Ik heb een tijdje terug mijn hele schijf geformat en ben met een schone lei begonnen nou in ieder geval dat dacht ik. Nu wilt het probleem echter dat nadat ik al mijn settings ingesteld hebt, dus van Outlook tot desktop dat dit allemaal vergeten word zodra mijn pc opnieuw opstart! Ook is het opstarten van dit profiel tergend langzaam!
Het betreft hier maar 1 profiel en ook geen virus aangezien ik dat allemaal gedubbelchecked hebt. Plus het feit dat alle bestanden in het systeem gedeeld worden, het is alleen bij deze ene account! En laat dat nou juist de mijne zijn.
Ik formatte de pc doordat ik telkens een brakke usersettings zou hebben deze zouden namelijk corrupt zijn, en dus gaf Windows XP mij een tijdelijke account. Ook het soms spontaan rebooten bracht op het geheel een nog grotere domper
Nadat ik Norton Systemworks 2003 NL er op had los gelaten bleef het probleem echter bestaan en nu achtervolgt het me nog steeds!
Ik heb een hele tijd WindowsXP zonder problemen kunnen draaien maar nu begint het me heel erg de keel uit te hangen.
Dus elke tip is welkom!
Ik formatte de pc doordat ik telkens een brakke usersettings zou hebben deze zouden namelijk corrupt zijn, en dus gaf Windows XP mij een tijdelijke account. Ook het soms spontaan rebooten bracht op het geheel een nog grotere domper
Nadat ik Norton Systemworks 2003 NL er op had los gelaten bleef het probleem echter bestaan en nu achtervolgt het me nog steeds!
Ik heb een hele tijd WindowsXP zonder problemen kunnen draaien maar nu begint het me heel erg de keel uit te hangen.
Dus elke tip is welkom!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 18:46 ]