poort 666?

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd veel last van vreemde crashes op mijn pc.
En poort 666 staat ook open, totdat er opeens een progamma dat iets in de trant van dvamdsklfjsf heet, dan is die poort opeens gewoon weer dicht.

Lijkt me verdacht veel op een virus.
of is poort 666 gewoon een "goedaardige" poort?

...

Verwijderd

tcpportje 666 hoort niet standaard open te staan. Ik zou maar et maar es ff gaan fixen als ik jou was.... ;)

Verwijderd

dat lijkt mij een of andere trojan grapjas die dat wel een leuk port nummer vond... 666 = satan, ya know... >:)

• Rav
  • Niet online
Op zondag 19 november 2000 12:53 schreef broodrooster2 het volgende:
666 = satan, ya know... >:)
jah, daarom vond ik het al zo raar, maar ik heb geen goede firewall (winroute pro) en ik heb al helemaal geen goede virusscanner, ik ben nu online bij symantec mijn hd aan het scannen (ben eigenlijk wel benieuwd of dat wel zo veilig is).

ik vind atguard 3 nog altijd het fijnste om poorten open te gooien enz. maar weet iemand waar die te downen is?

...

Verwijderd

Winroute is wel veilig hoor... je kan bij de packetfilter instellen dat poort 666 incoming/outgoing, from any host/to any host wordt genegeerd.

maar ik weet nie wat die trojan nog voor ratterige dingen heeft ingebouwd, maybe zijn er nog wel meer poorten die je nog nie weet... :r

Ik raad je trouwens Norton Anti Virus 2000 aan, heeft bij mij zo'n ..slik... 40 verschillende trojans gevonden :'(:'(:'( best wel eng, ik had dan wel 1 netbus install staan waarvan ik het wist, maar ik wist niks van Sub7, Tjschenobyl virus enzo :(

suc6 ermee!

(en installeer zo snel mogelijk een virus scanner!)

Greetz,

Jasper

• Rav
  • Niet online
is er van norton anti virus 2000 een demo?

...

• Rav
  • Niet online
fuck ik had dus toch gelijk

The file c:\WINDOWS\djmyvgepdahvd.exe is infected with Backdoor.SubSeven

kut

ik ga dat ding ff deleten, kijken of het veel uitmaakt

...

Verwijderd

Ik zou hem niet delete, maar eerst subseven downloaden. Dan kun je alle gegevens uit de .exe lezen. Meestal staat er een email en/of icq nummer in van degene die hem gemaakt en verstuurd heeft.
Zijn er vaak bekende. Die vinden dat leuk om je te pesten.

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Gezellig zulke bekenden....

Die zou ik gelijk van mijn kerstkaarten lijst af schrappen :r :r

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Je kan hem natuurlijk ook terugpesten :)
Als sub7 twee kanten opwerkt :?

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

Sub7 werkt niet beide kanten op. Een bekend computer tijdschrift heeft echter ooit een onderzoek gedaan naar trojans. Hieruit bleek dat 60% van de computers met trojans er op geinstalleerd hadden ook de client hadden. Of te wel dat dat mensen zijn die andere wilden infecteren maar ondertussen ook hun eigen hebben geinfecteerd. Erg lomp dus.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 19 november 2000 19:30 schreef mozeskriebels het volgende:
Hieruit bleek dat 60% van de computers met trojans er op geinstalleerd hadden ook de client hadden. Of te wel dat dat mensen zijn die andere wilden infecteren maar ondertussen ook hun eigen hebben geinfecteerd.
WHEHE, niet ereg slim nee, maar wat doet zo'n trojan? Asl die gaste er 40 heeft gevonden, en er nog nooit was gebeurd, zijn ze dan echt zo slecht?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Rav
  • Niet online
hmm, bleek dus een vriend van me te zijn.

maarja. ik heb hem al teruggepakt en hem een poosje gepest door zijn inet te flooden.

eigen schuld dikke bult

...

Verwijderd

Leuke vrienden zijn jullie. De ene pest de andere met virussen en daarop wordt weer terug geslagen met DoS attacks.

