Toon posts:

a7m266 3000+ onderklokken

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oke ik ben in het bezig van een a7m266 met 1.33 Ghz 266

Nu wil ik dit moederbord upgraden maar pas op het laatste moment, zodat ik dus de snelst mogelijke processor voor zo weining mogelijk geld voor dit moederbord heb. Nu heb ik rond gekeken op de asus site en die zegt dat er maximaal een 2100 in kan type 6 ( wat is type 6)??

Maar de 2400+ is ook nog 266 mhz, in andere forums staan allemaal tegenstrijdige verhalen of die nu wel of niet kan, is er iemand die een 2400 draait of zelfs nog hoger, want kan je ook nog een 3000+ op 266 mhz bus draaien en deze dus als het ware onderklokt.

mvg

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Type 6 is een Palomino. Jouw plannetje gaat helaas niet werken, dat bord doet niet aan Thoroughbred's en dus ook niet aan Barton's.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Thoroughbred's ondersteuning werdt enkele maanden wel verteld bij de bios 1007 maar nu niet meer jaja :? :?

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 22:27
Ik heb hier een a7m266-d, met thoroughbred 2400+ erop, maar of dit voor jou mobo zou werken zal je toch echt even moeten zoeken bij asus

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/223830#9

Edit:

Dit stond er bij bios 1007:
Add Thoroughbred CPU as Athlon XP naming.

Volgens mij kunnen nu ook thoroughbreds erop, tot 2100+

[ Voor 48% gewijzigd door Falconey op 19-03-2003 17:50 ]

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:48

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 15:42:
oke ik ben in het bezig van een a7m266 met 1.33 Ghz 266

Nu wil ik dit moederbord upgraden maar pas op het laatste moment, zodat ik dus de snelst mogelijke processor voor zo weining mogelijk geld voor dit moederbord heb. Nu heb ik rond gekeken op de asus site en die zegt dat er maximaal een 2100 in kan type 6 ( wat is type 6)??

Maar de 2400+ is ook nog 266 mhz, in andere forums staan allemaal tegenstrijdige verhalen of die nu wel of niet kan, is er iemand die een 2400 draait of zelfs nog hoger, want kan je ook nog een 3000+ op 266 mhz bus draaien en deze dus als het ware onderklokt.

mvg
WEER een topic over Thoroughbred ondersteuning op een Asus A7M266... LUKT NIET !!! Ik heb hier een heel topic over open gehad, Asus gemaild, heel het internet afgespeurd en ga zo maar door. Voor het hele verhaal moet je de search maar gebruiken (of op mijn naam klikken en kijken of je het topic toevallig nog vindt). Doe je dat niet dan zou ik wel van mij aannemen dat het hoogste wat er op het bordje kan een 2100+ Palomino...

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

BioWEB schreef op 19 March 2003 @ 23:23:
[...]
WEER een topic over Thoroughbred ondersteuning op een Asus A7M266... LUKT NIET !!! Ik heb hier een heel topic over open gehad, Asus gemaild, heel het internet afgespeurd en ga zo maar door. Voor het hele verhaal moet je de search maar gebruiken (of op mijn naam klikken en kijken of je het topic toevallig nog vindt). Doe je dat niet dan zou ik wel van mij aannemen dat het hoogste wat er op het bordje kan een 2100+ Palomino...
Had ik niet ooit als antwoord op diverse vragen een link gegeven naar dit specifieke forum voor A7M bezitters? Ja dus :)

ARME AOW’er

• KneoK

KneoK

GuardianAngel schreef op 19 maart 2003 @ 23:27:
[...]

Had ik niet ooit als antwoord op diverse vragen een link gegeven naar dit specifieke forum voor A7M bezitters? Ja dus :)
Maar ik was lekker eerder :+

;)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

BioWEB schreef op 19 March 2003 @ 23:54:
[...]
Maar ik was lekker eerder :+
;)
Gefeliciteerd, zeker de eerste keer? Maar zou je dit soort nutteloze opmerking in het vervolg achterwege kunnen laten? Dankjewel.

ARME AOW’er

• KneoK

KneoK

GuardianAngel schreef op 20 March 2003 @ 00:31:
[...]

Gefeliciteerd, zeker de eerste keer? Maar zou je dit soort nutteloze opmerking in het vervolg achterwege kunnen laten? Dankjewel.
Kom op nou zeg, sta je al lang droog ? Ja hoor, ruim 1200 posts hier en ik zou dit doen om de eerste te zijn...

Beetje minder chagrijnig is niet erg en een geintje moet een keertje kunnen hoor.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GuardianAngel en BioWEB, blijf alsjeblieft on-topic en als je de posts van de ander onterecht vindt, kun je dat beter in SEM melden dan hier in de topic- on-topic zijn jullie het blijkbaar toch met elkaar eens :z

Iig een beetje een search topic, dus dicht :o

[ Voor 30% gewijzigd door dion_b op 20-03-2003 12:21 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.