Toon posts:

Users bedankt!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede namens mijn bemiddel collega's wil ik "iedereen" (uhm, veel van jullie) bedanken voor het feit dat bijna iedereen nu al gebruik maakt van het email formulier om hun klacht bij ons neer te leggen.

_/-\o_

http://bemiddelaar.tweakers.net

Deze draad gaat natuurlijk snel op slot, maar ik vond een compliment naar de meewerkende gebruikers ook wel eens op zijn plaats!

Ga nou dit topic niet meteen vol zitten spammen, hou het een beetje zinnig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een goed formulier gelukkig nog niet gebruik van hoeven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
hee handig. die het ik nog niet eens gezien :) niet dat ik dat nodig heb, maar toch *kuch* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

hmm, misschien alleen nog even een GoT skin erom heen :P

offtopic:
TgF waarom dit niet in Mededelingenforum :?

[ Voor 4% gewijzigd door Erkens op 19-03-2003 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op 19 maart 2003 @ 10:45:

offtopic:
TgF waarom dit niet in Mededelingenforum :?
inderdaad ziet er nog een beetje saai uit :)

Beetje meer kleur bijv er in. Of zelfs helemaal de achtergrond van GOT overnemen met links en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:44

scorpionv

This space for rent

De lievste users hebben jullie helemaal niet nodig :P, maar toch hou ik wel van jullie O+

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Shit, dit soort dingen zie ik dus pas als het te laat is. Want ja, ik voel mij aangesproken door de vermelding "iedereen".
Alvast mijn excuses aan Athlonkmf, Kaj en TgF met het spammen van hun mailbox.

Misschien een tip: In replymailtjes aan mensen die klachten nog via de mail sturen, een verwijzing naar dit formulier toevoegen.

[ Voor 11% gewijzigd door MrE op 19-03-2003 11:01 . Reden: een varkensfiletlapje, stoofprei en de pommes duches ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:15

Exirion

Gadgetfetisjist

Het wachten is nu op een user die het in deze topic zo bont maakt dat ie een perm ban krijgt, en dat ie dan via het genoemde formulier bijstand van de topicstarter verzoekt. Ironie ten top :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op 19 March 2003 @ 11:01:
Het wachten is nu op een user die het in deze topic zo bont maakt dat ie een perm ban krijgt, en dat ie dan via het genoemde formulier bijstand van de topicstarter verzoekt. Ironie ten top :+
In dat geval..

wie heeft voor mij een leuke ftp server met heel veel gerigsteerde programma's onder de naam van evaluation :P

(is dit nu vragen om warez :+ )

Btw is lollig bedoeld.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 10:38:
Ga nou dit topic niet meteen vol zitten spammen, hou het een beetje zinnig!
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schrok al , ik dacht dat dit net zo'n topic als deze was :
Mijn steunbetuigingen voor jullie
Maar dan van de crew aan de users :+ , maar het lijkt er op ;)

Goed idee dat form , nog gelukkig geen gebruik van hoeven te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

enorm goede oplossing, lijkt me een goede verbetering.

maar heb wel wat vragen/opmerkingen:
A ) is dit iets dat uitgebouwd gaat worden?
A ) sub1) aangezien dit binnen het tweakers domain zit zou het eventueel mogelijk zijn automatisch te versturen onder de inlognaam waaronder je ingelogd bent,
B ) zaken als Forum en Moderator zouden select-boxes kunnen zijn die automatisch gegenereerd uit de database kunnen worden

B ) worden de gestuurde waarschuwingen ook vanuit de kant van GoT vastgelegd en aldus direct toegankelijk zijn voor de bemiddelaar?

