[Club3D]Radeon9700 brak geheugen?

Pagina: 1
Acties:

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:26

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Ik heb sinds een week een Radeon9700 non pro.
Het geheugen loopt standaard op 270mhz (volgens mij moet die 275 zijn?) als ik het op 275 zet dan gaat hij in 3dmark na 1/2 minuten allemaal strepen geven, na vlug Ctrl-Alt-Shift-S gedaan te hebben stopt 3dmark, maar de strepen staan er nog wel, hoewel het mem weer op 270 loopt. Er zit geen cooling op, maar het geheugen moet het toch gewoon op 275 doen???

Kunnen mensen met een club3d r9700 me vertellen waarop hun geheugen standaard loopt?

kan ik de videokaart met dit probleem terugsturen?

als ik met 275mhz mem 15min in windows zit gaat hij ook strepen geven. Airflow in de kast is goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Pubbert op 19-03-2003 12:47 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Al eens een nieuwe driver geprobeert? Via 4-in-1 drivers? Verse install van windows?

Kaart al eens in een andere pc geprobeert?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 12:51 ]

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
ik heb de standaard bios weer teruggezet, ook hiermee nog steeds 270mhz. Standaard cd driver + catalyst 3.2 ook 270mhz. Nieuwste hyperion 4.1 geinstalled.

Installatie staat er net 5 dagen op.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:12

Tys

Ehm voor de duidelijkheid, het geheugen van de kaart loopt op 550 mhz, en de cor eop 275, dit is hier teminste en dat klopt met wat erop de doos staat, als je kaart geen 275 aankan dan is er iets fout, en zou ik zeker contact opnemen met de desbetreffende verkoop-winkel..

Verwijderd

Ligt aan het geheugen type ik heb de 9700 non pro met 3,3 ns infineon geheugen standaard loopt die op 297 zo uit de doos :)

Verwijderd

Probeer de kaart gewoon es in een andere pc, als hij het daar ook niet goed doet, dan kan je em wel terugsturen denk ik. Krijg je vast wel een nieuwe

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
k, dan probeer ik dat dan wel ff als ik thuis ben, vind het wel slordig van club3d, dat hij als hij op 275mhz niet goed loopt ff terugclocken en alsnog verkopen :(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
kheb chicon gebeld (waar hij vandaan komt) ik mag hem terugsturen en krijg ik snel een nieuwe :)

word toch zowieso morgen dat ik hem opstuur (zit nu @ werk) en ik test hem eerst ff in mn andere pc, hoewel het ook volgens chicon puur aan het kaartje lag.

[ Voor 46% gewijzigd door Pubbert op 19-03-2003 14:55 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

club heeft een slechte reeks geheugen op die 9700 gehad...

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Kan beter een BB nemen of een Gigabyte.

dikzak

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:24
Ik heb dus precies hetzelfde, ook al verschillende biossen geprobeert, geen resultaat.
Heb echt al alles geprobeert niks helpt, als ik het geheugen boven de 275Mhz clock dan krijg ik meteen al strepen, core gaat wel tot 360Mhz.
Ik heb m alweer een maandje of 2-3, zou ik deze nog terug kenne sturen hiervoor? Heb dus blijkbaar die met de slechte geheugen :(

Verwijderd

De non-pro loopt standaard op 270/275 en niet op 275/275 zoals veel mensen denken!
Pagina: 1