Toon posts:

interlaced driver gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van een vga to pal convertor, ja ik hoor jullie al denken al weer iemand.

Alleen heb ik het lab van phillips nu ter beschikking omdat ik er stage loop en daar een aantal mensen ook in zon convertor geintresseert zijn.

De print zelf werkt al als je er interlaced in doet, alleen komt er normaal bij een vga kaart non-interlaced uit.

Nu heb ik dus een manier nodig om hier interlaced uit te krijgen wat mogelijk moet zijn via drivers, alleen weet ik niet welke drivers interlaced zijn en welke niet.

Nu is mijn vraag heeft iemand hier een driver die 50hz interlaced uit een video kaart kan laten komen?? (dus voor een 50hz interlaced monitor).

En event. anders een hardware matige oplossing hier voor is ook goed.

ik heb trouwens google got en verschillende andere middelen nagezocht gevragen en nergens kwam ik verderdan dat het via driver mogenlijk is

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 19:42 ]

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je nou eens zegt voor welk OS het moet zijn, zijn we al wat verder.

Ik heb 50Hz interlaced gehad onder windows, dus het kan wel.

[ Voor 32% gewijzigd door Ares408 op 19-03-2003 19:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het nodig op windows 2000 en xp

ps sorry vergeten te vermelden 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 19:55 ]

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:17
ik heb 2x tft hangen aan een radeon 9700, ik kan bij beide monitoren kiezen voor 43hz interlaced, dan gaat ie terug naar 800*600
weet niet of je er iets aan hebt

win xp pro + catalyst 3.1 btw

[ Voor 10% gewijzigd door bolleh op 19-03-2003 20:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
bolleh schreef op 19 March 2003 @ 20:05:
ik heb 2x tft hangen aan een radeon 9700, ik kan bij beide monitoren kiezen voor 43hz interlaced, dan gaat ie terug naar 800*600
weet niet of je er iets aan hebt

win xp pro + catalyst 3.1 btw
dat hij terug gaat naar 800x600 wist ik al dat doen ze meestal als je interlaced aan zet wrom weet ik niet maja....
maar welke drivers heb je dan voor jou monitor???

en kan je niet toevallig 50hz kiezen??

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je windows gebruikt kan je gewoon powerstrip installeren.
Daar zit een interlaced functie in, en de refreshrate kan je ook zelf aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
Ares408 schreef op 19 maart 2003 @ 20:20:
Als je windows gebruikt kan je gewoon powerstrip installeren.
Daar zit een interlaced functie in, en de refreshrate kan je ook zelf aanpassen.
ok die ga ik zo meteen ff downloaden dan ff kijken of dat werkt

ok ik heb hem gedownload maar ik kan nergens iets vinden van interlaced :? verder kan ik met refresh rate niet lager dan 60hz komen maar dit kan door me video kaart komen denk ik dan ??

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 21:21 ]

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
die 60Hz kan ook monitorbescherming zijn (te laag kan ook schadelijk zijn)

Verwijderd

Topicstarter
catfish schreef op 20 March 2003 @ 13:51:
die 60Hz kan ook monitorbescherming zijn (te laag kan ook schadelijk zijn)
ow op die manier, maar wat ik wel raar vind als ik powerstrik op 50hz interlaced zet me gewone monitor en tft scherm beiden het gewoon blijven doen net alsof hij niks op interlaced zet :?

en ik weet waarom ik hem niet op interlaced kon krijgen, ik kreeg in eerste instantie op de site van powerstrip een download van versie 2.70 en die ondersteund dat nog niet, nu heb ik powerstrip 3.3 en daar werkt het wel mee
Pagina: 1