Zulke opties lijken me het geheel toegankelijker en de organisering 'vaster' maken (gestructureerde data, beter doorzoekbaar, met directe koppeling naar user-data als notes, waarover de user zelf geen beschikking heeft).

maar ik kan goed begrijpen dat Parse dit (terecht) niet ziet als onderdeel van het forum zelf, maar GoT-eigen en aldus geen Parse-devvers ervoor beschikbaar zijn.

daarom denk ik dat het een prima keus is om de huidige uitvoering, ook al zou eraan kunnen verbeteren, direct te presenteren en gebruiken; ipv. zaken op lange-termijn-ontwikkeling te gooien.

hulde!

edit:
Nelske: Quote != edit |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 12:02 . Reden: Nelske let niet op ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongetwijfeld als daar vraag voor is.
A ) sub1) aangezien dit binnen het tweakers domain zit zou het eventueel mogelijk zijn automatisch te versturen onder de inlognaam waaronder je ingelogd bent,
Cookie is niet geldig, omdat het een subdomein is, vanwege een evt ip-ban ;)
B ) zaken als Forum en Moderator zouden select-boxes kunnen zijn die automatisch gegenereerd uit de database kunnen worden
Kan inderdaad :)
B ) worden de gestuurde waarschuwingen ook vanuit de kant van GoT vastgelegd en aldus direct toegankelijk zijn voor de bemiddelaar?
Yupz en yupz :)
Zulke opties lijken me het geheel toegankelijker en de organisering 'vaster' maken (gestructureerde data, beter doorzoekbaar, met directe koppeling naar user-data als notes, waarover de user zelf geen beschikking heeft).

maar ik kan goed begrijpen dat Parse dit (terecht) niet ziet als onderdeel van het forum zelf, maar GoT-eigen en aldus geen Parse-devvers ervoor beschikbaar zijn.
Op het formulier na is alles wel aanwezig in React :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Nou vat ik het nog niet helemaal.

Stel, ik zit op school. Achter een dikke proxy.

Alle workstations kunnen op tweakers.net komen.

Iedereen die het internet op gaat krijgt het IP van die school mee.

In je klas zitten nog een paar tweakers, en je weet hoe dat gaat.. ze gaan elkaar zitten naaien en opeens komt er ééntje op het idee een mailtje te sturen naar de bemiddelaar onder de naam van een ander.

Neslke.. jou snap ik dus niet helemaal.

Moet je nou ingelogged zijn om dit form te kunnen gebruiken? Je hoeft ook geen passwd in te vullen. Krijgt de bemiddelaar dalijk allemaal mail van spelende pubers.

:?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
DeMoN: Moet je ook niet op school doen IMO maar gewoon lekker thuis als het ooit nodig moet zijn :) En als jij heel braaf bent op het forum en ze krijgen een formulier binnen met jouw naam eronder dat alle modjes allemaal idioten zijn (voorbeeld is duidelijk ;) ), dan zoeken ze heus wel uit of dat echt van jou is ;)
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 11:08:
Ik schrok al , ik dacht dat dit net zo'n topic als deze was :
Mijn steunbetuigingen voor jullie
Maar dan van de crew aan de users :+ , maar het lijkt er op ;)

Goed idee dat form , nog gelukkig geen gebruik van hoeven te maken. :)
Ik dacht het eerst ook :) Bedankje van de crew dat wij dit forum zo geweldig maken, want zonder users, geen forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

mja, ze konden dat toch ook al per mail doen ;)
dus in principe is er geen verschil, wel dat het wellicht wat makkelijiker is enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

RM-rf schreef op 19 maart 2003 @ 11:57:
Vast wel een keer, maar nu werkt het iig en dat moet voorlopig maar even genoeg zijn ;)
Nee helaas, de gathering.tweakers.net cookies worden op .gathering.tweakers.net gezet voor de search.g.t.n maar om het enigszins veilig te houden niet gewoon domweg op tweakers.net. Ik geloof dat IE het allemaal wel best vindt en het alsnog met alle .tweakers.net requests meestuurd, maar dat hoort dus iig niet mocht dat gebeuren ;)
Er is geen notie van "dat is een moderator" en "dat is een user" binnen de code en database, hooguit dat je dat kan proberen af te leiden uit de rechten en/of eigenschappen.
Verder denk ik dat je dan een klein stukje functionaliteit verliest, doordat bans bijvoorbeeld door een groepje verstuurd zouden kunnen zijn.
Stel ik onderteken iets met:
"Met vriendelijke groet en namens de hele crew,

ACM"
Dan heeft het weinig zin te klagen over alleen mij...

