Vast wel een keer, maar nu werkt het iig en dat moet voorlopig maar even genoeg zijn

A ) sub1) aangezien dit binnen het tweakers domain zit zou het eventueel mogelijk zijn automatisch te versturen onder de inlognaam waaronder je ingelogd bent,
Nee helaas, de gathering.tweakers.net cookies worden op .gathering.tweakers.net gezet voor de search.g.t.n maar om het enigszins veilig te houden niet gewoon domweg op tweakers.net. Ik geloof dat IE het allemaal wel best vindt en het alsnog met alle .tweakers.net requests meestuurd, maar dat hoort dus iig niet mocht dat gebeuren

B ) zaken als Forum en Moderator zouden select-boxes kunnen zijn die automatisch gegenereerd uit de database kunnen worden
Er is geen notie van "dat is een moderator" en "dat is een user" binnen de code en database, hooguit dat je dat kan proberen af te leiden uit de rechten en/of eigenschappen.
Verder denk ik dat je dan een klein stukje functionaliteit verliest, doordat bans bijvoorbeeld door een groepje verstuurd zouden kunnen zijn.
Stel ik onderteken iets met:
"Met vriendelijke groet en namens de hele crew,
ACM"
Dan heeft het weinig zin te klagen over alleen mij...
En het forum is natuurlijk niet verplicht, want je kan voor algemeen wangedrag weggestuurd worden.
B ) worden de gestuurde waarschuwingen ook vanuit de kant van GoT vastgelegd en aldus direct toegankelijk zijn voor de bemiddelaar?
Hoe bedoel je dat?
Wordt elke waarschuwing gestuurd door een crewlid vastgelegd? Ja, daar zijn de notes voor

Wordt elke verzonden mail in dat formulier vastgelegd? Euh, dat is een mogelijke uitbouwing nou is het gewoon een mailform.
maar ik kan goed begrijpen dat Parse dit (terecht) niet ziet als onderdeel van het forum zelf, maar GoT-eigen en aldus geen Parse-devvers ervoor beschikbaar zijn.
Ik ga het ze iig niet vragen, het staat er wmb iig compleet los van

Odd zal het best uitgebouwd worden, maar dan moet er wel de behoefte toe zijn en noodzakelijk zijn. Als er jaarlijks vier mensen klagen dat het niet voldoet en de andere (tientallen/honderden??) gebruikers nergens problemen mee hebben is het een beetje zonde van de tijd.
daarom denk ik dat het een prima keus is om de huidige uitvoering, ook al zou eraan kunnen verbeteren, direct te presenteren en gebruiken; ipv. zaken op lange-termijn-ontwikkeling te gooien.
Dat was idd ook mijn idee, het werkt, is af en kan beter. Maar daarmee kan ie niettemin toch toegepast worden.