Toon posts:

[NTFS/XP]Files deleten op een corrupte, hidden partitie.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een brakke 80 gig schijf bestaande uit twee partities.
De 60 gig partitie is corrupt en staat vol met films; op de overige 20 gig heb ik nu windows xp staan.
Nu wil ik die 60 gig formatteren, maar eerst wil ik die films redden.
Nu heb ik EasyRecovery en daar lukt het redden van de data mooi mee.
M'n 40 gig reserve schijf staat echter al vol met games, muziek, films en proggies, dus daar kan ik nog maar weinig op zetten.
De 20 gig partitie is nu ook vol, maar ik wil de overige films die nu nog op de 60 gig partitie staan toch nog redden.
Daarvoor zal ik dus ruimte moeten maken.
Mijn plan was om de films die ik reeds gekopieerd heb te deleten van de 60 gig schijf en de ruimte die dan daardoor vrijkomt bij deze (20 gig) partitie te voegen zodat ik weer ruimte heb.
ERD Commander kan de 60 gig partitie echter niet lezen en dus ook niet editten en de partition magic browse functie kan het ook niet.
Voor de mensen die dit verhaal nog snappen (;)) zijn er andere tools om op een corrupte, hidden partitie files te editten?

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12
Ik weet natuurlijk niet om hoeveel films het gaat, maar kun je ze niet gewoon branden? Daarnaast kun je ook tijdelijk je games eraf halen (effe savegames opslaan op een CDRW ofzo) en zo die schijf gebruiken om je films te redden. Ok het kost wat moeite, maar dat moet je er maar voor over hebben.

Verder ken ik alleen de tools van Wininternals (ERD en dergelijke) en EasyRecovery Pro

Verwijderd

Topicstarter
Schmoove schreef op 19 March 2003 @ 16:13:
Ik weet natuurlijk niet om hoeveel films het gaat, maar kun je ze niet gewoon branden? Daarnaast kun je ook tijdelijk je games eraf halen (effe savegames opslaan op een CDRW ofzo) en zo die schijf gebruiken om je films te redden. Ok het kost wat moeite, maar dat moet je er maar voor over hebben.
Tja, dat zou me ongeveer 40 cdroms gaan kosten, dat is me iets teveel van het goede.
Verder ken ik alleen de tools van Wininternals (ERD en dergelijke) en EasyRecovery Pro
Ik dus ook, maar daar lukt het niet mee... :'(