Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Kan je een SMS via internet naar vaste aansluiting sturen?

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Dat vroeg ik me dus af. Oftewel, als ik naar een site surf waarmee je gratis SMS kan versturen (dat worden er helaas steeds minder, mijn vaste sites 02 en Lycos zijn er mee gestopt) en een SMS verstuur naar een vaste aansluiting, gaat dat dan werken?
Uit de folder van KPN kon ik dit niet halen en ook de search van GoT gaf geen uitsluitsel...

Verwijderd

probeer het, zou ik zeggen...

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:23
Check deze eens: http://www.gratiz.nl/sms.html

Volgens mij is het gratis gewoon niet meer mogelijk

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
jawel hoor, er zijn nog een aantal aanbieders over die je een beperkt aantal sms'jes per dag/maand laat versturen...
ik zou namelijk normaal nooit sms'jes versturen (veel te duur in verhouding met wat je krijgt (110 karakters ofzo en berichten die af en toe niet aankomen), maar via internet is het wel handig...
En het is wel grappig om zo'n stem te horen denk ik B)

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Glacier schreef op 19 March 2003 @ 10:28:
Dat vroeg ik me dus af. Oftewel, als ik naar een site surf waarmee je gratis SMS kan versturen (dat worden er helaas steeds minder, mijn vaste sites 02 en Lycos zijn er mee gestopt) en een SMS verstuur naar een vaste aansluiting, gaat dat dan werken?
Uit de folder van KPN kon ik dit niet halen en ook de search van GoT gaf geen uitsluitsel...
Lukt alleen nog met ICQ, naar oa. O2 en misschien nog een enkele, weet niet uit me hoofd welke, maar O2 in elk geval.