je het belachelijk vindt dat er zulke regels zijn. Maar op een gewone normale (n00b) server worden zulke regels bijna nooit gehanteerd. In echte wars, en dan vooral de league games, wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 19:54:
Je moet zelf weten wat je doet.
Ik rush in RA2, omdat ik wil winnen, misschien ishet niet leuk voor hun, maar pech.
en ik gebruik ook FPS alle wapens die er zijn, ook al vinden ze het lame, anders doen ze die guns er niet in he?
Of in generals meer dan 1 superweapon maken, ja pech he? Als ik het geld heb, dan maak ik er zoveel als ik kan.
Omdat ik op die manier me eigen toch redelijk kan verzekeren dat ik win.
En als het niet mag? Waarom laat het spel me er dan meer dan 1 maken ;).
ik rush bij warcraft mayb 1 op de 20 potjes, gewoon omdat het niet zo leuk is als echt techen, strategieen gebruiken en de meer geavanceerde units bouwen..

als ik rush alleen omdat de situatie anderzijds hopeloos is (eigen team bv 3x UD tegen HU, ORC en NE, of een andere gecombineerd team)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

q3 de bfg :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• steveman
  • Registratie: Mei 2001

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 15:52:
[...]

Check de filmpjes eens die nog moeten komen van USA vs Iraq... Die rijden ook niet door hoor :+
Tja maar daar spelen ze geen Capture the flag :P :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Pagina: 1