Toon posts:

[USB sound]USB en analoog?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een USB headset van logitech (premium usb 30) Ik heb echter nogal eens mensen op bezoek en dan gebruik ik mijn pc om geluid af te spelen vanaf mijn onboard geluidskaart. Als ik echter mijn usb dingetje aansluit, dan is het met mijn lekenkennis niet mogelijk om deze beiden tegelijkertijd aan de praat te krijgen.

iemand tips?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Je hebt dan twee audiodevices. Voor windows kan je er maar 1 selecteren. Sommige software heeft zelf de mogelijkheid om te kunnen kiezen welk audiodevice ze gebruiken.
Windows biedt standaard niet de optie meerdere audiodevices tegelijk aan te spreken

Verwijderd

Topicstarter
Lampje schreef op 19 March 2003 @ 19:38:
....
Windows biedt standaard niet de optie meerdere audiodevices tegelijk aan te spreken
En is het niet standaard mogelijk om software te installeren/windows te manipuleren zodat dit wel mogelijk is?

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:20

JWO

Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 23:00:
[...]

En is het niet standaard mogelijk om software te installeren/windows te manipuleren zodat dit wel mogelijk is?
nee dus :)

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoelde 'niet standaard' als in 'op een andere manier als standaard' :P

Ik hoor net van een vriend van mij, dat je met een gamevoice splitter/adapter/apparaat ook via usb je geluid kan omzette naar een normale headphone/versterker.
Zijn er ook andere 'splitters' op de markt die usb omzette naar twee tulpjes of 1 male jack voor in men versterker? en kan je dan tegelijkertijd beide usb devices hetzelfde geluid laten afspelen?

ps: sorry voor de onduidelijke uitleg 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 23:17 ]