[WTR] Zal dit voldoende zijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
Beste tweakers,
Ik wilde graag eens aan de kenners vragen of het setje wat ik op de pagina hier onder heb samen gesteld, voldoende zal coolen, voor CPU+NorthBridge en later eventueel nog een uitbreiding naar Videokaart en HDD waterkoelblok.

Bij deze. Zal dit zijn werk doen? :
Watercool Set

Bij voorbaad dank.

Verwijderd

Ziet er wel goed uit, maar wat voor pompje had je in gedachten?
voor de rest netjes, alleen zou ik voor een andere radiotor gaan omdat ik het persoonlijk niet zo op die black ice heb staan. Ze lijken me zo klein toe. Maar er zijn vast mensen die er bij zweren.

• Freakaz0id
Kijk nog maar eens goed. Het pompje zit IN het reservoir (watergeluids demping? :D)
Het blackice radje baard me idd een beetje zorgen. Is er mischien n radiator die je me aanraad?

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

die radiator staat me niet aan, veels te klein. De radiator is echt een sleutelelement in een watercooling setup, misschien nog wel belangrijker dan de vorm van het kanaaltje dat in je blok is gefreest, en belangrijker dan de l/h van je pomp. Dit blackice ding is niet alleen duur maar ook nog eens veels te klein. Je kunt beter een oude radiator van de sloop halen. geeft je een stukken beter resultaat.

Verwijderd

Je had je vraagje beter in [rml][ WC] Het grote waterkoelingsvragen topic deel II[/rml] kunnen posten, maar verder is een slooprad beter, maar kost wat meer moeite.

• Freakaz0id
Sloop radiators zijn meestal lompig groot, en je moet maar net de mazzel hebben er een te vinden die er nog n beetje fatsoenlijk uitziet (gebogen vinnen etz.) en die nog geschikt is voor watercooling ook. Ik houd et liever op gecertificeerd fabriekswerk.

Verwijderd

Hier hebben we idd het [rml][ WC] Het grote waterkoelingsvragen topic deel II[/rml] voor :)

Ik vind die rad/pomp combo zeer kewl!!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.