Ik heb dus op mijn PC remote administrator staan, werkt perfect op LAN. Ook werkt het perfect als ik vanaf mijn pc op een andere pc via het internet ga werken.
Maar het probleem is dat ik niet vanaf een computer vanaf bijvoorbeeld mijn werk op mijn pc kan komen met radmin. Dit is omdat mijn E-Tech ADSL modem Router verbinding maakt met het internet en dus een internet-ip-nummer krijgt, en deze internet verbinding vervolgens verdeeld over de pc's. Deze pc's krijgen van hem ook automatisch een ipnummer toegewezen, maar dat zijn alleen lokale ipnummers (bv. 10.0.0.6 ).
Hoe moet ik het nu voor elkaar krijgen dat ik vanaf een computer bv. op mijn werk, op mijn pc kan komen??? Als het zoiezo wel mogelijk is...
Voor de duidelijkheid:
Deze modem heb ik:

E-Tech ADSL modem Router (analoog) + 4 poorts Switch
Checklist:
ADSL-modem/bridge Ö
ADSL over Analoog Ö
-------------
Geschikt voor BBned en BabyXL netwerk Ö
Geschikt voor KPN netwerk Ö
NAT routing Ö
4 poorts 10/100 switch Ö
-------------
VPN passthrough Ö
En ik heb een Wanadoo 768 128 kbps ADSL abbonement.
Maar het probleem is dat ik niet vanaf een computer vanaf bijvoorbeeld mijn werk op mijn pc kan komen met radmin. Dit is omdat mijn E-Tech ADSL modem Router verbinding maakt met het internet en dus een internet-ip-nummer krijgt, en deze internet verbinding vervolgens verdeeld over de pc's. Deze pc's krijgen van hem ook automatisch een ipnummer toegewezen, maar dat zijn alleen lokale ipnummers (bv. 10.0.0.6 ).
Hoe moet ik het nu voor elkaar krijgen dat ik vanaf een computer bv. op mijn werk, op mijn pc kan komen??? Als het zoiezo wel mogelijk is...
Voor de duidelijkheid:
Deze modem heb ik:

E-Tech ADSL modem Router (analoog) + 4 poorts Switch
Checklist:
ADSL-modem/bridge Ö
ADSL over Analoog Ö
-------------
Geschikt voor BBned en BabyXL netwerk Ö
Geschikt voor KPN netwerk Ö
NAT routing Ö
4 poorts 10/100 switch Ö
-------------
VPN passthrough Ö
En ik heb een Wanadoo 768 128 kbps ADSL abbonement.