En het forum is natuurlijk niet verplicht, want je kan voor algemeen wangedrag weggestuurd worden.
Hoe bedoel je dat?
Wordt elke waarschuwing gestuurd door een crewlid vastgelegd? Ja, daar zijn de notes voor :)
Wordt elke verzonden mail in dat formulier vastgelegd? Euh, dat is een mogelijke uitbouwing nou is het gewoon een mailform.
Ik ga het ze iig niet vragen, het staat er wmb iig compleet los van ;)
Odd zal het best uitgebouwd worden, maar dan moet er wel de behoefte toe zijn en noodzakelijk zijn. Als er jaarlijks vier mensen klagen dat het niet voldoet en de andere (tientallen/honderden??) gebruikers nergens problemen mee hebben is het een beetje zonde van de tijd.
daarom denk ik dat het een prima keus is om de huidige uitvoering, ook al zou eraan kunnen verbeteren, direct te presenteren en gebruiken; ipv. zaken op lange-termijn-ontwikkeling te gooien.
Dat was idd ook mijn idee, het werkt, is af en kan beter. Maar daarmee kan ie niettemin toch toegepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

DeMoN schreef op 19 March 2003 @ 12:13:
Moet je nou ingelogged zijn om dit form te kunnen gebruiken? Je hoeft ook geen passwd in te vullen. Krijgt de bemiddelaar dalijk allemaal mail van spelende pubers.

Dan zal vervolgens de school van die spelende pubers een abuse-mail krijgen...

Er zijn ook gebruikers die in een opwelling hun account zelf blokkeren en vervolgens afkoelen en toch eens met de bemiddelaar willen praten (denk ik) en dan is het wat lullig als ze dan vervolgens het ding niet kunnen gebruiken. :)

[ Voor 25% gewijzigd door ACM op 19-03-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Erkens schreef op 19 March 2003 @ 12:22:
[...]

mja, ze konden dat toch ook al per mail doen ;)
dus in principe is er geen verschil, wel dat het wellicht wat makkelijiker is enzo :P
Ja tuurlijk kan het makkelijk via mail. Maar dit nodigt gewoon uit tot misbruik.
ACM schreef op 19 March 2003 @ 12:24:

[...]

Dan zal vervolgens de school van die spelende pubers een abuse-mail krijgen...

Er zijn ook gebruikers die in een opwelling hun account zelf blokkeren en vervolgens afkoelen en toch eens met de bemiddelaar willen praten (denk ik) en dan is het wat lullig als ze dan vervolgens het ding niet kunnen gebruiken. :)
Ja ok. Ik snap het.

Verder lijkt me het wel een goed plan.. We zien wel over een maandje of twee of het echt veel gebruikt wordt en of het dus echt zo handig is :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Bemiddeling: er gaat wat veranderen

Ik heb eens de FAQ bekeken maar hij staat er volgens mij nog niet in: bemiddelaar.tweakers.net zou er goed tussen passen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door HawVer op 19-03-2003 12:42 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

HawVer schreef op 19 maart 2003 @ 12:42:
[...]

Bemiddeling: er gaat wat veranderen

Ik heb eens de FAQ bekeken maar hij staat er volgens mij nog niet in: bemiddelaar.tweakers.net zou er goed tussen passen. :)
ik doelde meer op dit topic, meer vanwege dit:
Deze draad gaat natuurlijk snel op slot, maar ik vond een compliment naar de meewerkende gebruikers ook wel eens op zijn plaats!
:)

maar nu is dit gewoon een leuk topic'je, en hoeft dat wmb niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had ik in MED kunnen zetten, maar ik heb besloten dat niet te doen, je ziet: er worden vragen gesteld en antwoorden gegeven, dat een enkeling niets zinnigs te zeggen heeft hou je toch.

