Kijk uit: ben gek op achteruitkijkglimmertjes, zowel linker als rechter...
Verwijderd
Dan moet je een printje maken waardat je de rubberstrips(met stroomgelijding) op neer kan drukken, dit printje moet je dan door solderen naar de hoofdprint(waardat de rubberstript eerst zaten) en dan heb je je lcd op afstand van de controller.
Of dit gaat werken, 0,1% kans dat het werkt(je moet HEEL goed kunnen solderen) en ik denk dat je sig te zwak wordt dus dat je helemaal niets ziet.
Eventjes als ander idee: Koop een zo groot mogelijk VFD/LCD en bouw deze in een extern kastje of dremel/zaag een gat in de voor/zijkant van je case waardat de lcd inkan.
[offtopic]
Welkom op GoT
Bedankt. Jammer genoeg kon alleen mijn Nederlandse nick niet gebruiken (Kubiekdriehoekje, zoals op het motor-forum).
Verwijderd
Nja dan gaat het best wel een complexe schakening worden, volgends mij kan je beter een passend lcd kopen of op een andere locatie het lcd monteren.Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 17:26:
Versterker tussen signaal ertussen dan wel? Of ben ik weer n00b aan het blaten
Als je een VFD hebt, deze kan je _MISCHIEN_ wel los monteren, maar een LCD zeker niet(zonder extreem veel werk).
Nice die rs232 via blueNiPiN schreef op 19 March 2003 @ 17:29:
Die externe optie had ik ook al bekeken, na het lezen van het fotolijst-topic. Ben zelfs verder wezen zoeken en heb een Wire-less rs-232 cable gevonden op basis van bluetooth. Maar dat moet ik nog even verder uitzoeken.
offtopic:
Bedankt. Jammer genoeg kon alleen mijn Nederlandse nick niet gebruiken (Kubiekdriehoekje, zoals op het motor-forum).
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 17:31 ]
Wireless cable
De prijs is alleen wel 320 pond zie ik net en dat is excl. btw.
[ Voor 18% gewijzigd door MDKlapwijk op 19-03-2003 18:36 ]
Verwijderd
Het gaat om de buitenmaten, ik wil een zoveel mogelijk gevulde 5.25" bay hebben in een ATC-620 van coolermaster...Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 17:41:
het kan wel met een VFD... mijn grafisch 256*64 VFD heeft maar 23 draadjes aan het scherm zelf hangen... maar waarom zou je het doen... die print is misschien 5mm dik
Verwijderd
ik zou het iig NIET bij een gewoon lcd proberen. want als 1 rubbertje een beetje scheef ligt dan werkt het niet meer. je kan natuurlijk ook een lcd los van de controller kopen, het nadeel ervan is dat het meestal kleine LCDtje zijn die je zo kan krijgen.NiPiN schreef op 19 maart 2003 @ 17:44:
[...]
Het gaat om de buitenmaten, ik wil een zoveel mogelijk gevulde 5.25" bay hebben in een ATC-620 van coolermaster...
- Noritake GU126x32F (-K612A4)
Verwijderd
Grafisch VFDNiPiN schreef op 19 March 2003 @ 18:59:
Woot! Ik heb de display gevonden, die ik ga proberen aan te schaffen:
- Noritake GU126x32F (-K612A4)
have fun !
Bedankt, heb inmiddels info mbt levering van deze display aangevraagd...
- Ik wil dus bij de display wat knoppen maken en nu had ik het idee om daar een usb gamepad voor uit elkaar te halen. Weet iemand welke ik hier het beste voor geschikt is, mbt. tot het uit elkaar en loshalen?