Hoi, ik heb een login systeempje en na het inloggen wordt je ge-redirect naar een andere pagina met header("Location: pagina.php"). Dit werkt allemaal perfect, maar ik wil er een delay tussen. Zodat je ook nog even een melding kan zien dat je ingelogd bent.
Ik heb gezocht op google, en php.net en ik kwam uit op sleep() of usleep().
Maar deze 2 functies laten heel de pagina delayen
voorbeeld:
Maar nu is de pagina gewoon 5 seconden bezig met laden, en daarna redirect hij meteen, dus de tekst "U wordt doorverwezen" wordt niet weergegeven. En de tekst moet juist 5 seconden in beeld zijn. En ik wil eigenlijk geen gebruik maken van meta refresh. Als dit kan met een javascript ofzo zou het ook goed zijn.
Ik heb ook al hier de search gebruikt, maar daar vond ik ook niks wat ik kon gebruiken
Wie heeft hier een oplossing voor? Bijvoorbeeld ergens een mooie functie die dat doet ofzo.
Alvast bedankt.
Ik heb gezocht op google, en php.net en ik kwam uit op sleep() of usleep().
Maar deze 2 functies laten heel de pagina delayen
voorbeeld:
PHP:
1
2
3
4
5
| <? echo "U wordt doorverwezen"; sleep(5); header("Location: pagina.php"); ?> |
Maar nu is de pagina gewoon 5 seconden bezig met laden, en daarna redirect hij meteen, dus de tekst "U wordt doorverwezen" wordt niet weergegeven. En de tekst moet juist 5 seconden in beeld zijn. En ik wil eigenlijk geen gebruik maken van meta refresh. Als dit kan met een javascript ofzo zou het ook goed zijn.
Ik heb ook al hier de search gebruikt, maar daar vond ik ook niks wat ik kon gebruiken
Wie heeft hier een oplossing voor? Bijvoorbeeld ergens een mooie functie die dat doet ofzo.
Alvast bedankt.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 10:55 ]