Voorlopig gaat de draad vrij aardig, maar van jou hoeft dat niet begrijp ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm... geen dank :D

Krijgen we er ook nog voor betaald of iets? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 13:09:
Krijgen we er ook nog voor betaald of iets? 8)7

Hooguit in natura >:) ;)

Maar zoals TgF als zegt, er komen nog best wel nuttige dingen voorbij in dit draadje, vandaar het verzoek om het wat serieuzer te houden. En een complimentje naar 'jullie' toe mag ook wel es, toch :)

edit:
Btw, de layout is gerealiseerd door Llewella, waarvoor :* _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Renegade op 19-03-2003 13:54 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de serieuzere klachten gebruikt dient men vanaf nu dus dit formulier te gebruiken, maar voor de wat kleinere aanmerkingentjes,klachtjes en geschilletjes(met de nadruk op tjes) kan men toch gewoon de mail tot de desbetreffende mod of stads..... lite-mod gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 14:13:
Voor de serieuzere klachten gebruikt dient men vanaf nu dus dit formulier te gebruiken, maar voor de wat kleinere aanmerkingentjes,klachtjes en geschilletjes(met de nadruk op tjes) kan men toch gewoon de mail tot de desbetreffende mod of stads..... lite-mod gebruiken?

Uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
tuurlijk, en we kunnen het alleen maar toejuichen als je het probeert te regelen met de Mod/Lite-Mod in kwestie. Wij zijn er meer voor als je er niet uit kunt komen en wil dat er iemand naar kijkt als bemiddelaar/intermediar. En mocht het zo zijn dat je niet wil proberen om het direct te regelen, dan ben je uiteraard meer dan welkom om ons te mailen :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Move --> LU (lieve usertjes) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 12:48:

Voorlopig gaat de draad vrij aardig, maar van jou hoeft dat niet begrijp ik :?

je begrijpt 'm verkeerd, het lijkt hem dat het niet snel op slot hoeft :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 19 maart 2003 @ 14:22:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

pffffewwww, ik was al bang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Voor de gein maar eens een vraagje aan de bemiddelaar :)

Ik heb een hele tijd terug een OW gekregen, en IMO was dat onterecht. Maar op dat moment wist ik nog helemaal niet van het bestaan van een GoT-bemiddelaar af. Dus mijn vraag: is het nog mogelijk om over die oude OW een voorstel tot bemiddeling in te dienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

JvS schreef op 19 March 2003 @ 14:22:

[...]

idd :P
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 16:15:

[...]

pffffewwww, ik was al bang :+
bang dat je weer ergens een slotje vandaan moest halen :P

[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Jupiler schreef op 19 March 2003 @ 16:54:
Dus mijn vraag: is het nog mogelijk om over die oude OW een voorstel tot bemiddeling in te dienen?

Zo vreselijk oud is ie niet, dus denk dat je het best kan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Jupiler schreef op 19 maart 2003 @ 16:54:
Voor de gein maar eens een vraagje aan de bemiddelaars :)

Ik heb een hele tijd terug een OW gekregen, en IMO was dat onterecht. Maar op dat moment wist ik nog helemaal niet van het bestaan van een GoT-bemiddelaar af. Dus mijn vraag: is het nog mogelijk om over die oude OW een voorstel tot bemiddeling in te dienen?

