Toon posts:

Branden gaat niet meer met Win XP Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Sorry als dit in het verkeerde forum staat, ik ben hier nog nieuw..

Mijn probleem is het volgende: Ik heb nu een jaartje een nieuwe brander (Acer) en toen had ik er nog Windows 98 erop, sinds 2 maandjes heb ik WIndows XP Pro en ik wou weer is een CD'tje branden. Nou, ik had dus maar Nero Buring Rom (Versie: 5.5.9.14) en wou een muziek CD branden. Na 18 nummers krijg ik de error: Syntax Error, dat is alles. Erg vreemd, ik stop er een rewriteable in, probeer t nog is, maar helaas. Dus ik dacht: Misschien ondersteunt Nero m'n brander niet meer. Ik heb nu onderhand al: NTI CD maker, Easy CD Creator, Clone CD en Audio CD Maker gebruikt en bij alles krijg ik errors (weet ze niet allemaal meer, bij 3 waren het ook een syntax errors).

Moet ik nu echt een nieuwe brander gaan kopen of is dit op de een of andere manier op te lossen (door een driver te installeren?)

Ik hoop dat ik het kan verhelpen, dankzij jullie hulp!

Alvast bedankt _/-\o_ !

Verwijderd

kijk eens of je een firmware update voor je brander uit kunt voeren, misschien helpt dat.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Eum, ik ben dus een echte noob op het gebied van branders, zou je aub willen uitleggen wat firmware is?

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik heb ook een jaar een Acer brander gehad, en kreeg op een gegeven moment ook syntax errors en calibration errors.
Het ding was gewoon aan het overlijden.. :'(

Verwijderd

Topicstarter
En helaas, op http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html staat ook geen driver ervoor, erg jammer, zal ik misschien is mailen anders?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> OM

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk alvast in de FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003) onder het kopje "mijn brander werkt niet goed onder Windows" :)
Pagina: 1