Sinds een tijdje hangt Windows XP "willekeurig", dat wil zeggen, tijdens bijvoorbeeld het typen van een tekstje (HTML) in kladblok.
Dan is het enige wat ik nog kan doen is de tekst opslaan (de enigste functie die dan nog werkt) en alle vensters sluiten.
Programma's starten of het startmenu openen werken niet, ik moet dus de computer óf handmatig uitzetten, óf met mijn toetsenbord (knopje wel te verstaan)
Na het rebooten werkt alles wel correct en ik krijg geen foutmeldingen of blauwe schermen.
Dit gebeurde nog niet zolang geleden voor het eerst en het is nu al zo'n 4 keer voorgekomen.
Ik heb een Packard Bell iExtreme 9617;
2,66 ghz.;
windows XP + SP1;
512 MB ram;
Hercules 9000 pro videokaart;
intel SiS650 chipset.
Ik weet niet of dit allemaal relevant is, maar het kan er beter bij staan
Ik heb de FAQ's doorgelezen en ook de zoekfunctie gebruikt, maar verder niets nuttigs gevonden
Dan is het enige wat ik nog kan doen is de tekst opslaan (de enigste functie die dan nog werkt) en alle vensters sluiten.
Programma's starten of het startmenu openen werken niet, ik moet dus de computer óf handmatig uitzetten, óf met mijn toetsenbord (knopje wel te verstaan)
Na het rebooten werkt alles wel correct en ik krijg geen foutmeldingen of blauwe schermen.
Dit gebeurde nog niet zolang geleden voor het eerst en het is nu al zo'n 4 keer voorgekomen.
Ik heb een Packard Bell iExtreme 9617;
2,66 ghz.;
windows XP + SP1;
512 MB ram;
Hercules 9000 pro videokaart;
intel SiS650 chipset.
Ik weet niet of dit allemaal relevant is, maar het kan er beter bij staan
Ik heb de FAQ's doorgelezen en ook de zoekfunctie gebruikt, maar verder niets nuttigs gevonden
[ Voor 8% gewijzigd door krvabo op 19-03-2003 17:14 . Reden: vergeten ]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.