Toon posts:

Power-up problemen Athlon 1.4Ghz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik zit met een probleem. De laatste tijd wil mijn pc niet meer zo gemakkelijk aan gaan. Als ik op de power-up knop druk gaat ie aan voor 2 sec, dan lijkt het alsof de cooler ofsow niet op gang komt, en gaat ie weer uit. Als ik dan de stekker uit het stopcontact haal en later weer terug doe probeert ie weer aan te gaan, maar lukt het weer niet. Na lang wachten en veel proberen gaat ie dan uiteindelijk toch aan.
Heb ook af en toe met opstarten (als het weer es niet lukt) dat er zo'n sirene klinkt, heb gezocht in het boekje van het moederbord, maar daar staat nix nuttigs.

Moederbord: MS-6380 LE ATX Mainboard

Ik heb al een andere powerkabel geprobeerd, maar dat helpt ook niet.

Misschien kunnen jullie mij verder helpen.

Bij voorbaat dank,
Bart

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:11
Wat voor voeding heb je erin?

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

lijkt idd op een stervende voeding, heb je geen andere om te proberen? of 1 die je even kan lenen.
verder groeten en danken wij niet in onze posts, dat doen wij continu zonder het te vermelden :)

edit:

woordje teveel

nog een edit :P
die sirenes komen waarschijnlijk door een koeler met startproblemen. Deze maakt dan te weinig toeren en er gaat een alarmpje af.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 11:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Voeding: HEC-300LR-PT (300Watt)

Heb geen andere voeding bij de hand nee, kan ik daar wel gewoon elke 300Watt voeding aan hangen ?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 11:02 ]

Verwijderd

zolang het een ATX voeding is wel :P

ander vermogen kan natuurlijk ook maar minder zou ik niet doen, een 1400 vreet nogal wat. Het kan overigens ook komen doordat je er nieuwe hardware bij hebt gehangen waardoor 1 van de lijntjes niet voldoende stroom kan leveren.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 11:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er hangt geen nieuwe hardware bij

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:11
Als ik jou was zou ik ergens een reserve voeding proberen vandaan te ritselen..

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de replies, ik zal es ergens een voeding proberen te regelen
Pagina: 1