Toon posts:

Is er een manier om in te "zoemen" op mijn TV bij het films?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via mijn DVD speler een film bekijk op mijn TVout aangesloten 4:3 tv'tje dan zie ik de film automatisch in breedbeeld, 19:7 ofzoiets en dan heb ik van die enorm onhandige zwarte balken onder en boven in beeld. Op mijn tv'tje kan ik her niets aan veranderen en met het DVDpro kan je wel inzoemen en zo je film 4:3 kijken maar alleen op je monitor en niet op je gewone tv.
Kan ik dit software matig of met een ander programma veranderen?
Hetzelfde probleem heb ik als ik een film kijk met elk andere media player. Als ik kies om het te veranderen (zeg maar kies om in te zoemen) dan zoemt hij alleen in op mijn computer monitor en niet op mijn TVout TV. (ik heb een gewone Gforce2 met tvout en draai XP.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Volgens mij kan je bij de 4x.xx detonator bij de optie video overlay inzoomen. Speel daar maar eens mee zou ik zeggen.

Canon Digital Ixus V3

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die detonator drivers downloaden op nvidia kan ik hem niet echt vinden. (ik weet dat het niet echt x.xx is maar ik kan ze evengoed niet vinden)

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

www.guru3d.com bijvoorbeeld :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 17:21:
Waar kan ik die detonator drivers downloaden op nvidia kan ik hem niet echt vinden. (ik weet dat het niet echt x.xx is maar ik kan ze evengoed niet vinden)
Gewoon bij www.nvidia.com en dan boven in het menu kijken bij download drivers/detenators.

Het staat er echt hoor :P

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb nu die drivers heel leuk en aardig maar de zwarte baken blijven er staan ik kan nu inzoemen maar ik blijf op het zeflde formaat kijken. dus ik zoek een andere manier.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Volgens mij kan je het beeldformaat( van 16:9 naar 4:3) niet veranderen met inzoomen. Je kan met BSplayer geloof ik wel het formaat veranderen maar dan krijg je uitgerekte beelden.

Hoe kan je trouwens een film die 16:9 wel 4:3 op je monitor bekijken?

Verwijderd

Topicstarter
hmm het werkt wel maar alleen bij avi's is er misschien nog een manier?
(en ja dat kan wel gewoon)
Pagina: 1