Toon posts:

afwasmachine aansluiten in keuken

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een afwasmachine aansluiten in m'n keuken maar wij hebben geen aansluitingen voor een afwasmachine. Is het eenvoudig om zelf dit soort aansluitingen (aan/afvoer) te maken?
Er loopt wel een waterleiding etc.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 12:24

DinX

Motormuis

Ik neem aan dat je een gootsteen hebt in de keuken
Daar kan je dan hater aftakken, en een T-stuk op de afvoer maken waarop je dan de afvoer van de wasmichine kan aansluiten

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

lijkt me niet echt een topic voor overige hardware :)

Verwijderd

Tsja, dat hangt er van af hoe handig je bent. Riolering is iig. erg makkelijk, kwestie van de juiste stukken halen bij de gamma oid, zagen en lijmen. Water wordt al lastiger, want daar moet je bij solderen. Blijft overigens niet moeilijk voor iemand die handig is.

//edit
overigens snap ik niet helemaal wat dit op GoT te zoeken heeft, het heeft echt niets te maken met computers oid..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 13:56 ]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06
Wat de afvoer betreft: Als de syfon van je gootsteen geschikt is voor een vaatwasser kun je die er zo op aansluiten. Is dat niet het geval dan zul je hiervoor een andere syfon moeten aanschaffen. Loop even binnen bij een bouwmarkt of liever nog een keukendetailhandel, dan weet je precies hoe het zit.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 13:55:
lijkt me niet echt een topic voor overige hardware :)
Niet echt alhoewel het wel om Hardware gaat :P

Dit is meer een topic voor SG

• DRAFTER86
  • Laatst online: 09-08 21:14
Waterleiding hoef je niet te solderen, heb het zelf toevallig vorige week gedaan. Gewoon met klemkoppelingen.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:54
DRAFTER86 schreef op 19 maart 2003 @ 14:55:
Waterleiding hoef je niet te solderen, heb het zelf toevallig vorige week gedaan. Gewoon met klemkoppelingen.
Maar met solderen is de kans op een lekkage het kleinst ;).

Maar het is meestal gewoon een kwestie van eff oefenen :P. Probeer gewoon is buiten 2 stukjes pijp aan elkaar te 'solderen' :P.

Verwijderd

Misschien is dit topic niet gepast, maar het brengt me op een uitstekend idee!

Ik heb mijn pc toevallig in de keuken staan, ik bedenk zojuist dat ik een WC-set kan maken ZONDER pomp, ik maak gewoon een aftakking van de waterleiding met een kraantje ertussen en telkens als ik mijn pc aanzet laat ik het water rustig stromen.

Veel water zal het niet verbruiken, het zal wel lekker stil zijn!

• yohan
Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 15:36:

Ik heb mijn pc toevallig in de keuken staan, ik bedenk zojuist dat ik een WC-set kan maken ZONDER pomp, ik maak gewoon een aftakking van de waterleiding met een kraantje ertussen en telkens als ik mijn pc aanzet laat ik het water rustig stromen.

Dit ontgaat me even... :?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Dit ontgaat me even... :?[/quote]
OK,

Als ik WC zeg bedoel ik geen toilet!

een WaterCooling set, door een constante stroom vers(koud) water te laten lopen door mijn koelblokjes, dus de andere kant van het systeem op de afvoer an te sluiten spaar ik een pomp uit en ben ik verzekerd van een goede flow.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 15:36:

Een beter milieu begint bij jezelf..

Verwijderd

als je me ff toevoegt aan msn dan kan ik je wel helpen. ben gamma medewerker op de afdeling sanitair. en hij het vak ook op school en heb het hele huis van koperwerk voorzien thuis.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:26
Let er wel op dat zo'n ding behoorlijk wat stroom trekt, het beste is om hem op een eigen 16A groep te zetten maar een andere groep die niet teveel gebruikt wordt zou ook goed moeten gaan als ie een beetje zuinig is.

[ Voor 12% gewijzigd door Pc123 op 19-03-2003 16:39 ]

• yohan
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 15:54:

OK,

Als ik WC zeg bedoel ik geen toilet!

een WaterCooling set, door een constante stroom vers(koud) water te laten lopen door mijn koelblokjes, dus de andere kant van het systeem op de afvoer an te sluiten spaar ik een pomp uit en ben ik verzekerd van een goede flow.
Ahh duidelijk :) We waren zo met keukens en sanitair bezig dat je die link ff zo snel niet kan leggen :)

[ Voor 6% gewijzigd door yohan op 19-03-2003 16:49 ]

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-08 10:04
ok echt een topic voor een slotje het lijkt wel het fok gehalte en dit heb ik nog nooit erop hoeven zetten

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:35

LopeZ

Too much is never enough

OMFG
Waar zie je ons voor aan? De plaatselijke loodgieter?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.