[Novell Groupwise] Mail distribution

Pagina: 1
Acties:

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:57
Probleem: info@bedrijfsnaam.nl moet verstuurd worden naar twee gebruikers.

Situatie:

Gebruiker 1, ontvangt alles gewoon goed, op alle computers waar zij inlogd.

Gebruiker 2, ontvangt niets. Alle instellingen van haar account staan gelijk aan
de instellingen van gebruiker 1 (op de namen en adressen na
natuurlijk).

Er is een external entitry gemaakt, info, heeft als mailbox id, info.

Er is een distribution list (infoDistlist genaamd), heeft beide gebruikers als member.

Zelf kom ik er echt niet meer uit, omdat alles gelijk staat, waarschijnlijk kom kijk ik ergens gruwelijk overheen..

Als je vanuit groupwise bij de gebruiker2 het info account wilt toevoegen bij trusted mail dingen (weet exacte naam niet meer) zegt hij kei hard dat de gebruiker geen toegang heeft. Terwijl het op deze manier wel bij gebruiker 1 werkt.

[ Voor 16% gewijzigd door Sa1 op 19-03-2003 13:44 ]

Verwijderd

Je kunt een user info maken, en beide users proxy rechten geven op dit account, of een regel maken in de mailbox van info dat alles dat binnenkomt doorgestuurd wordt naar de groep infoDistList.

Verwijderd

probeer anders:
external entity met info als id c.q. alias
in deze mailbox de mail met een rule doorsturen naar de gebruikers die de mailmoeten ontvangen

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:57
waar kan ik in vredes naam die rule toevoegen??? Denk dat ik er al te lang op 't probleem zit :(

ja, nevermind dus :) keek der idd overheen.. even opzoeken hoe ik die rule maak.. en dan horen jullie 't wel :)

goed, stel he dat dit zal werken (eigenlijk geen twijfels aan), waarom werkt 't nu bij de ene dan wel en bij de andere niet?

[ Voor 65% gewijzigd door Sa1 op 19-03-2003 14:50 ]