Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Kleine voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een kleine voeding voor een divx speler mod.

Ik heb al in de pricewatch gezocht maar kon niets vinden (op 2 voedingen na, maar die bleken ook erg groot te zijn, dat waren de 145 en 180 watt voedingen van comptechworld)

Ik heb ook al in de search gekeken en heb daar wel het een en ander in gevonden maar dat was allemaal over datum (topic's uit 2002 en 2001)

Ik hoop dat iemand me kan vertellen of (en waar) ik een kleine voeding kan krijgen (minimaal 130 watt)

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 20:56
Je hebt toch van die mini-ITX voedingen? Bedoel je iets in die richting? En ik las daarstrax ook iets over 1u voedingen. Die lijken me ook behoorlijk compact. Voor die laatste kun je het beste ff op de shop van tweakers.net kijken.

Verwijderd

Topicstarter
mini itx is niet te krijgen, op de 2 voedingen van ctw na dan, maar die zijn ook niet echt klein (2/3 van normaal)

verder heb ik deze gevonden: High Power SI-C200P2 200W micro-ATX voeding

maar de enige site die ze verkoopt (Alpha Plus Electronic) heeft de webhosting rekening niet betaal en is daarom niet meer online :(

Verwijderd

Ik denk dat dit iets voor je is, maar ik heb de watts niet uitgerekend, Hier kan je zelf kijken...

edit:
sorry, niet gezien dat de input 30VDC is, sorry 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 19:44 ]

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 11:22
Ik denk de kasten fabrikant procase ze wel heeft.
Als particulier kan je niks kopen daar maar je kan ze wel bellen of ze die voeding hebben
Ze hebben namelijk ook mini itx kasten waar ze in zitten.
Onderandere paradigit koopt mijn procase zijn kasten in.
Dus als procase ze heeft kan je waarschijnlijk wel via paradigit je voeding bestellen.

Ik heb ff gezocht op hun site:
Waarschijnlijk heb je deze nodig:

PMC1019: PS4 sized power supply , ATX12V , 150W , for MicroATX PC-508

Hij is van het formaat ps4 terwijl alle andere "normale" voedingen van het ps2 formaat zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door Casejunkie op 19-03-2003 20:03 ]

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga meteen even kijken, klinkt veelbelovend!

Bedankt voor de reacties zover, als iemand me nog iets anders kan aanraden dan lees ik dat graag

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Hier in Beuningen (bij Nijmegen) hebben ze een winkeltje met 2e hands computerspullen: powercom (weet geen URL), en daar hadden ze voedingkje van gloof 150 watt, met ongeveer een afmeting van 7.5*7,5*7.5, een klein kubusje, het was een atx voeding aan de connecters te zien, ze hadden er stuk of 12 gebruikte paar weken geleden...dus zullen ze nu nog wel hebben.

Kan je helaas niet aan tel. nr helpen, want staan niet in tel boek. BDW, gloof dat die dingen 12 tot 15 Euro waren, als ik het goed gezien had.

T60P Widescreen

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Enhance heeft kleine voedingen, ik weet dat die kleintjes hebben, die 150W leveren.

Maar het slechte nieuws is is dat ik het type niet weet, en geen zin heb om te zoeken ;)
(iig niet in de pricewatch, geen 'mini' en geen 'itx')

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Sine
  • Laatst online: 14:49
maar wel herrie ....

die enhance voedinkjes hebben een 40CM ventilator die een pokke herrie maakt. dat je dat ff weet , een beetje tweaken is daar nog nodig :)

Repareren doe je zo.

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:56

JWO

Sine schreef op 19 maart 2003 @ 21:25:
maar wel herrie ....

die enhance voedinkjes hebben een 40CM ventilator die een pokke herrie maakt. dat je dat ff weet , een beetje tweaken is daar nog nodig :)
is't niet 40mm ;)

• ernst
  • Laatst online: 14-06 11:28
Sine schreef op 19 March 2003 @ 21:25:
maar wel herrie ....

40cm ? 40mm ? 40CFM ?
wat bedoel je 8)7

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:05
misschien een vage reply, maar een voeding uit een laptop misschien? tja die HD moet ook +12V en +5V hebben... Maar die voeding kun je er neit makkelijk uithalen lijkt mij...

Verwijderd

Kijk es op de site van myelectronics.nl die gasten hebben diverse kleine converters / voedinkjes icm. een 12 adapter. Ik heb zo'n zelfde printje in mijn case zitten, fanless, alleen de bijbehorende adapter wordt redelijk warm, maar die ligt buiten de case.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de enhance site een mooi voedingkje gevonden, nu nog een importeur in nederland vinden... :(

Verwijderd

Topicstarter
En dat zal geen probleem zijn want ze zitten in capelle aan de ijsel, k ga morgen ff bellen of er een winkel in de buurt zit die ze verkoopt en zoniet dan zit ik er toch ernstig over te denken om op mn kvk papieren een inkoop actie te doen (als er genoeg interessen is...)

ik laat het nog weten!

Bedankt voor de reacties!

• Sine
  • Laatst online: 14:49
ernst schreef op 19 March 2003 @ 21:39:
[...]

40cm ? 40mm ? 40CFM ?
wat bedoel je 8)7
:X

40mm natuurlijk :D

Repareren doe je zo.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

OK, ik ben nu op mijn werk waar ik er 1 heb liggen.

