Toon posts:

GoT in de rouw oid?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op een machine met windows NT4 en IE 6.0.2600 inlog op GoT, krijg ik een zwarte topiclijst (achtergrond is zwart ipv paars), kan ik geen forumindex opvragen, krijg ik een lege inhoud bij alle topics en kan ik geen berichten posten.

Ik heb dit geprobeerd op 3 verschillende werkstations welke verder normaal werken, heb cookies weggeknikkerd, cache geleegd en meerdere reloads gedaan, maar het mag niet baten.

Bugje?

Ik krijg 3 foutmeldingen, no object (x2) en 'catagories is not defined'

(post dit op een linux machine, onder mozilla gaat het wel goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:32

Ankh

|true

ik heb ook het soms, maar dan bij de frontpage. windows XP draait hier gewoon. IE 6.0 dus en soms is de frontpage echt helemaal fucked up. cache wordt elke ochtend leeg gehaald hier dus dat is het niet...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Blijkbaar krijg je de stylesheet en javascripts niet goed binnen dan, ctrl+refresh zou dat op moeten lossen.
Zet eventueel je preferences zo dat er geen javascript voor lijsten gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:32

Ankh

|true

ACM schreef op 19 March 2003 @ 12:49:
Blijkbaar krijg je de stylesheet en javascripts niet goed binnen dan, ctrl+refresh zou dat op moeten lossen.
Zet eventueel je preferences zo dat er geen javascript voor lijsten gebruikt wordt.
op de frontpage werkt dat niet (dus CTRL-refresh..) hier op GoT heb ik er nooit problemen mee..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik dat al diverse malen geprobeerd. Daarnaast doet het probleem zich op meerdere werkstations voor, vandaar mijn conclusie dat het aan GoT-zijde zou moeten zitten.

Als er echter sinds gisteren (toen werkte het nog wel) niets veranderd is aan GoT, dan kan dit sowieso niet en kan dit draadje wat mij betreft op slot.

//edit

raar.. het probleem heeft blijkbaar zichzelf opgelost. Zonder dat ik iets veranderd heb, werkt het allemaal weer op alle werkstations.. aardstraling?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 13:08:
Daarnaast doet het probleem zich op meerdere werkstations voor
[knip]
raar.. het probleem heeft blijkbaar zichzelf opgelost. Zonder dat ik iets veranderd heb, werkt het allemaal weer op alle werkstations.. aardstraling?

Of de cache van je proxy server? (Als je die hebt natuurlijk).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
er wordt hier wel een proxy gebruikt (zit op m'n werk), maar die cached niets..

maar goed, waarsch. zat het probleem dan wel aan deze kant, en kan dit draadje dus op slot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 18:41
Dit licht niet aan de clients maar aan de stylesheet zelf, ik heb er ook wel eens last van gehad en werdt bij mij vaak opgelost door geen transparante achtergrond kleur aan een element in je css :), ik weet niet of dit ook het geval is op t.net, maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik heb dit soort verschijnselen af en toe ook onder mozilla met linux. Alleen dan net even anders, want dan krijg ik gewoon geen topics te zien

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
zwerver schreef op 21 maart 2003 @ 13:05:
ik heb dit soort verschijnselen af en toe ook onder mozilla met linux. Alleen dan net even anders, want dan krijg ik gewoon geen topics te zien

Waarschijnlijk ligt dat aan JavaScript, zet dat eens uit in je prefs.
Pagina: 1