Hoe oud zijn jullie???????????????????????

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

Buh... kweet niet hoor.
Maar als het bekenden zijn die dat
flikken met je bak wordt ik laaiend. :(

Is het nou een van je beste vrienden die
het doet, en dit later aan je meldt om te zeggen,
"hé gast... je bak is een beetje lek... doe
er effe wat aan voordat het echt misgaat" ,maar er verder
geen bedoelingen mee heeft, ala.

Kijk, gehacked worden is nooit leuk, maar
als het vrienden van je zijn en er gaan
dingen serieus mis dan is er
misschien toch iets mis met je 'vriendenkring'.

Zeker als zo'n gast toch al niet zo hoog
op de 'waarderingslijst' stond mag je
hem gerust een paar beuken verkopen
onder het mom van: "Kben door dat gekloot
van jou wel een x-aantal uur werk kwijtgeraakt ja?"

Niks met leeftijd te maken, gewoon rossen.
Vrienden die dat soort ongein bij je flikken
zijn bij voorbaat al het zakkie.

Mijn twee centjes.

-= ik hou ECHT wel van mensen hoor... maar ze motte wel meewerken =-

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Verwijderd

Ik neem aan dat als een vriend je hackt deze er toch geen erge bedoelingen mee heeft
Trouwens, tegen Sub7 en andere trojans, open NOOIT .exe filetjes, dus ook niet met zo'n leuke naam, nee.... Virusscanners herkennen de nieuwste filetjes van trojans niet omdat ze telkens vernieuwt worden en tegen de tijd dat je een update hebt ben je al gehackt,
Zet ook alle poorten die je niet gebruikt uit

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Port 666 Doom

The number "666" has obvious connotations. For this reason, it was chosen as the port number for "Doom", a popular 3D "first person shooter" game of the mid-1990s.

Because of the cool connotations, this port number has also been chosen for numerous Trojan Horse/backdoor programs.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

LOL :), doem is echt koel... helemaal gl_doom.... hopenlijk krijgen we snel doom4 :), maaruh je hebt ook firewalls die een ingebouwde trojan detector hebben... ik weet niet meer hoe hij heette.. maar was wel handig

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
ik verdenk FrankGuthrie... kijk maar in zn signature... lol! :P :P :P

Verwijderd

Jullie moeten allemaal :r van vrienden die je pc hacken, maar je kunt het ook anders zien. Ik en een vriend van me hebben elkaar toestemming gegeven om elkaar te hacken. Gewoon omdat het gigantisch leerzaam is. Natuurlijk laten we de bestanden op elkaars computer heel en we weten van elkaar dat we onze computers vrij vaak formatten en dat we allebei geen belangrijke administraties draaien. Het is een soort wedstrijdje. OK jongens ga maar op me kotsen :)

Verwijderd

Das toevallig. Mijn ftp-server draait ook op port 666. hhehe.....satan rules. Maarja trojan sucks bigtime. Ik had er ook 1. Ik heb dualboot (win2k/win98). Ik zat in win2k te virusscannen op me HD. Vondt ik een trojan in de win98 system directory. Dus ik dat bestand wegflikkeren, oeps. Wil ik 98 opstarten, blijkt dat dat fucking trojan aan elk programma is gekoppeld. Dus kun je nix meer opstarten. erg fijn.

Verwijderd

dat progje had ik ook opeens draaien, toen heb ik het gewoon uitgezet met msconfig, en norton personal firewall 2001 geinstalleerd( die progje kwam er in 2000 wel doorheen)

Verwijderd

als je zelf hackt, met het flut progje sub7:r
kan je zelf ook gehackt worden, het progje, de trojan heb je in je comp en met bijv sub7
is de kans dat ze jou hacken heel groot, je haalt t virus zelf binnen

Verwijderd

gewoon goed firewall en virusscanner continue draaien

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 02 januari 2001 11:03 schreef Tu-Tone het volgende:
ik verdenk FrankGuthrie... kijk maar in zn signature... lol! :P :P :P
Hehehe >:)>:)>:)>:)>:)>:)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1