• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
weet er iemand een site waar je makkelijk digicams met elkaar kunt vergelijken?

ik ben nl. op zoek naar een digicam van +/- 500~600 euro, met flink wat MP's (>3,5 liefst) en ook nog wat zoom.

ik ben nu wat webwinkels aan het afstruinen, en heb al e.e.a. gevonden, o.a. Canon PowerShot S45 en Ixus V3. maar ik kan nergens lekker de specs langs elkaar zien...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

www.kieskeurig.nl
www.kelkoo.com
vergelijk.pagina.nl

Welke pagina's had je zelf al gevonden met bijvoorbeeld Google ?

[ Voor 11% gewijzigd door Pizzaman op 19-03-2003 11:44 ]

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
die kieskeurig site is goed!

met google kwam ik uit op die kelkoo site, maar die is maar wazig... zit kop noch staart aan...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Ik vind persoonlijk www.dpreview.com erg goed!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 12:36 ]

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In de eerste post hier: Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy staat onderaan een heel mooi rijtje van sites waar je kan vergelijken :)

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03 18:02

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Even wat anders ik kom al weken niet meer op de site van Dpreview.com. Ik krijg telkens een fout melding in Explorer ( fout 403 ) wat ik ook doe het lukt me maar niet, Norton uit, geschiedenis verwijderen, cookies enz. Dus wie heeft er een tip, het is( was) wel een site waar graag het een en ander doorkeek.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Of anders lees je even de faq.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.