Yoz Tweakers,
Ik zit met het volgende probleem ik heb een programma geschreven om ritten te declareren. Het gaat hier om ritten binnen en buiten de randstad.
Text vak 1 = binnenRandstad
Text vak 2 = buitenRandstad
Nu is mijn vraag ik maak nu gebruik van 3 aparte labels. Maar ik wil het nu in 1 label gaan gebruiken maar tussen elke uitkomste moet een lege regel komen. Hoe moet ik dit voor elkaar krijgen?
*De code die hierboven staat weergegeven komt van de knop die het zooitje berekent.
Uit eindelijk moet dit worden weergegeven in 1 label:
Binnen de randstad 689* km.
Buiten de randstad 689* km.
Het totale bedrag is 689*.
* dit zijn alleen verzonnen getallen die worden gehaald uit de tekstvakken als die aanwezig zijn.
Ik zit met het volgende probleem ik heb een programma geschreven om ritten te declareren. Het gaat hier om ritten binnen en buiten de randstad.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Private Sub Command1_Click() Label1 = "Binnen de randstad " + binnenRandstad & " km" Label2 = "Buiten de randstad " + buitenRandstad & " km" Label3 = "Het totale bedrag is " + Str(Val(binnenRandstad.Text) * 0.65 + Val(buitenRandstad.Text) * 0.49) + "." ' Marvin Jung End Sub |
Text vak 1 = binnenRandstad
Text vak 2 = buitenRandstad
Nu is mijn vraag ik maak nu gebruik van 3 aparte labels. Maar ik wil het nu in 1 label gaan gebruiken maar tussen elke uitkomste moet een lege regel komen. Hoe moet ik dit voor elkaar krijgen?
*De code die hierboven staat weergegeven komt van de knop die het zooitje berekent.
Uit eindelijk moet dit worden weergegeven in 1 label:
Binnen de randstad 689* km.
Buiten de randstad 689* km.
Het totale bedrag is 689*.
* dit zijn alleen verzonnen getallen die worden gehaald uit de tekstvakken als die aanwezig zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 17:40 . Reden: meer informatie ]