;)

Ik zou zeggen waag eens een poging. Nee heb je, ja kun je krijgen :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Mag men aannemen dat na het invullen van het formulier een kopie ervan naar de user op het door hem/haar bij zijn/haar 'profile' opgegeven emailadres wordt gezonden? E.e.a. om misbruik te signaleren en te voorkomen.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
euh, het lijkt erop dat het formulier het momenteel niet doet :?
Ik wou dus ff checken om je vraag te bevestigen/ontkennen, maar dat wil dus momenteel niet helemaal

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Bij mij deed ie het een minuut geleden wel.. En ik heb een kopie gekregen, ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er wordt idd een email-geretourneerd.

Wat mensen blijkbaar na mijn uitleg nog steeds niet beseffen is dat dit formulier helemaal niks met de database doet. Het kijkt er niet in, slaat er niks in op, helemaal niks.
Het is een mailform, niets anders.

Dus nee, het kijkt niet naar je profile om daar je emailadres uit te vissen. Het stuurt echter wel een CC aan het adres dat je opgeeft in het formulier...

En ik denk dat een bemiddelaar toch wel heel snel kan zien dat het een onzin klacht is, want de bemiddelaar kan tenslotte in de notes kijken of de klacht uberhaupt wel gegrond is. En aangezien het geen formulier is waarmee je wat anders kan bereiken dan wat je ook kon door domweg te mailen naar het adres van de bemiddelaar lijkt me niet dat er nu ineens wel misbruik is wat er eerst niet was. :)

En als blijkt _dat_ er misbruik gemaakt wordt kunnen we altijd nog maatregelen nemen, ik zie het nut er niet van in het helemaal compleet dicht te spijkeren terwijl het niets anders doet dan iemand normaal met een mailclient deed, behalve dat het op een paar velden wijst die je gewoon mee moet geven...

[ Voor 16% gewijzigd door ACM op 19-03-2003 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 16:35

GaMeOvEr

Is een hork.

Mooie verbetering voor het Bemiddelteam, krijgen ze iig gelijk alle relevante info binnen. Of het bemiddelingsrequest vervolgens terecht is of niet, is een tweede. Echter scheelt het veel uitzoekwerk. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Erkens schreef op 19 March 2003 @ 10:45:
Zo lijkt het meer onafhankelijk.. Het lijkt zo nu meer los van GoT, wat wel goed is lijkt me.

En ik vind die gele henk met paarse kleuren niet echt zo mooi om het nou overal bij te zetten.. :o

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

DataBeest schreef op 20 maart 2003 @ 10:20:
[...]

Zo lijkt het meer onafhankelijk.. Het lijkt zo nu meer los van GoT, wat wel goed is lijkt me.
mja en dat kan dus ook een nadeel zijn, het hoort er immers niet echt bij ;)
En ik vind die gele henk met paarse kleuren niet echt zo mooi om het nou overal bij te zetten.. :o
:(
Henk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 13:33
Jupiler schreef op 19 March 2003 @ 16:54:
Voor de gein maar eens een vraagje aan de bemiddelaar :)

Iig kon ik 'm nog levendig herinneren :+

Maar je had je mail beter moeten lezen, daar werd het bestaan van de GoT-bemiddelaar plus bijbehorend mailadres gewoon in vermeld ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

Ik wist wel af van het bestaan van het bemiddel-mail-formulier, maar ik had 'm nog niet gezien. Meteen maar even gekeken :)
Ik moet zeggen dat deze, wat mij betreft, wel even een T.net of GoT stylesheet mee mag krijgen, want erg flashy ziet hij er zo niet uit :P (ja, is al gezegd, maar toch vind ik dat ;))
(ok, ok, het gaat om de functionaliteit :))
Heb 'm zelf nog nooit nodig gehad, en hopelijk blijft dat ook zo. (hmmz, eigenlijk ben ik best wel braaf hè ;( :+)

edit: Toen ik de topictitel las, schrok ik even: "Nee hè, niet weer afscheid van een crewmember"
maar dat viel gelukkig mee :)

[ Voor 21% gewijzigd door dawuss op 21-03-2003 20:23 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1