Ik snap er nix meer van(radeon 9700 pro)

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 16:05

Donnie

AKA DonCorleone

Topicstarter
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik wil deze week een nieuwe comp kopen en nu wilde ik de nieuwe radeon erin zetten de 9700 pro.... Nu heb je die in verschillende merken(ik d8 alleen ati zelf, maar ja...) Welke stellen jullie voor, of stellen jullie een hele andere kaart voor met nog betere specs??? Ik hoop dat iemand mij kan helpen...

Ook ben ik er nog niet uit wat voor een mobo ik zal nemen, en twijfel ik tussen de p4 2,8 gig en de 3,06 gig, het prijsverchil is namelijk nogal groot!!! Wie kan me helpen met deze beslissing???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Verwijderd

Ik zou een 2400Mhz nemen en die 9700 Pro van hercules. En dan op een p4pe van asus ofzo. Misschien komt er straks een prog om die multiply te unlocken en dan ben je toch snel zat met die cpu

Verwijderd

Het merk maakt niet zoveel uit, ze gebruiken allemaal de chipset van ATI. In prijs kan het wel aanmerkelijk schelen. Ik heb een week of 4 geleden een Club3d 9700 pro gekocht met 1 woord: geweldig!! Kaart staat ver boven de Geforce kaarten en is zelfs vergelijkbaar qua prestaties met een GeforceFX... Er komt binnenkort ook een 9800 pro uit... wel duurder maar ook 15-20% sneller.... ik zou gewoon een 9700pro kopen als ik jou was.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 16:05

Donnie

AKA DonCorleone

Topicstarter
Kijk hier heb ik wat aan jongens... bedankt voor jullie reacties... enne welke proc stellen jullie voor... ik zou het namelijk erg jammer vinden als ik die 2,8 koop en volgend jaar trek ik daar de nieuwste games alweer niet mee ,als jullie begrijpen wat ik bedoel!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit graag lezen eer je een topic opent

Een tweaker kan zelf uitzoeken welk moederbord en VGA kaart hij wil hebben- kijk evt naar reviews op de Tweakers.net frontpage.

Als je er dan nog niet uitkomt is er altijd www.beginnersweb.nl en www.iksnaphetniet.nl

Dicht wegens basic en niet gebruik gemaakt van FAQ, search etc :/

Oslik blyat! Oslik!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees eens diverse R9700 reviews. Daarin worden verschillende merken tegen elkaar vergeleken. De verschillen zitten 'em vooral in features, meegeleverd spul en software, de kloksnelheid van GPU en geheugen, etc.. Voorts hoort zo'n vraagje eigenlijk in Videoplanken & Beeldkanonnen. Maar, nogmaals, dit is echt wel op te zoeken :)

En welke mobo je moet nemen: lees de laatste posting van Dit graag lezen eer je een topic opent B)

/overbodig
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.