Marantz dv4100 dvd speler, wie kent deze?!

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 12:56
ik kan de Marantz DV4100 krijgen voor 200 euro. Nu is dit niet veel geld maar ik zou er toch graag wat meer van willen weten. WIE heeft deze DVD speler of weet er iets over!?

ik wil dvd, vcd en svcd spelen erop, en beeld en geluid moeten goed zijn!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 15:57
http://www.dvdrhelp.com/d...2&Search=Search&#comments

Van die pagina:
The worst dvd player. I had it for 2 years till i replaced it with sony dvp-ns705. This player refuses to play some dvd-r but it's ok for other dvd-r (same media). Like it has a mind of it's own. Sony in the other hand played all the above dvd-r's. Also in vcd and svcd there are gaps and unsynchronasation. This player SUCKS>!!!!
Svcd kun je sowieso shaken op die speler, die speelt mijn DV6200 niet eens af, heb de vcd-header trick nog niet geprobeerd btw.

Als je de DV4100 OSE kan vinden, da's een stuk beter qua keuze (ook stukkie duurder helaas)

[ Voor 36% gewijzigd door Occy74 op 19-03-2003 17:17 ]

Systeem Specs

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:53
Ik zou hem niet nemen voor 200 euro (ex demo waarschijnlijk). Voor dat geld kan je echt beter krijgen tegenwoordig.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

pak een goede philips , die dingen zijn hun geld zeker waard :)
versta me niet verkeerd , ik ben een grote fan van marantz ( cd + amp zijn van marantz , en heb nog marantz boxen aan pc hangen ) maar voor dvd is er bij hun een grote kloof tussen de goedkope modellen en de hele goede modellen die dan weer :9~ zijn ..

[ Voor 68% gewijzigd door TomSwinnen op 20-03-2003 16:04 ]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.