Toon posts:

[WORD XP] Sorteren afdrukken van een groot document

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in Word XP een groot document afdrukken.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de pagina's automatisch achterste voren worden afgedrukt?

Ik bedoel dus eerst de laatste pagina afdrukken, dan voorlaatste etc.....

Verwijderd

Afdrukken -> Opties -> Omgekeerde afdrukvolgorde ;)

Verwijderd

In 't engels heet die optie collate. Staat zelfs nog een icoontje van bij als je via file, print de opdracht gaat geven...

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-08 20:34
Sorry voor de grote kick!

Maar ik wil dus ook omgekeerd afdrukken met een document die ook auto paginanummering heeft.

Als ik nu afdruk, dan krijg de laatste pagina:
8 van 8
daarna:
7 van 7
...
1 van 1

Ik zou echt niet weten hoe ik dit moet oplossen, het gaat hier ook om Word XP.

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik blijf het herhalen: als je al bij voorbaat sorry zegt dan moet je het niet doen. ;)

Overigens snap ik het probleem niet: dit is toch gewoon wat hij moet doen, tenzij je de pagina's in het document zelf wilt omdraaien. Maar dan is het zeker een ánder topic.
Ik zie nu pas wat je bedoelt, maar dat heeft weinig met de afdrukvolgorde te maken. Verder dus wat F_J_K schrijft. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Lustucru op 06-10-2005 17:42 . Reden: slecht gelezen ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kortom: open dus even een eigen topic met evt. verwijzingen naar topics/tips die niet het juiste antwoord geven. Maar idd is je vraag een andere ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.