Toon posts:

Toetsenbord typt opeens raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik typ dit nu met onscreentoetsenbord want me toetsenbord doet zomaar opeens heel irritant.

ik kan wel even laten zien wat ie doet als ik ermee typ:
ik kan weel wevewn latwen zien weat iwe sdowet alsd ik wermweew typ.

Dit gebeurde net plotseling onder het chatten, iemand een idee hoe ik dit weer normaal kan krijgen?
Er is niks bijzonders meegebeurt of zo.
het is een standaard ms naturel toetsenbord.
heb net ook al in dos gekeken en daar heb ik precies hetzelfde dus het is echt iets met het toetsenbord denk ik.

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:29

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Opnieuw instaleren? opnieuw opstarten?

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
heb je de pc nog opnieuw opgestart?

Verwijderd

Ik zou hem eens open maken en kijken naar de folie lagen die erin zitten..
Het lijkt erop dat je koperbanen een beetje stuk zijn

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:54

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je toetsenbord schoonmaken? En dan vooral het blokje wesd goed, want het lijkt dat die knoppen een beetje aan elkaar plakken ;)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
De contacten van de s w en d zijn vuil/versleten zo te zien. Haal alles toetsen er es af, en maak hem eens schoot. Als dat niet werkt kan je hem nog openmaken en kijken of de print beschadigd/geoxideerd is. Dan wordt het in de praktijk wel tijdvoor een nieuwe.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Kheb ook een soortgelijk probleem. Soms herhaalt ie woorden die ik vlak daarvoor getypt heb, alleen dan zooiietssss.
Toetsenbord stopt er ook wel 's mee na een piep uit pc-speaker. stekkertje eruit / erin helpt meestal wel. Ik denk dat 't met statisch elektriciteit te maken heeft, moet de boel toch maar 's gaan aarden hier.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kijk ff naar de instellingen van je KB in je config scherm. dikke kans dat het daar zit, en anders: als je een draadloos kb hebt, zou het wel eens kunnen dat je batterijen aan vervanging toe zijn.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1