Toon posts:

Icons Office 2003.. waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet deze rippen voor de interface van een ander programma, maar waar vind de icoontjes van Office 2003 (beta2)

Ik heb met Microangelo al gezocht, maar ik kan alleen die ouderwetse icoontjes vinden, en dat willen we dus niet.

Natuurlijk heb ik ook al op naar de icoontjes van Visual Studio (6, .NET) gekeken, maar ik wil dus de nieuwere: Office 2003 dus.

Verwijderd

probeer iemand die office 2003 beta 2 heeft? :?

Verwijderd

Euh, zit daar geen copyright op ofzo?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 14:10:
probeer iemand die office 2003 beta 2 heeft? :?
Waarschijnlijk kent hij niemand die het heeft. Waarom denk je anders dat ie het hier vraagt?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:47
Volgens mij heeft hij wel O2K3, maar vind hij niet in welke bestanden de icoontjes zitten.

Maar da's toch illegaal, dus zo erg is het niet. :)

Verwijderd

The Dolf schreef op 19 March 2003 @ 14:15:
[...]

Waarschijnlijk kent hij niemand die het heeft. Waarom denk je anders dat ie het hier vraagt?
hoi weet ie dan hoe die icons eruit zien? :)

Verwijderd

Topicstarter
idd niemand in mijn omgeving heeft nog Office 2003, ben ik dan de enige?! Ook onder de tweakers :|

Enne dat ill. bezig zijn is niet mijn probleem. Ik rip alleen (dat is tenminste de bedoeling)..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 14:21:
idd niemand in mijn omgeving heeft nog Office 2003, ben ik dan de enige?! Ook onder de tweakers :|

Enne dat ill. bezig zijn is niet mijn probleem. Ik rip alleen (dat is tenminste de bedoeling)..
je mag toch ook niet een spel rippen? :?

Verwijderd

Topicstarter
natuurlijk weet ik hoe die icons eruit zien.. een blik op de toolbar in Office 2003 doet wonderen :P

En met Microangelo krijg je thumbnails van alle icons te zien.. ook degene die in .dll'tjes zitten ;)

Verwijderd

Topicstarter
anders gaan we ff off-topic.. ik heb het pad gewoon nodig (alsjeblieft :P)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Sorry, ook op de icoontjes zit gewoon copyright, dus we zullen je er ook niet aan kunnen helpen ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.