Probleem: info@bedrijfsnaam.nl moet verstuurd worden naar twee gebruikers.
Situatie:
Gebruiker 1, ontvangt alles gewoon goed, op alle computers waar zij inlogd.
Gebruiker 2, ontvangt niets. Alle instellingen van haar account staan gelijk aan
de instellingen van gebruiker 1 (op de namen en adressen na
natuurlijk).
Er is een external entitry gemaakt, info, heeft als mailbox id, info.
Er is een distribution list (infoDistlist genaamd), heeft beide gebruikers als member.
Zelf kom ik er echt niet meer uit, omdat alles gelijk staat, waarschijnlijk kom kijk ik ergens gruwelijk overheen..
Als je vanuit groupwise bij de gebruiker2 het info account wilt toevoegen bij trusted mail dingen (weet exacte naam niet meer) zegt hij kei hard dat de gebruiker geen toegang heeft. Terwijl het op deze manier wel bij gebruiker 1 werkt.
Situatie:
Gebruiker 1, ontvangt alles gewoon goed, op alle computers waar zij inlogd.
Gebruiker 2, ontvangt niets. Alle instellingen van haar account staan gelijk aan
de instellingen van gebruiker 1 (op de namen en adressen na
natuurlijk).
Er is een external entitry gemaakt, info, heeft als mailbox id, info.
Er is een distribution list (infoDistlist genaamd), heeft beide gebruikers als member.
Zelf kom ik er echt niet meer uit, omdat alles gelijk staat, waarschijnlijk kom kijk ik ergens gruwelijk overheen..
Als je vanuit groupwise bij de gebruiker2 het info account wilt toevoegen bij trusted mail dingen (weet exacte naam niet meer) zegt hij kei hard dat de gebruiker geen toegang heeft. Terwijl het op deze manier wel bij gebruiker 1 werkt.
[ Voor 16% gewijzigd door Sa1 op 19-03-2003 13:44 ]