Toon posts:

[XP] Foutmelding ccPwdSvc in logboeken *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb steeds last van blauwe schermen dit lag een gedeelte aan m'n ati kaart maar ik krijg ook steeds voor de foutmelding ccPwdSvc in m'n logboek
De gebruiker hiervan is het systeem weet iemand wat ik hier aan kan doen en wat deze bron doet????
m'n systeem is zo goed als leeg heb een p4 2.5 met een ati 9700pro en 430 w voeding
kan iemand helpen want wordt een klein beetje gek van dat vastlopen
alvast bedankt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[google=ccPwdSvc] => rara

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Compubiter in "ntfs.sys"
Compubiter in "blauwe schermen door win32k.sys"
Hoe vaak moet ik het tegen je zeggen, voordat je doorhebt dat we in Windows Operated Systems graag je OS in de topictitel zien? Bij deze dus [XP] toegevoegd.

Zie verder de tip van Spider.007, graag eerst even zoeken voordat je een topic opent. En verder uiteraard de verwijzing naar de BSOD-faq die je inmiddels wel kunt dromen hoop ik ;).

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik de OS niet in de topictitel gezet had maar voor de rest hoef je niet zo bijdehand te doen want ik heb in de BSOD-faq gezocht maar kon nx vinden dus vandaar een nieuwe topic

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 23:15:
maar voor de rest hoef je niet zo bijdehand te doen want ik heb in de BSOD-faq gezocht maar kon nx vinden dus vandaar een nieuwe topic
:X

Attitude problem detected, LART armed.

In plaats van bij elke scheet die dwars zit een topic te openen zou je ook de hints van lite-mod Compubiter op kunnen pakken en iets meer zelf onderzoeken.

Linkje van Spider.007 geeft aan dat je iets van Norton 2002/3 geinstalleerd hebt.
Gooi dat van je PC af (je hebt er meer last dan voordeel aan met XP).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device