Het is een 125W voeding, Enhance Model no. ENP-0812A

Wij hebben hier veel bij Dedicated Computers in Bussem vandaan, misschien dat je daar kan proberen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Ik heb zelf ook gezocht naar die flex atx voedingkjes bij www.highgreen.nl hebben ze adapters met een printje en op www.cwt.com.tw hebben ze voedingen van 150 W met een afmeting van 150 X 80 x 45 mm (deze zitten ook in shuttle barebones) ik weet geen nederlandse importeur. Als je een inkoopactie gaat houden en de prijs valt mee count me in

Verwijderd

Ghannes schreef op 19 March 2003 @ 21:44:
misschien een vage reply, maar een voeding uit een laptop misschien? tja die HD moet ook +12V en +5V hebben... Maar die voeding kun je er neit makkelijk uithalen lijkt mij...
Bij de meeste laptops is het volgens mij al zo dat de voeding buiten de kast is :P, alleen is het punt volgens mij dat de 12 -> 5v conversie binnen de kast gebeurt (is dat zo :?).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 19:23 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 19:40:
mini itx is niet te krijgen, op de 2 voedingen van ctw na dan, maar die zijn ook niet echt klein (2/3 van normaal)

verder heb ik deze gevonden: High Power SI-C200P2 200W micro-ATX voeding

maar de enige site die ze verkoopt (Alpha Plus Electronic) heeft de webhosting rekening niet betaal en is daarom niet meer online :(
www.mini-itx.com en niet eens te duur. Toch komt dit topic vaak voor hoor, gebruik de search nog maar eens een keer.

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:23
1 van die shops in de pricewatch die de Epia borden verkoopt (de 2e geloof ik) heeft ook kleine voedingen. Misschien moet je daar even kijken?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 20:06:
[...]

www.mini-itx.com en niet eens te duur. Toch komt dit topic vaak voor hoor, gebruik de search nog maar eens een keer.
Ben ik de enige die daar geen voedingen kan vinden?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

voeding uitkleden... al het overbodige metaal weghalen... heb je niet nodig... zorg wel voor een fan die blijft koelen...

Verwijderd

Spider.007 schreef op 20 March 2003 @ 20:19:
[...]

Ben ik de enige die daar geen voedingen kan vinden?
Dat denk ik dan ;)
http://www.mini-itx.com/store/default.asp?c=9#p67
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 20:25:
voeding uitkleden... al het overbodige metaal weghalen... heb je niet nodig... zorg wel voor een fan die blijft koelen...
De koelribben zijn meestal zo groot dat het weghalen van de buitenkant misschien 1 cm winst oplevert. Je moet dus die koelribben echt niet weghalen, dat is niet slim.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2003 20:47 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ik zag ze hier niet bij staan; maar ze stonden dus verstopt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

geen mogelijkheid dat je een grote koopt en dan zelf daar een kastje om heen bouwd?

Your a tweaker or not ;)

PhD i.o.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:49
alternare heeft ook een micro-atx voeding, en misschien kun je eens in de pricewatch kijken

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

OnTracK schreef op 20 March 2003 @ 21:26:
alternare heeft ook een micro-atx voeding, en misschien kun je eens in de pricewatch kijken
Een micro-atx voeding is niet kleiner als een normale voeding, alleen stiller omdat er minder koeling nodig is vanwege het vaak lage vermogen.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:51

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 22:02:
Kijk es op de site van myelectronics.nl die gasten hebben diverse kleine converters / voedinkjes icm. een 12 adapter. Ik heb zo'n zelfde printje in mijn case zitten, fanless, alleen de bijbehorende adapter wordt redelijk warm, maar die ligt buiten de case.
Wat een prijzen; 59 pleuro voor 60 watt en 109 !!! voor 150 :/

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-09 06:46
Nou 110 W voor 109 pleuro eigenlijk. Maar toch zie ik deze wattages voor het eerst opduiken voor een DC-DC Converter. Vind het nu wat te duur en kan alleen op http://www.bebensee.de dezelfde converter vinden die jawehl nog duurder is.

Maar goed blijf wel de prijsjes even volgen want technisch gezien verschilt de 60w versie natuurlijk niet zoveel met de 110w en 109 euro is dan ook schromelijk overdreven. Ik hou de prijsjes in de gaten want geluidsloos en extra wattage heeft zijn voordelen !!!

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
Ik heb vorig jaar een 90W voeding gekoxht voor €23 bij Equa in Simpelveld. Die is lekker klein en ik denk niet dat er veel kleinere voedingen zijn. helaas heb ik geen foto online staan van dat ding. hij is ongeveer 5 cm hoog, 7cm diep en ik gok 10 cm breed.

http://www.equa.nl

bel ze eens of ze dat ding nog hebben, die is echt ideaal om te casemodden :)

dude... wait... what...

Verwijderd

Ik heb op ebay Duitsland een 150 Watt micro atx voeding gekocht van het merk Yuan-Kee. Afmetingen:125 x 100 x 63 mm; Kosten: € 7 + € 6,50 verzendkosten. Betaald via Visacard en supersnel geleverd. Was binnen een week binnen. Draait als een trein.
Firma heet: budget-pc.de

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...3406980906&category=38857

Ze hebben ook een 145 Watt voeding van het merk Fortron-Source die zelfs nog iets kleiner is.

Hoop dat je er iets aan hebt.
Pagina: 1