Toon posts:

[w98] word start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik word opstart blijft het systeem hangen.
Als ik dan [ctrl] [alt] [del] doe, geeft ie aan dat er te weinig bronnen beschikbaar zijn.
verder doet de pc alles prima, en de rest van office werkt prima.
Ik heb office er al opnieuw overheen gezet (office 2000) maar niets helpt |:(

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 23:21
Graag wat specs :)

[ Voor 86% gewijzigd door danslo op 19-03-2003 15:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
uhm, p800, 128 mb, 20 gig, 6 gig vrij
zoiets? :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Al geprobeerd de PC zo clean mogelijk te laten draaien dwz. alleen Explorer en Systray in het taakoverzicht, en daarna Word starten?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• danslo
http://www.i-nieuws.vuurwerk.nl/i-questions/aw1595.html Heb je dus genoeg virtueel geheugen? Defragmenteer anders even je schijf.

Verwijderd

Topicstarter
pc zo clean mogelijk laten draaien heb ik al geprobeert, hielp niet.
defragmentatie nog niet.

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
probeer winword /a eens.
daarmee sluit je uit dat het aan macro's\startup files of iets dergelijks ligt.
als winword /a wel werkt kan je nog in het register een bepaalde sleutel weggooien, maar die is afhankelijk van welke versie van office (of word) je gebruikt.

Battle.net tag

Verwijderd

Topicstarter
joehoe
ik had hem net weer ff aan de praat, met alles uit, maar het was maar van korte duur, daarna liep ie weer vast :(
hoe komt dit:?
ik vind zowiezo dat de pc veel langzamer is geworden, alsof het geheugen de hele tijd vol is

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 16:11:
ik vind zowiezo dat de pc veel langzamer is geworden, alsof het geheugen de hele tijd vol is
Heb je al gekeken of het wellicht defect is? Het zou een eventuele oorzaak kunnen zijn. Test het eens met bijvoorbeeld Memtest ;).

• danslo
ALs je defragmenteert komt er wat meer virtueel geheugen vrij... Probeer het eens :)

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 16:11:
joehoe
ik had hem net weer ff aan de praat, met alles uit, maar het was maar van korte duur, daarna liep ie weer vast :(
hoe komt dit:?
Heb je een virusscanner op je systeem draaien? :P

Lijkt misschien een wazige vraag, maar daar kan het natuurlijk wel zitten. Heb je verder de winword /a al geprobeerd? Want vaak lost die ook heel wat problemen op. Gooi ook eens je normal.dot weg, dan wordt die opnieuw aangemaakt bij de volgende start...

My personal website

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kijk eens hier voor de oplossing.

met referte aan FairFox
Defragmentatie zal niet of nauwelijks meer virtueel geheugen vrijgeven omdat er slechts niet aaneengesloten bestanden op je HD worden gedefragmenteerd. Hierdoor zal e.e.a. wel wat sneller starten. Het verdient meer aanbeveling het wisselbestand een vaste grootte te geven en het een vaste plaats op je HD te laten innemen innemen.

Hoe dit het beste te doen is simpel. Zorg er eerst voor dat Windows géén wisselbestand gebruikt en verwijder (na de herstart) het evt. nog aanwezige pagefile.sys. Hierna defragmenteer je je HD en zet je het gebruik van het virtuele geheugen weer aan met een grootte van ca. 1,5 x je fysieke geheugenruimte.

Het wisselbestand wordt standaard niet gedefragmenteerd a.f.a.i.k.

ARME AOW’er

Pagina: 1